Såg en bild på en Timråspelare och tänkte; "Wow, det är kanske Erixon?", men nej, inte direkt...
Henrik Säfwenberg:Verkar som de hittat Andersèns ersättare!!!
http://arbetarbladet.se/sport/brynas/1.4801040-brynas-kan-ha-hittat-andersens-ersattare
Då var det igång igen :) kan vi inte ha en egen tråd för långdragna diskutioner, att man flyttar över allt långdraget tjafs till en egen tråd. Ypperlig ide tycker jag. Där kan man fortsätta älta detta till absurdum om man vill det :)
foppa78: "Är detta va du kallar ett bra svar på mitt inlägg, tycker du att det är konstigt att jag svarar dig russin till hjärna när du skriver perfekt som ersättare till Andersén och Ekholm...?"
Goddag yxskaft.
Ja, jag tycker att det är konstigt att du inte ser den uppenbara ironin i orden "perfekt som ersättare till Andersén och Ekholm", eller tror du att jag på allvar menade att Conner rent bokstavligt isf skulle ersätta Andersén och skolas om från forward till back?
Trodde i min enfald att det ingen skulle kunna tolka det bokstavligt men där hade jag visst fel, du lyckades utmärkt.
Jag avsåg självfallet att Conner som spelartyp (foward) isf skulle "ersätta" en annan spelartyp (back), vilket är helt fel när vi redan har tillräckligt med forwards i truppen.
Sen är det fortfarande inte Ok att du svarar med personangrepp när nån ifrågasätter dina åsikter, även om dom ifrågasätts med hjälp av lite ironi.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Är detta va du kallar ett bra svar på mitt inlägg, tycker du att det är konstigt att jag svarar dig russin till hjärna när du skriver perfekt som ersättare till Andersén och Ekholm...?
Och jag ber om ursäkt att jag drog in ditt yrke i detta! Sen om du har varit inne på min presentation så ser du tydligt att jag inte jobbar som svetsare utan som svetskontrollant!
Redigerad kommentar
adrenalinerush: Så att värva EN spelare av hans kaliber är att kasta in spelare som frölulnda gör ok då vet jag!
Jag vet precis hur vi kommit till toppen och tycker det är riktigt kul med Brynäs juniorsatsning men jag vet också att vi blivit av med Silver och Larsson och sånna spelare har vi på kö som väntar på att komma upp i A-laget elle?
Det är ändå ett SM-GULD som vi ska försvara men jag säger det igen alla är vi olika!
Huge: Jag förstår att det kan vara svårt att fatta med tanke på att du har ett russin som hjärna!
Redigerad kommentar
Clarence: Det blir nog tyvärr så. Tycker laget ser bra ut men man vill ju alltid se lite mer spets..
Man kan ju hoppas att Sundlöv nekar nyförvärv i pressen för att slippa skriverier och massa lösa rykten. Men om det blir Dansk i målet och en riktigt bra back som ersättare för Andersén så ser det ändå bra ut.
KevinNa : Som väntat inga lovande signaler från Sundlöv apropå dina förhoppningar.
Enligt GD är Sundlövs senaste utlåtande att det inte blir nån mer forward nu efter Granströms påskrift, detta tydligen även om Wännström går. Bara en (1) back till ska in - och det, också som väntat, inte än...
Brynäs måste ha en till back och en sniper.
Vad sägs om Jusso Hietanen och Fabian Brunnström? ;)
Nått för Brynäs att ge sig in i budgivningen mellan Frölunda och HV71 kanske