Treklövern1912:
Förra sommaren blev ju kortare iom guldet och efter det blev det nog en hel del firande istället för en runda i löpspåret, i år hoppas jag det har varit straffkommendering(nåja, men hårdkörning iaf) från dag ett.
Johan Norrström: Hur det än vrids och vänds känns det ju onekligen som det måste in en sniper av hög klass.
Omark-ryktet tror jag inte på...
Johan Norrström: Jag är också tveksam till en eventuell kommande stjärnvärvning, det har ju i princip aldrig varit Brynäs stil. Men vill man vinna SM-guld oftare än var 13:e år så kanske man måste tänka om.
Huge: Det kommer snart basuneras ut att denna säsong kommer Brynäs ställa det sämsta laget vi någonsin haft på isen. Det bölas det om varje år. Och det klart, påstår man det varje år så träffar man väl rätt någon gång. Även en blind höna...
70 Rodrigues:
Pajen klar för Rapperswill, nobbade även LHC trots att han och frun har hus där. Money Talks?
Hade varit roligt och fått sett honom i Elitserien.
Redigerad kommentar
tjugo8:
Men suck, hur fan orkar du? Många av dina senaste inlägg har haft någon anknyning till Leksand och deras ekonomi, med ord som parasiter, gör rätt för er m.m. Fantastiskt. Du verkar intresserad av Leksand ändå tydligen?
Sedan har Pajen knappast nånting med Leksands tidigare ekonomiska affärer och göra. Gör om gör rätt.
Sedan heter det leksing och inte Läxsing. Stava är nånting du borde träna på !
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
tjugo8:
Jaha precis som länken om Ben Walter som blev klar för Örebor idag skall avhandlas i Örebros forum? Märkligt, jag ser den länken längre ner på den här sidan i Brynäsforumet och i samma tråd och som DU har lagt in , humor ;)
Men jag tänker inte ödsla mer energi på dig du verkar ju redan tro att alla leksingar och spelare och ledare är parasiter, beklagligt om du tror på det själv. ha en bra kväll.
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Spelar det egentligen någon roll? Visst är det så att många av de stora orsakerna till Leksands ekonomiska bekymmer ligger några år tillbaka i tiden, tyvärr valde man ju år efter år att sopa problemen under mattan istället för att ta tag i det. Truppen som gick upp låg säkert inom spelarbudget, men problemet är ju att lagda budget var en fantasi, en parodi. Den skulle aldrig ha lagts från början. Tänker man efter är det ju ett fullkomligt vansinnigt agerande. Säg att vi i Brynäs lägger en spelarbudget på 90 mille för att gå för guld, finns inte en chans att vi har råd men va fan, vi kör en rekonstruktion och litar på att lönegarantin pyntar, hur rimligt låter det? Liote så är det hur Leksand har jobbat.
Med det sagt tycker jag ändå det är kul att att få möta Leksand i ES igen. Va? Vadå dubbelmoral? ;)
Rumpelstiltskin:"Det är väl inte leksingarnas fel? Dags att gå vidare, gubbar!"
Uttjatat är det och inte mycket att hålla på att tjafsa om.....men visst sjutton är allt leksingarnas fel, vems fel skulle det annars vara?
Carl Lejonkräk:
Klart det är vårat fel, jag tar på mig den ekonomiska krisen i Cypern också.
Redigerad kommentar