Huge:
05-06 52+54=106
06-07 46+46=92
Statsen talarför sig själv. Ovie ser ut att ha klarat sig hyffsat innan Bäckis kom...
Huge: Absolut, som jag dessutom bekänt 1000 gånger.
När folk dessutom gång efter gång skriver att de är trötta på din upprepning. Borde du inte ta in det då? Eller är det de som är problemet, att du inte klarar av det?
Va fan sysslar ni med? Senaste 5 minuters läsning handlar om vem av er som har längst snopp och vilken pappa som är starkast?
skärp er för fan! Hur fan klarar ni av ett arbete? Folk har olika åsikter, alla tycker inte likadant, ingen har rätt ingen har fel. Hur i helvete kan ni sitta och besvara varandra med behållning?
Funderar ni någonsin varför många inlägg kring ert tjafsande har över 10 gillamarkeringar? Det är för att många andra vill läsa FÄRRE av ert tjat och MER hockeydisskussioner på detta hockeyforum. Ni få förstör för många andra. Ge fan i det.
Huge:Nu gällde inte diskussionen om Ovie var beroende av en bra omgivning eller inte. Men precis som vanligt när börjar få slut på argument så vrider du ämnet till någon slags ickediskussion. Snart börjar du säkert klaga på stavning och meningsbyggnad med.
DavyDjoos:
varför inte ordinera tvångströja o madrasserad cell, skulle åtminstone sätta effektivt stopp på spamandet ;)
Redigerad kommentar
Slajsarn:
Jag börjar nästan tro att det här är en GB fylld av politiker, så snart jag ger minsta antydan till att jag tycker det är smått tröttsamt med dessa ständigt återkommande inlägg som med små variationer i stort sett alltid har samma innehåll och oftast verkar handla mer om kukmätning än hockey så dyker någon upp och talar om för mig vad jag tycker och tänker, inte sällan också hur fel jag har i de åsikterna. Precis som pajkastande lokalpolitker.
Jag har inget emot om folk ifrågasätter mina åsikter, jag kan också respektera att andra inte har samma åsikt som jag och t o m erkänna att jag har fel när så är befogat. Inga problem alls där, men när någon tillskriver mig en åsikt eller lägger sina egna ord i min mun är det något som har gått jävligt snett. Det är otroligt respektlöst och kan man inte tilltala mig på bättre sätt än så behöver man inte tilltala mig alls!
tompap71: Precis, knappast någon verkar ha hört talas om uttrycket "give somebody the benefit of the doubt".
Finns ens möjligheten till missförstånd så försöker man till varje pris att utnyttja den...
sylf: "Att kalla Sundlöv för sopa eller Rahm för såll är inte att provocera, att kalla andras åsikter för komik däremot är det. Allt från en imbecill nörd som inte begriper ett Skit om hockey."
Intressant.
Nu sitter du ju själv och kallar Carls åsikter för komik, antydandes att du vet så mkt mer om hockey än vad han gör.
Av hans inlägg att döma så vill nog jag och säkert de flesta någotsånär sansade bedömare påstå att han kan nog så mkt om hockey som du, om inte mer.
Det mesta som kommer från dig är ju "hora", "fitta", "mongo" och andra sakliga argument.
Vad ev provokationer beträffar så kan man vända på steken:
alla vi som INTE kastar skit, tycker att ansvariga gör ett Ok jobb med allt vad det innebär av både misstag och lyckade satsningar, tycker att det är jävligt provocerande att höra dig och andra skitkastare sitta härinne och gnälla er igenom varje säsong.
Så det där provokationssnacket kan faktiskt ses från två olika håll, beroende på vem som är betraktaren.
Huge:
Hjärnskakningen DP ådragit sig var väl ett skott i huvudet på träning? Men, han får väl lära sig att se upp lite bättre ;-)
Redigerad kommentar
Gurra88: Tönt!!!
Berätta för oss alla här på forumet hur du nu skulle ha gjort detta? Vem kan ta fram namn utifrån en IP-adress överhuvudtaget?? Dina lögner är så äckliga så att man bara vill kräkas på dig. Men men lek dataexpert du om du vill och polis. Vem som än döljer sig bakom mitt nick och bakom Arnios nick så tror jag faktiskt inte att någon bryr sig härinne ändå och de flesta vill nog inte se dina inlägg om IP-adresser här i forumet ändå.
Det är nog bäst att du lämnar forumet med svansen mellan benen nu för att du är rökt, INGEN vill ha dig kvar här.