A_x_e_l: Är Martin Johansson den etablerade forwarden så ska jag klä av mig naken och springa 3 varv runt läkerol arena vid hemmapremiären.
Så korkad kan inte Sundlöv vara.
Silfver: Skridskoskicklig rollspelare som är riktigt bra i defensiven och i box play. Ändå gjorde han 38 poäng i Mora, vet inte riktigt vad planen är.
Jag låter honom spela innan jag säger något.
Nu väntar vi alltså på Dixon och en etablerad forward om Sundlöv har talat sanning i media.
Redigerad kommentar
GävleLasse: Ja, föregående säsong var en rejäl dipp för Sunken. Men vi vet ju faktiskt vad han kan. Han har nästan alltid varit rejäl och stabil i defensiven annars, hoppas att det var en tillfällig svacka och att han kommer tillbaka till sin normala nivå nästa säsong.
Redigerad kommentar
GävleLasse: Ja backsidan ser på förhand alldeles för klen ut, tyvärr.
Vi får hoppas på att spelare som Lasse och Sunken gör en stabilare säsong defensivt kommande säsong helt enkelt. Annars blir det nog, precis som du säger, mycket baklängesmål på returer och situationer framför kassen.
Brynäs tanke är att få in Stephen Dixon, en etablerad forward OCH ytterliggare en forward. Typ en ung talang från allsvenskan eller liknande, Rask?
Hoppas att det finns pengar över till en backförstärkning om det skulle behövas en bit in på säsongen i alla fall.
Redigerad kommentar
Widing tackade nej till Växjö i alla fall. Han ska börja gå igenom sina alternativ med sin agent säger han.
Jag ger mig tusan på att det ligger minst en intresseanmälan från Brynäs hos agenten. Kanske även ett kontraktsförslag, återstår att se.
Redigerad kommentar