Redigerad kommentar
Brynäsgubbe:
Eftersom det gick ganska bra för Johan på slutet så tror jag han gör allt för att få en fortsättning och mer speltid nästa säsong i nåt NHL-lag. Sen kommer det ju en karriär efter NHL..... hoppas de våra tjänar så pass dollar så dom inte behöver säga ja till den som betalar mest vid hemkomsten.... man kan ju få drömma lite!
Redigerad kommentar
Vill bara kasta ur mig:
Största idioten bland alla hockeytyckare och förståsigpåare:
Johan Garpenlöv! Tål fan inte karln! Dessutom så inihelvete urpartisk (DIF) att det är ett under att folk lyssnar på hans åsikter. Om nu någon gör det...? Jag gör ju det 😳 å retar mig. Finns knappt en åsikt han levererat som jag tycker är vettig. Håller inte med honom i ett skit... Idiot!
bifhjärta: Om han nu skymtats i Gävle. Vad ska du då göra åt det? Hellre en sån idiot i laget än i motståndarlaget.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Powerfade: Menar du att vi skall bedöma honom utifrån de få matcher han spelade? Ärligt talat så finner jag det märkligt att det ens spekularas om en a-lagsplats för hans räkning. Titta på hans meritlista och ge mig ett argument varför han skulle platsa på SHL nivå.
När vi mötte Modo i slutet av serien var det massor av juniorer som utmärkte sig på ett utmärkt sätt, Johannes Nilsson visade vilken trollgubbe han är, Hampus Eriksson visade grymt vilja osv osv. men därifrån till att leverera på hög nivå under en längre tid och då aspirera på ett A-lagskontrakt, det är en lång väg att vandra.
Därmed inte sagt att åttonde backen kommer vara en "stjärnvärvning", det har vi garanterat inte råd med, men vi behöver en back som bevisat lite mer än vad han gjort under sin karriär.