1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741031 inlägg · 7967 ämnen

Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]

Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
arnio: "Inte fan tänker jag ge 2000 spänn till Brynäs inte."

Jag vet.

Anders Berg: Det tog 6 minuter från mitt förslag till första: Inte jag, inte!

Problemet är inte att hitta tyckare. Problemet är att hitta tyckare som vill vara med och påverka och förbättra.

Brynäs_89: Jag är också student, fast att jag är så gammal! :-) Men så fort det här kommer igång, om det kommer igång, så ska det gå att skänka varlfritt belopp varje månad via autogiro, men kanske ändå inte under 100 kronor per månad. Det här blir skitbra, om/när det kommer igång! :-)

T T: Typ, är du inte inloggad, finns du inte?

65selander:
Öppna ett jävla konto som man lägger in pengar på man får ge stora som små bidrag men den som ger mycket typ 500 i månan ska få något från shopen eller typ en öl i någon av pubarna

Jajjen:
Var fan ska jag som studerar få fram 2000 spänn
jag kör på avbetalning om det går

Jajjen:
Var fan ska jag som studerar få fram 2000 spänn
jag kör på avbetalning om det går

65selander: Precis tanken är ju att man ska skänka varje månad via autogiro - kommer bli skitbra - bara det kommer igång!

arnio: Öh Så du kan inte tänka dig att hjälpa till när du vet att ev ligger krasst till. 2000 är ingen engångssumma. Du kan skänka allt från 1-frivlligt per månad.

När jag gick med hinken i Göteborg för ett par år sedan så ramlade det in över 10000. Jag sade då att en krona är en krona. d v s  små som stora bidrag är är välkomna

Jajjen:

Det skulle va riktigt bra!

Jajjen: "Vi är drygt 500 hockeysnackare från Brynäs"

Nja. 228 har varit inloggade i år.

Jajjen: Inte fan tänker jag ge 2000 spänn till Brynäs inte. Så djävla lite pengar finns det inte i Brynäs. De som jobbar inom organisationen tjänar säkert bra med pengar för att inte snacka om spelarna.