KulaShaker: Alltså seriöst? Nylanders och Rödin?! SUCK! Hur e det möjligt att vara så sämst som Sundlöv. Vart är toppspelarna?! Varken Rödin eller Nylander e top någonstans.
Blir så jäkla trött på att höra lögner från Sundlöv. Hur fan ska man konkurrera med SAIK? Visst om man hade Stapleton eller Pesonen. Nej här ska det värvas Nylander och Rödin... Säääkert lika bra som Holloway och Möller...
Jajjen: Vill inte heller se Nylanders i Brynäs. Micke är trött och gammal. William drar till NHL nästa säsong. Inget att satsa på. Nu inväntar jag två riktigt bra värvningar av Sundlöv, som ska spetsa till truppen ordentligt. Då tycker jag det ser ganska så bra ut, förutom på målvaktssidan.
Jag tror dock att Sundlöv och co är säkra på att Jonas Johansson kommer fortsätta sin utveckling och ta en spade i laget framåt hösten. Då kan de låna ut Rahm...
Jag är inte den som brukar gnälla på ledning i allmänhet och Sundlöv i synnerhet, men missar han de utlovade spetsvärvningarna så kan han ställa sin plats till förfogande...
Om Nylanders är komplement till dom topplirare som ska ansluta är det en helt ok deal. Om Nylanders ÄR topplirarna är det fan inte kul.
Gubben Nylander har gjort sitt. Hans kroppsspråk vill jag inte se i mitt lag. Hans defensiv är usel t.o.m. med Brynäsmått. I Kvalserien var han inne på nästan hälften av alla SSK:s baklängesmål.
William är en spelare för 3-4:e kedjan nästa säsong men kommer bli NHL-mässig. Men då är han inte kvar i Brynäs.
Fram med seriösa Silly-rykten!
Ännu ett silly-rykte som förstör sömnen...Lill-Nylander har jag ej sett spela särskilt mycke, men Nylander den äldre känns lite som en pajasvärvning om den blir av.
Nej tack.
Enaranger: Jag är lite orolig för det ekonomiska resultatet. När man tjänar pengar brukar HGK vara ute och stoltsera tidigt. I år har vi inte hört något..
Angående Far och son Nylander. Är det helt klart att Michael ska spela vidare eller kan det vara så att han är med i förhandlingarna för sin sons räkning? Hoppas på William men Michael känns inte så hett..
Redigerad kommentar
Linus Wickman:
Vad som är 100 % trovärdigt i denna karusell är svårt att veta. Källan finns nära Brynäs och lägger man örat mot rälsen så sipprar det ut en hel del.
Det finns också en hel del oro i laget att det inte händer något på värvningssidan så det är klart att del pyser ut för att få lite " tryck i frågan"
Tex var man och högg både på Klingberg och Murphy men kunde inte landa dem då budet var för lågt.
Uppenbarligen är det så att vi är sent ute igen och att det finns en mättnad i klubben samt att man, helt obegripligt, fortfarande har en övertro till spelare inom laget.
micke63:
Det fanns ett 10 tal namn på listan över tilltänkta namn, 8 av dessa är nu avskrivna då de gått till andra klubbar. Rödin är fortfarande med i matchen och där har man tydligen gett ett slutbud.
Dessutom hoppas man på att Kroken skall återvända tämligen snabbt.
De spelare som nu finns tillgängliga är för dyra eller tillför Brynäs ingenting - så ser man på saken.
"Internt i truppen går snacket att det inte blir några ytterligare förstärkningar förutom Rödin. man tror på den trupp man har och att spelare som underpresterat skall ta ett kiv framåt."
Du skojjar ??!!
Då lär det bli kvalserien...
Linus Wickman:
Det mest oroväckande i hela historien ör att Brynös överhuvudtaget träffas Nylanders.
Micke Nylander är passé !
Uppenbarligen börja Sundlöf få panik då hans tilltänkta AHL spelare valt andra klubbar och nu börjar hans sedvanliga chansvärvningar.
Internt i truppen går snacket att det inte blir några ytterligare förstärkningar förutom Rödin. man tror på den trupp man har och att spelare som underpresterat skall ta ett kiv framåt.
Peja: Men va fan.... är det här de "snipers" Sundlöv skulle värva ?
Lika bra att signa Peter Nylander också då eller ?
Nej ....nuff said....
Redigerad kommentar
Tydligen så kan FBK värva från AHL nu, men inte Sundlöv ?
Såga att FBK värvat en målvakt... Vakna nu Sundlöv, va väntar du på. Brynäs lär väl inte kunna stå sig i en eventuelll budgivning om de bästa i AHL i alla fall så varför vänta ?
Jag menar inte att panik värva men ändå....
tjugo8: Sundlöv kanske noterade honom, han hängde väl där under några matcher. Tänk om....
Sen kan jag inte förstå att alla här sitter och toksågar sundlöv över 2 rykten?
Diskutera ryktena absolut, men att klaga på sundlöv utan att han gjort något låter ju bara fånigt... Han kanske sitter med två AHL ESS i rockarmen?