Redigerad kommentar
"Andreas Thuresson är en duktig tvåvägsspelare med en bra spelförståelse. Han jobbar mycket hårt för sitt lag, och spelar ett aggressivt spel med mycket tacklingar. Han är mer av en rollspelare än en finlirare."
Känns som att han kommer vara perfekt för en tredjefemma tsm med Enterfeldt och Granis (om han ni förlänger). Alla tre är bra tvåvägsspelare och gillar att tackla mycket. Kan bli en jobbig formation att möta.
Roger Ramkvist: Roger. Om du sätter punkterna sist i en klump så måste jag få påpeka detta och visa min uppskattning. Mina inlägg är för din information inte bara enkelspåriga utan också fulla av finurliheter och små pikar som uppskattas av de flesta. Jag beklagar att det jag skriver är för simpelt för att du ska förstå att jag faktiskt menar väl och att spydigheter inte finns på min agenda. Tack bra ,själv då?
Roger Ramkvist:"Med Mårds sätt om hur försvarspel hade det kvittat vilken målvakt vi har haft det har varit virrvarr från match ett så många som underpresterar i egen zon och vid alla linjer kan inte bara vara spelarnas fel det är nått betydligt värre nämligen sättet att spela jag är otroligt tveksam om Mårds ska vara kvar överhuvudtaget...."
Kul idé att spara punkterna och lägga dem alla efter texten.
Redigerad kommentar
Roger Ramkvist:
Håller med, har själv varit tveksam mot Mårts från början. Tycker han visade redan när han hade juniorkronorna att han är allt för enkelspårig i sin spelidé och saknar alternativ när den idén skiter sig. Mårts må vara en mysgubbe som får spelarna att vilja vara med och leka men någon ledare och vinnare kommer han aldrig bli.
Boork säger det bra...
Dexter :"Thuresson kommer nog floppa.
Blir tufft för er nästa säsong. Järnkrok och Ove Molins son ska ta över efter Silfverberg. Tufft."
Och vad är det för fel på Emil Molin och Calle Järnkrok då? De är nog bättre än någon i Modo i alla fall. Sen har ni ju seriens sämste coach också.
vem är barnvakt åt Gurra88 idag, den som är det får gärna natta honom snart innan han kissar ner hela Tre kronor boken.
Huss: Dålig på fotboll, så fick lov å kolla upp vad som var så speciellt. Förstod som inget förrän jag såg vem som var mamma till ungen..
Men jo, en viss press.
Jag tror att Thuresson kommer att vara en jävla bra värvning.
Nu fattas det bara en back t.ex. Hietanen och att Granstöm o Wännström blir kvar.
SM-GULD 2012/2013 ;)
Brynäslegenden:"Jag tar ju heller emot en spelare som gjort 50 poäng AHL än Thures 30. Titta hur bra värvningarna av Dixon och Holloway blivit."
Hm Dixon har ju blivit sågad vid fotknölarna pga. att han inte producerade i slutspel eller knappt efter jul för den delan. Dixon med sina runda kinder ryktades dessutom vara ovillig till att träna hårt och gillade vad jag hört sufflé. Vi behöver vinnare som kan steppa upp i slutspelet. Bättre 30 påäng i grundserien och 15 i slutspelet än 50 i grundserien och 3 i slutspelet. Jag tror att Thuresson blir bra.