70 Rodrigues: Ja, det är helt okej.. Som jag skrev! Han har ju gjort mer poäng än Järnkrok exempelvis. Dock så har ju inte Rödin lika brett register som kroken. Järnkrok är ju duktigare i defensiven osv.
Men som sagt, Rödin har gjort en helt okej säsong poängmässigt.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Linström_92: Det är klart att de försöker, men jag tror att Silfverberg spelar i Brynäs nästa säsong också, han har ju sagt själv att han inte känner sig mogen att ta steget till NHL än.
Jag tippar på att han skriver kontrakt med Ottawa, som sedan lånar ut honom till Brynäs under nästa säsong för ytterliggare utveckling.
Precis som Vancouver gjorde med Rödin, undra förresten vad som händer med honom. Han har väl inte gjort dundersuccé i Brynäs denna säsong direkt. Även om han har varit helt okej.
Redigerad kommentar
mattias - 74: Nja, jag vet inte om jag känner mig särskilt intresserad av någon av dem. Men om jag skulle välja en så får det bli Ollas! Kollar har jag aldrig gillat riktigt.
Galbraith i mål har jag ingen vidare koll på så jag vet inte, men det känns som att Sundlöv har sina måltavlor på målvaktssidan redan. (Honken, Hellberg, Svedberg)
Jag gissar på Honken och Svedberg i BIF nästa säsong.
Bissett19: Blev riktigt glad när jag läste om Brodin, precis den spelartypen som vi behöver. Där har vi en kille som ger 200% i varje byte och framför allt så TACKLAR han, och det hela tiden!
En sån kille kan väcka laget på egen hand, lite av en drömvärvning faktiskt. BRA Sundlöv, hoppas Brodin nappar!
Man ska ju komma ihåg att han inte är en poängproducerande spelare i första hand, utan en energispelare och en riktig finne i arslet på motståndarna. När hade vi en sådan spelare senast?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Många ledare i historien, t.ex. Karl den XII, P-G Gyllenhammar, Napoleon, Hitler, eventuellt Leif Boork i Brynäs o.s.v. har blivit "för stora" för staten, företaget eller för föreningen de representerar. De har helt enkelt trott att allt de gör är rätt.
I varje organisation bör det finnas en djävulens advokat med en stor respekt i organisationen som kan tala om för en sådan ledare hur saker och ting ligger till.