1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742363 inlägg · 7967 ämnen

SILLY SEASON 13/14

Sv: SILLY SEASON 13/14
Carl Lejonkräk/arnio: Förlåt men jag har svårt att ta en schizofren människa som du på allvar.

Gurra88: Lägg den här dyngan om att Arnio skulle bytt användarnamn, det är inget jävla avsnitt av CSI.

Om han nu har bytt så är det hans fulla rätt, bara släpp det.

Davey_22: min fulla rätt att ifrågasätta det också, så släpp det.

Gurra88: Exakt. Det är din fulla rättighet att ifrågasätta om en person på hockeysnack har bytt användarnamn. Kanske dags för dig att skriva ett brev till Regeringen...

Carl Lejonkräk: För att tala ditt språk! Jag tycker det är STOR KOMIK att du anser att Brynäs inte är en nedflyttningskandidat nästa år om Sundlöv inte värvar rejält med tanke på de sista 15 matcherna :)

Gurra88: Jävligt tveksamt om det är din fulla rätt att publikt ifrågasätta någons användarkonto.

Och i vilket fall som helst har du gjort det massor av gånger nu. 

Peja: Du kan verkligen inte låta bli. Haha

Davey_22: visst kan jag det.. Han avslutar sitt konto, gör ett nytt dagen efter. Skriver precis lika korkat som vanligt och tror han ska lura någon.. Ja några inte helt skärpta verkar det som han övertygat.

Gurra88: Vem bryr sig ? Varför är det så känsligt för dig ?

Och om du nu tänker fortsätta med den skiten, ta det i bubbla. För det är alldeles för långt ifrån ämnena ishockey och Brynäs.

Gurra88: Tack, vi har förstått dina invändningar, det räcker. Kan inte du vara lite hygglig kila tillbaka till Modos GB under ett par dagar åtminstone?

Davey_22: bidra med något själv istället för att klaga på andras ämnen. Ska bli väldigt intressant. Scrolla det du inte vill läsa eller håll käften. Svårare är det inte.

Huss: bitter för att du är en av de han lurat?

Lesky: det var just att du valde att fråga hur vi ska undvika att åka ur som jag fann komiskt men jag borde inte ha skrivit det där

Gurra88: Det är inget ämne din jävla nolla. Håll dig till hockey och skippa sandlådan.

Vill du fortsätta denna diskussionen så skriv till mig i bubbla. Jag har bidragit nog till skräpet nu.

Gurra88: Bitter? Nej, mest trött på att se dina meninglösa inlägg överallt som om det här vore ditt lilla personliga klotterplank. T.o.m. Huges retoriska irrvägar ter sig rationella och tankvärda i jämförelse.

Davey_22: åter igen. Jag skriver vad jag vill. Scrolling om du inte vill läsa. Hur jävla svårt kan det vara?

Huss: ja bitter. Gulligt. Då kan vi ju som sagt ta upp ämnet transatlant om du tyckte det va så jävla spännande.

Gurra88: Jo, förresten, om du är portad från Modo's kan du alltid prova med Timrås, Rögles eller kanske Huddinges?
Ett tips i all välmening bara...

Gurra88:
Fjant!
Snacka hockey eller försvinn, du förpestar forumet!

Gurra88:
jaha, och här var det som vanligt ser jag :-(.
Ja, alla vet ju hur man får slut på tjafset, svara inte på inläggen helt enkelt

Gurra88:

Trodde jag hade hamnat på ett dagis när jag läser vissa av inläggen här men det var visst Brynäs forum på hockeysnack. Jösses att du och några till orkar hålla på dag efter dag, vi är många utomstående som vill läsa om hockey här inne men det verkar fan nästintill omöjligt. Gör oss alla en tjänst och sluta skriv här inne så har du åtminstone gjort mig en stor tjänst.

Mina 10 åringar på fritids har mer vett i huvudet än vad du och några till har.

Tack för mig.

Heja Leksand ^^

Huss: Eller så testar du att scrolla..sök på Google farbrorn om du inte vet vad det innebär..om du inte vet vad Google är så är det en söktjänst på internet .. Om du inte vet vad internet är så är det world wide web.. Vet du inte vad world wide web är så kan vi säga att det är en melodifestivallåt av Nick Borgen, så kanske du förstår.

Davey_22: väntar fortfarande med spänning på dina hockeyrelaterade inlägg.. Vad kan det tänkas bli..

Som jag skrev för 1 vecka sedan :-)

Hittade inte i all forumgröt om denna länk tagits upp...

Inget nytt, förutom att GD anser sig ha mer kött på benen angående Kilström, och att kontraktet är nära... Men även att andra klubbar är intresserade...

Jag tror han kommer bidra positivt, ifall han signar...

70 Rodrigues: haha, är seg på iPhone:n på tåget...

Gurra88: Jag skriver i stort alltid hockeyrelaterade inlägg, har en bra procentsats där. Bara o kolla historiken.

Sen NÄR jag känner för att skriva ett sådant, det avgör jag, så du kan vänta bäst fan du vill.

Och jag upprepar, vill du diskutera något annat än hockey med mig så vet du  hur du ska gå till väga.

70 Rodrigues: Intressant med transatlant. Vad heter då en finne, transbottenvikant? 

Snälla, snälla..... om jag inte är helt fel ute så finns det s.k. troll i vårat kära Brynäsforum..... mata dom inte. 

Tväst: It takes one to know one!!

Tväst: Se där, ett av trollen du lockade fram högg direkt på betet....   :-)

Huge: Och du är fortfarande en idiot, tänk vad saker o ting kan hänga ihop!!

70 Rodrigues: It takes one to know one!!!
Tänk vad saker och ting kan hänga ihop....

Huge: Självklart Jamie Ram.

70 Rodrigues: Absolut, Nicke Lilltroll....

Sitter och läser igenom flera sidor av forumet. Det kan sammanfattas så här:

-Du är dum för du har fel. 

-Nähä, du är dum för du tycker inte som jag. 

-Den som sa det han var det. 

-Du är tio gånger dummare än jag.

-Du är ändå alltid dummare än jag. Stjärnstopp. 

-Du är.

-Nej, du är. 

Hoppas alla inblandade är stolta. 

sylf: transbotniansk!? Men borde även innefatta bl.a. ryss, vitryss, est och lett... ;)

Tror vi dock avsäger oss vidare diskussion om varför vissa skulle kunna räknas in i begreppet eller ej, såsom att mongolier skulle kunna anses tillhöra det nya fina folksamlingsnamnet transbotnianer... ;)

Zappaholic: troligtvis, tyvärr...

För er lite yngre som undrar hur Rodri..., förlåt: Nicke Lilltroll låter...

Redigerad kommentar

Huge: Moget, du verkar arg och argumenten helt slut, precis som vanligt.

Eller är det möjligen småländska som Nicke talar?

70 Rodrigues: Är ju tvungen att tillfälligt kliva ner i sandlådan så att du förstår vad man säger...

DavyDjoos:Inget ont om transbotnianer, Sundlöv ville ju ha en Thailändare häromåret som hette Liket!

Guess who?

sylf: Hette han inte Likit?
Det är väl Brynäs som är liket (som ännu lever...)   ;-)

Huge: Ja, det är ju din sandlåda, what can i say??

Huge: *asg*

Klippet var roligt, men det lät mer som Tommy Sjödin än Rodrigues!!

Huge: den här sketchen passar ganska bra härinne faktiskt.

sylf:   *ASG* Haha, ja det kanske du har rätt i...    :-)

Carl Lejonkräk: Haha!!

Ja, den är riktigt bra.....

« · 1561534 · »