Jävla Stockholmare som tror att allt norr om Stockholm är norrland.
Gävle ligger väl fan inte i Norrland.
Redigerad kommentar
Lindström: Jag tycker Granis växer i stora matcher. Han har varit grym i slutspelet. En nagel i ögat på motståndarna. Han tycker jag ska ha ett nytt kontrakt. Vi behöver fler som Granis som inte är rädd för att ta stryk.
Forza Granis
Slajsarn:Helt rätt!!
Tycker inte Granis gjort "sitt" tillräckligt alls i år, duttar istället för att gå in 100%
Naturligtvis en spelartyp som måste ersättas, vilket jag tror att man gör i Thuresson.
Jag tror Granis får stryka på foten då vi redan har Lavander i truppen som e seg på rören och kan gröta framför mål.
Men jag vill gärna se Granis kvar...
tjugo8:Spelarflykt? De skriver om gamla nyheter där vi visste att Larson och Silfverberg och kanske Ekholm försvinner. Så "nyheten" är Granis, vilket skulle vara tråkigt men hans spelartyp är inte oersättlig absolut inte.
När det gäller Nordan så är han ju ratat av Brynäs på grund av sin höga lön och vad man fått för den rent poängmässigt. Något Widing kanske borde känna lite nervositet av.
De "etablerade" spelarna måste upp om vi skall fixa Guldet. Det håller inte att förlita sig på endast två unga killar som Järnkrok och Silfverberg.
Redigerad kommentar
Peja: Vad jag ville visa med det aktuella läget var att mycket arbete återstår inför nästa säsong.
Som jag har förstått så är det inte klart just nu att Järnkrok stannar en säsong till. Men man kan ju hoppas och dessutom behöver han bygga upp sig något.
Niklas Svedberg, Johan Holmkvist
Ryan Gunderson, Viktor Berglind, Simon Löf, Simon Bertilsson, Jörgen Sundqvist, Lars Jonsson
Daniel Widing, Mats Lavander, Martin Johansson, Mads Hansen, Jesper Ollas
70 Rodrigues: Timrå behöver definitivt inte bli sämre med fyra mille billigare trupp. Många av de dyrare spelarna som skulle vara stöttespelare floppade och kan definitivt ersättas med billigare spelare från Allsvenskan kanske någon som får lite istid i ett annat elitserielag. Hård jobbande spelare som ger allt för laget kan göra underverk om de tillsammans bildar ett starkt kollektiv som bygger bakifrån genom en stark defensiv. Timrå har väl lite unga killar som kan ta ett steg till med Max Friberg och Boyce-Rotevall och Alexander Larsson i spetsen. Bremberg, Mihalik, Halonen kostade nog en del pengar och kan definitivt rakt av ersättas av mycket billigare spelare. Sen var ju Pikken och Pärssinen på lönelistan ett tag.
Murley vore brafick behålla för han är bra men annars kan de gott ta in nya rakt över. Jag tror på att de definitivt kan bli bättre nästa säsong
70 Rodrigues:Men ärligt? Vad hade du förväntat dig av dem? De är så jävla avis att de måste sitta och fabricera en massa dynga.
Modoiterna borde rannsaka sig själva med deras armbågar i huvudet från blindside istället. Visst, en filmning/förstärkning är inte vacker eller speciellt sportslig. MEN DEN HAR ALDRDIG SKADAT en annan spelare. Det gör dessa arbågar i huvudet.
Timrå, borde nog lägga sin energi på att dra ut på bygden och leta tomburkar, de har ju 15 mille i underskott och det är väldigt kort tid att skrapa fram ens till ett nollresultat...
VI SPELAR FINAL!
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Listan kan göras lång inlägg från avundsjuka Modo samt Timråfans.
Huge:
Det har ingen som helst jävla betydelse om SAIK får vila kortare än er, der är det laget som spelar den smartaste hockeyn som vinner och där har ni en fördel. Lycka till..
munkas: håller med dig munkas! jag hoppas verkligen inte den blir en till säsong i snålbudgetens tecken! sundlöv har själv sagt att han letar efter spets. det har han ju iofs sagt tidigare och då har det kommit en Hauhtanen eller en Wanwig... men man kan ju hoppas på att han lärt sig nåt av det.
thuresson tycker jag låter som nåt i rätt väg, mot spetskompetens iallafall.
engqvist skulle tydligen vara jävligt intresserad av djurgården om dom höll sig kvar, så han kanske har hemlängtan, vore en kanonersättare till nordqvist.
sen osala, vore ju mumma med en stor tung elak rackare som dessutom kan göra mål. och som sagt, kanske bäckis kan rekommendera han och sundlöv för varann.
ne, jag vill verkligen se tre fyra spetsvärvningar, gärna tre forwards och en back. och då ska de va en riktig pungspark till back. vi saknar tyngd där bak, det måste värvas in till nästa år. plus att andersén måste få förlängt, liksom granström! :)
Du är en skoterraggare,det är bara att inse det Marcus;)