1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 743589 inlägg · 7967 ämnen

SILLY SEASON 13/14

Sv: SILLY SEASON 13/14
Världens bästa Byström platsar alltså inte i Örebro heller?

Pettisbif: vilka ska spela i när vi tagit ut målvakten? Straffskyttar?

Treklövern1912: Honken/Ersberg hade varit mumma :-)

Treklövern1912: Kanske Asplöven (darrigt) vill hyra honom ;-)

Men låt oss hoppas att han vänder det hela om han av någon anledning skulle behöva stå i slutspelet

Vi i Asplöven tackar nej till det erbjudandet. Vi har höga ambitioner nästa säsong. Men tacFilmerk för erbjudandet :-)

Pettisbif: Humor... Att du pallar...!?!?

Pettisbif:

Jösses! du lär bli gruvligt besviken.

Carl Lejonkräk:

Hört att han har taskiga gångjärn. Stora problem med ljumskarna. Mycket skadat gods verkar hamna i Brynäs.

Gurra88:

Sällan jag håller med dig, men när det gäller Rahm är vi överens. Han håller inte riktigt, och dessutom verkar inte hans ljumskar hålla heller. Brynäs behöver en stabil sista utpost till hösten.

70 Rodrigues: Ja, jag tackar. Det lär bli bara önskedrömmar både för dig och mig.

Wesley: En sann fan har bara ett lag din skojare ;-)

tompap71: har inte sett någon länka denna artikel.

I vilket fall, Enterfeldt och Dennis Persson siktar på comeback i första kvarten, gissar att Brynäs även vilar fler med småskavanker imorgon, vi får se... Men vill för den skull inte att de bänkade får istid, hellre de lovande junisarna...

Tror vi får se Västerås och Leksand i elitserien nästa år!

Treklövern1912: En sann fan har bara ett lag din skojare ;-)

Du har så rätt, men jag har fått dispense i några år :-)

HappyX3:

Hoppas du får rätt om Leksand ;)

mattias - 74: Jag undrar hur många skolor som läggs ned om Leksand inte går upp den här gången heller. Finns det någon skola kvar att lägga ned överhuvudtaget?

Carl Lejonkräk: Det finns en skola som de aldrig lägger ner. Leksand Jofa Hockeyskola!

Pettisbif:troligt

vilken junior tar klivet nästa år? om nu någon gör det?

9 junisar kommer gå åt helvete!Garanterat,J-20 har inte ens gått bra i år, det här är bara löjligt! Vet att jag kommer få äta upp det här Om det motförmodan skulle gå vägen!!!!Shit happenes!

Redigerad kommentar

Sheena Punkrocker:

Hur skall man tolka J-20lagets blygsammare prestation i vinter?..... Är laget sämre eller är det helt enkelt så att A-laget krävt för stor insats av junisarna? 

Vilka tar steget?..... Lindgren har väl inte gjort bort sig och Nörstebö har visat ett moget spel redan... Emil Larsson? f.ö. har jag dålig koll, har inte besökt Gävle i vinter, därför inte sett nån J-20match..... första missen på 8-10 år..... satsa på finalen kanske ;-)

faceoff: det hoppas jag inte, vet inte ens vart helvetet ligger, men det låter som en lång och mörk promenad...

faceoff:

Fint läge för junisar att visa upp sig..... ingen förväntar sig nåt, allt att vinna och dessutom på hemmaplan..... säkert en del kompisar på läktaren. Men lätt blir det inte.

faceoff: Men tagga ner ffs, det är ingen sjunde semifinalmatch som ska liras ikv. Jeeeesus!

Steenm:Tycker du det här är rättvist mot dom som lägger massa pengar på spel???JAG tycker inte det här är roligt,inte ens schysst mot junisarna om dettà inte håller,dom är nog nervösa i sina debuter,!

Redigerad kommentar

faceoff: Jag skiter väl totalt i det. Spelar man på matchen så är man smart och väntar lite. Dessutom föredrar jag hela och friska spelare när matcherna som betyder något drar igång nästa vecka.

Snacka om att brusa upp sig över inget. Men det hör ifs till normen här inne.

Steenm:Har inte brusat upp ett skit, JAG tycker detta är löjligt,vet satt många som inte är med ikväll inte ens har en känning!!

faceoff: Jo. Tagga ner på alla utropstecken å skit, du behöver inte "skrika". Kul att du "vet" så mycket med.

Kära nån, vad detta ställe börjar spåra ur...

Steenm:Ja ,tänk om du visste!

faceoff:Matchen är ju helt betydelselös. Jag tror dessutom att Brynäs är så nöjda med att ha fixat slutspel.

Ikväll blir det Örebro-Djurgården. En match som gäller en hel del...

faceoff: Går det att öht spela på matchen?
Märkligt isf....

Slajsarn:Vet väl att den är helt betydelselös,men som jag skrev tidigare,om/när det börjar storma där ute på isen vilka ska då junisarna luta sig emot?

Huge:Vem har pratat om matchen? Finns lite alternativ på spel!

Slajsarn: Viaplay?

Skön start! Kul om #90 kommer igång ordentligt med målskyttet lagom till slutspelet!

SH:Japp

Alternativt : Ollas / Paulsson

Jacob Blomqvist nästa säsong som 4e center? Gävlekille som säkert skulle kunna göra runt 15 poäng på en säsong.

Brynäslegenden: Du har glömt kommatecknet.

Brynäslegenden: inget lätt jobb Sundlöv har direkt, lite som att spela på V75, vill han ha utdelning så måste han spela på högoddsare eftersom att han inte har råd att helgardera :-)

Carl Lejonkräk: Han kan väl åka ut själv och titta på matcherna eller snacka med Inge.

Treklövern1912: klart att han gör det men han kan ju inte värva bara landslagsspelare som han kanske skulle vilja. Spelare från Allsvenskan floppar ofta i Elitserien trots att de dominerar i Allsvenskan till exempel...

Carl Lejonkräk: Det är inte så ofta(tyvärr) som FBK värvar fel.

Treklövern1912: hm, nog varvas Färjestad del alltid, tyvärr har de råd att värva nya när det behövs och ofta värva mer etablerade spelare från början

Carl Lejonkräk: Man kan inte klaga på att FBK att värva fel om man tittar på deras  framgångar under de senaste 20 åren.

Det är förstås pengar det handlar om men också kloka investeringar i spelare som passar i deras spelsystem.

Tänk om vi hade haft Tommy Sandlin kvar. (Och inte har man rest någon staty över honom framför Läkerolen heller.)

Vart tog ni vägen??

Treklövern1912: Ingen som vet, ingen som vet...

Treklövern1912: jag somnade :-)

Carl Lejonkräk: den där whiskeyn  utan is blev bara för mycket? ;)

« · 1566445 · »