Gurra88: Lägg den här dyngan om att Arnio skulle bytt användarnamn, det är inget jävla avsnitt av CSI.
Om han nu har bytt så är det hans fulla rätt, bara släpp det.
Carl Lejonkräk: För att tala ditt språk! Jag tycker det är STOR KOMIK att du anser att Brynäs inte är en nedflyttningskandidat nästa år om Sundlöv inte värvar rejält med tanke på de sista 15 matcherna :)
Gurra88: Jävligt tveksamt om det är din fulla rätt att publikt ifrågasätta någons användarkonto.
Och i vilket fall som helst har du gjort det massor av gånger nu.
Gurra88: Vem bryr sig ? Varför är det så känsligt för dig ?
Och om du nu tänker fortsätta med den skiten, ta det i bubbla. För det är alldeles för långt ifrån ämnena ishockey och Brynäs.
Gurra88: Det är inget ämne din jävla nolla. Håll dig till hockey och skippa sandlådan.
Vill du fortsätta denna diskussionen så skriv till mig i bubbla. Jag har bidragit nog till skräpet nu.
Gurra88:
Trodde jag hade hamnat på ett dagis när jag läser vissa av inläggen här men det var visst Brynäs forum på hockeysnack. Jösses att du och några till orkar hålla på dag efter dag, vi är många utomstående som vill läsa om hockey här inne men det verkar fan nästintill omöjligt. Gör oss alla en tjänst och sluta skriv här inne så har du åtminstone gjort mig en stor tjänst.
Mina 10 åringar på fritids har mer vett i huvudet än vad du och några till har.
Tack för mig.
Heja Leksand ^^
Gurra88: Jag skriver i stort alltid hockeyrelaterade inlägg, har en bra procentsats där. Bara o kolla historiken.
Sen NÄR jag känner för att skriva ett sådant, det avgör jag, så du kan vänta bäst fan du vill.
Och jag upprepar, vill du diskutera något annat än hockey med mig så vet du hur du ska gå till väga.
Sitter och läser igenom flera sidor av forumet. Det kan sammanfattas så här:
-Du är dum för du har fel.
-Nähä, du är dum för du tycker inte som jag.
-Den som sa det han var det.
-Du är tio gånger dummare än jag.
-Du är ändå alltid dummare än jag. Stjärnstopp.
-Du är.
-Nej, du är.
Hoppas alla inblandade är stolta.
Redigerad kommentar
Huge: *asg*
Klippet var roligt, men det lät mer som Tommy Sjödin än Rodrigues!!