Linus Wickman: http://www.eliteprosp...player=520 Mer i Sundlövs smak
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Ja sundlöv har ju tendenser till att snöa in på vissa saker.
1. Värva alla Leksingar födda 82
2. Ta de sämsta spelarna han hittar i varje lag i hopp om att förvandla dom.
...så varför skulle han inte kunna snöa in på att värva alla som heter Vas
Tycker det är en självklarhet att försöka få hit T.J Hensick när Kroken försvinner.
Drömma kan man ju alltid...
Linus Wickman:
En hel del AHL-spelare spelar fortfarande i Calder Cupslutspelet, så någon brist på bra spelare där är det knappast än. De allra bästa brukar ju dessutom vänta ut NHL:s free agent frenzy i början av juli för att se vilken chans det finns att slå sig in i ett NHL-lag.
Som jag ser det går det att plocka en bra spelare nu eller så gamblar man lite och väntar på att plocka de riktiga topparna. Jag föredrar att vänta o chansa på riktig spets.
Linus Wickman:
Visst, klart det finns det, men det var ju inte riktigt vad det handlade om, eller hur? Jag bara rättade ditt felaktiga påstående om att Sundlöv måste skynda sig att värva eftersom toppspelare från AHL börjar försvinna.
Peja:
Härligt att läsa när det sammanfattas på det här viset. Själv tycker jag det ser det ut som att Frölunde helt klart värvat bäst tillsammans med Hv. Skall jag vara lite kritisk mot er så ser det ut som om vi värvat bättre än er hittills, men det hinner ju ändra sig ;)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
foppa78:
Håller med dig..... Huge gör bäst i att hålla sig ute i det fina vädret...... HS är så lugnt o fint när alla får gnälla om allt o alla utan att störas av folk som kanske vill avvakta innan man lägger en åsikt om nästa säsong.
70 Rodrigues:
Onekligen blir d ju lättare då..... F.ö. "va va d ja sa" är ett klart underskattat uttryck ;-)
Lindström: Förstår inte varför du slösar bort dina enorma kunskaper på ett sketet internetforum som HS.
Att på förhand kunna avgöra vilka värvningar som blir lyckade och mindre lyckade, vilka som kommer att motsvara förväntningarna till 100%, veta när man ska ersätta skadade spelare direkt eller avvakta osv osv.
Att du inte sitter som tränare/sportchef/fystränare hos ett ES lag är fullkomligt obegripligt.
Huge: Saknar vi inte själva poängen här nu? Truppen är inte spikad så vilka förväntningar skall då motsvaras? Vi får vänta till augusti och då se hur det ser ut.
Det enda som kan konstateras nu är att målvaktssidan ser oroande svag ut.
Att det saknas folk på forwardssidan, oklart hur många samt att backsidan troligtvis är spikad iom Kihlström.
foppa78:
"Du är nöjd med truppen som den är elle?"
Har jag missat nåt viktigt?..... är truppen spikad?....
Hur i glödheta kan nån ha en åsikt om Sundlövs värvningar inför nästa säsong om han inte har sagt ifrån att det är färdigvärvat???
I min värld låter det otroligt naivt, korkat o på gränsen till enbart provocerande att sprida sån dynga på Brynäs hockeyforum. Ett gäng gnällisar som sitter o tävlar i konsten att håna Brynäs o i synnerhet Sundlöv..... i mitten av maj..... vad är det som fattas er??? Sen går trojkan bananas när stygge Huge kommer in o är elak som vanligt.... skrattretande.
Låt dom spela träningsmatcherna ivf..... DÅ, möjligen kan vi se nån sorts tendens.
Tväst: det är väl inte det disskussionen handlar om?? Problemet är att man inte kan tycka något negativt utan att få det nedkört i halsen. Personligen tycker jag inte att tex Brodin är en kanonvärvning, hoppas jag har fel. Med att tycka till är förbjudet enligt huge. Vad är det för ett jävla disskussionsforum?
Vad ska vi skriva? "Åh vad bra att vi fortsätter med rahm och honken, det känns som guldmålvakter bägge två" "vad härligt att vi inte har värvat något intressant ännu"
alla har rätt att tycka som ni vill, även Huge. Men han har gjort det till sin personliga livsuppgift att klanka ner på precis alla som har en endaste liten åsikt som strider mot klubbens beslut. Vad fan är det frågan om??
brynäs08:
Det förs oftast ingen diskussion på detta forum, är det nån som yppar ett uns positivt omdöme om Brynäs så går Tony i taket..... ivrigt påhejad av sin trojka.
Här får framföras vilka åsikter som helst om jag får ha en åsikt.... MEN när de här "diskussionerna" oftast bara är en tävling i att håna det mesta som har med Brynäs att göra då undrar jag vad ni får ut av detta evinnerliga gnäll.
Det jag läser låter som ett gäng adrenalinstinna 11- 16åringar på nåt ungdomsforum som inte kan få nog....... men om jag fattat det hela rätt så är väl flertalet av skribenterna ganska vuxna.... t.o.m föräldrar?
Men, Heja Sverige o de fantastiska bröderna från den där föreningen jag inte vågar nämna namnet på. FINAL!!
Rahm/Honken..... är det nån som minns omdömena om Svedberg den hösten han kom? oftast lät det.... han platsar ju inte ens i .... ja, den där föreningen..... det är inte så längesen.
70 Rodrigues:
Jag har lite svårt att fatta hur du kan bli så otroligt arg (?) för att nån patetisk lallare från landet försvarar Brynäs färger??? Laget du påstår att du älskar?
Om nån tycker annorlunda än vad jag gör då blir ivf jag nyfiken o undrar om jag möjligen har missat nåt.... försöker se det från en annan vinkel.....
Det här gnället på allt o alla kan ju ingen sansad bedömare ta på allvar, men om jag får ha en åsikt så ger jag oxå er den möjligheten, men det skulle va klädsamt om det kunde föras en diskussion utan en massa förklenande namn på Brynäs representanter och andra skribenter.