Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Johan Norrström: Tycker du/ni att Kilström räcker som nyförvärv på backsidan för jag ser inte han som räddaren!
Men det beror ju på om man ska tillhöra topp fyra eller plats 8-12?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Lindström: Jag har ingen övertro på honom idag. Men han har ju uppenbart potential för framtiden. Jag skulle inte vilja se honom ta ett kliv i någon annan klubb. Det behövs fortfarande spets och någon sådann plats tar inte Rödin upp.
Redigerad kommentar
Zzz:Förstår inte övertron på Rödin, en kille som har stora skade problem. Ska han bli en ny Nordan med 25 matcher per sesse varav 5 är bra?!
Ne som extra spelar funkar han men inget att viga en plats i laget för.
70 Rodrigues:
Linköping verkar intresserade av Wennberg. Tror och hoppas han stannar i DIF, frågan är om han är mogen för ES spel?
Redigerad kommentar
Zzz: Tyvärr tror jag att det blir precis som du skriver. Sundlöv brukar vänta in i det sista. Visst vore det härligt att ha Calle även nästa säsong med rätt omgivning men som du skriver han ska ses som en bonus.
Agera Sundlöv, vore ganska skönt att ha en spikad trupp så tidigt som möjligt för att skapa lugn och ro, även för oss supporters !
munkas:
Ja, det är synd att vissa ska hålla på med sånt där slutspel som stoppar upp fåniga säsongen...
Kilas, Brodin, (Rödin) bekräftas ju efter slutspelet
Det som behövs är ju målvakt och 2 forwards av yttersta toppklass
Fruktar MS väntan/passivitet inför Järnkroks beslut...
vilken spännande silly season det är.. Lika spännande som kvartsfinalerna mot SAIK.
Huss: http://mrmadhawk.se/2013/march/paulsson-muntligt-overens-med-davos.html
Switzerland tydligen.
The gallion:
håller med dig han hittar väl några avdankade låg budget värvningar som vanligt.
har Sundlöv varit i Karlstad och handlat? ;)
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/farjestad/article16485474.ab
SH: hittade en tråd på ett RW forum om det :)
www.letsgowings.com/forums/topic/74226-calle-jarnkrok-to-play-for-gr-griffins/
de föesta verkar vara oroliga för storleken och tycker han bprde spela en hel säsong
i AHL innan han kan tävla om en plats i Red Wings.
70 Rodrigues: Vi får väl se om Sundlöv kommer försöka knyta upp någon(ra) AHL spelar relativt fort eller om han kommer göra som vanligt att vänta in i det sista . Då finns ju risken att russinen redan är plockade ur kakan.
Är det någon som vet om/när herr Sundlöv skall åka över och scouta ?
70 Rodrigues: Problemet är att Modos övriga trupp inte är som SAIKs...
De saknar fullständigt en långsiktig plan kring sitt lagbygge och satsar på att enskilda transatlanter skall komma in och lyfta dem till slutspel.
70 Rodrigues:
Ja det där tror jag också är en riktigt bra värvning, tror Näslund och Forsberg har stenkoll på spelarna där borta.
Som sagt ingen rök utan eld...