Brynäs IF

713527 inlägg · 7953 ämnen

SILLY SEASON 2019

« · 1982140 · » Till forumet


Sv: SILLY SEASON 2019
Kilas håller i pucken istället för att vispa iväg den. 😍
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
modomille: Håll i klubborna ordentligt istället som övriga lag brukar göra.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
wiDDing86: Fan vad ni ska slå klubban ur händerna på oss hela tiden
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Zappaholic: bjud till på ett PP mål nu!
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Bra 5 mot 3-spel.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Rumpelstiltskin: Ersson e stabil
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Kilström med handskar i ansiktet på spelaren i en träningsmatch. Riktigt fint att se.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
wiDDing86: tar det med ro.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Thias30:
Tragiskt. Han får betalt för att leverera. Jag skulle vara vassare!
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Rhodin öser in poäng! :-)
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Thias30: Speakern och kommentatorn körde en riktig bartömning före nedsläpp...
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Thias30: träningsmatch för kommentaren också.
Han är nog nertränad. Haha
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
wiDDing86: Nu lyser skillnaden igenom mellan SHL och allsvenskan. Det grundas av att Sigalet spelar sig ur bakom egen kasse och startar anfallet! Publiken reagerade verkligen på den manövern. 3:e assisten dessutom!
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Thias30: ska inte vara utropstecken med.
Gjorde glad gubbe men det blev utropstecken.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Peja: speakern har ju jätte problem ?
Assist till Rohdin haha.
Det är väl Öhlund och Lindelöf som ska ha assisten.
Inte för att jag bryr mej.
Lite rolig att höra samt att kommentatorn går stenhårt på hans fakta ?
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: kommentatorn är han efterbliven eller???
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Peja: Haha ja seg som flugskit och refererar fel. Bra och kallt förarbete av Ölund och Scott kämpar in en enkel retur. Sigalet har 2 ass. Det lyser klass i allt han gör.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Peja: Du såg helt rätt...gillar det jag sett av Jaedon
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Zappaholic: Förstod kommentatorn att det blev mål?

Kul att se både Scott och Jaedon böka framför mål (om jag inte såg fel).

Även smart av Lindelöf att bara lägga in en ganska lös isare mot mål när han såg att medspelare var med på returen.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
bradberry: Bra där av Ölund
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Vad är syftet med Solem i andra? Jag tycker det är hög tid att börja spela in en andrakedja. Detta lag behöver Jesper Boqvist. Utan honom har vi för svaga kedjor exkl första...
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Skrubben: Glömde helt matchen idag efter att sett fram emot den sen igår... Uppslukad av jobbet. Men verkar inte som jag missat så mycket.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Riktigt dålig period av oss. Ersson i kassen ser jäkligt lugn ut. Ingman blir jag mer och mer imponerad av. Zetterberg tycker jag än så länge är bättre i själva spelet än vad jag hade räknat med. Inte fått se honom trycka av sin bössa än på allvar.

Sen det här att Sunkan lirar med Lundgren och Kilström i PP. Fan, lägg ner det bara. Hade jag rest till Järvsö och betalt biljett hade jag blivit förbannad. Okej att dom inte tränat på special teams än, men det hindrar väl ändå inte att kunna träna på PP i matchsituation? Sätt ihop två vettiga PP-linor tack!
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85:  2-1 till Brynäs som vaknat lite efter 1-1. Transatlantiskt anfall och mål av Ölund, tror jag.

Enligt Swehockey så var det Asklöf på pass av Alcen och Sigalet.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Peja: Ingman var definitivt utropstecknet i första perioden!
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: tror det blir Asklöf ser ut som självmål av modospelaren

annars känns det ännu mer försäsong över den här matchen, mer misstag är rätta passningar. vilket för det att se ut som att Modo leker lite och får långa anfall
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Riktigt fint, såg ut som när man övar på träning. Lång passning på kanten, lite pucktransport, spetsen störtar på mål och passningen går till andravågen. Mål på returen.

Kul att se Ingman som är riktigt duktig på skridskorna, men också smart och spelskicklig. Precis vad laget behövde få in i backuppsättningen.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Wesley: 2-1 till Brynäs som vaknat lite efter 1-1. Transatlantiskt anfall och mål av Ölund, tror jag.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
KulaShaker: Har bara sett de senaste fem minuterna, men herregud så trötta de ser ut...

Vissa lag väljer att träna ett extra tungt pass tidigare samma dag som träningsmatch. Nu vet jag inte om så är fallet med Brynäs idag.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Helt ologiskt 1-1, Rohdin på friläge.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Brynäs var ju bättre första minutrarna men sedan har MODO tagit över. Lite frustrerande att se PP-spelet när man rullar på femmorna, Lundgren-Kilas på blå kändes inte maximalt.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Wesley: Brynäs är totalt utspelade första 13 iaf och helt logiskt 1-0 till Modo.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Wesley: Har bara sett de senaste fem minuterna, men herregud så trötta de ser ut...
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Axle San: Det blir nog tufft lkväll, jag tippar 4-2

Jag är tyvärr pessimistisk i dag. Tror att MoDo vinner med 3-2. Pga nedtränade Brynäsare
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Wesley: Det är oxå det enda bra med Comhem.
Tycker riktigt illa om Comhem.
Dyrt och alldeles för många avbrott. Speciellt i datan.
Nu sitter man ju fast i skiten tack vare att ingen annan operatör kan erbjuda där vi bor😡
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Wesley: Det blir nog tufft lkväll, jag tippar 4-2
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Axle San: Ja det ingår i basutbudet för digitaltv.

Om det är Comhem som är leverantör, så måste man ha minst Silver paketet. Se nedan kanaler som ingår.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Ja det ingår i basutbudet för digitaltv.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Skrubben: Tack för info!! Jag ska kolla först👍🏻
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Axle San: Tack för hjälpen! Har haft semester för länge. Innebär det att om jag exempelvis bor i ett comhem-hus finns då sportkanalen redan i det utbudet eller måste jag prenumerera?
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
hanzon: Tack.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Axle San: Verkligen ett suveränt inlägg till dom som funderar över matchen.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
bradberry: Jag tycker inte att man ska skämta om Brynäs. ;)
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Anders Berg: Ja då var det i så fall lite kul...
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Svårt för oss att svara på då vi inte vet vilken operatör du har. Men den bör absolut ingå i Cmores fulla paket hos alla operatörer. Men kolla upp om du kan se kanalen ändå utan Cmores dyra sportpaket. Hos vissa operatörer ingår den även i standardpaketen.
Låst ämne


Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Här kan du se Sportkanalen

Sportkanalen kan du se på C More via cmore.se, mobil, surfplatta, Samsung TV, Apple TV eller Telia kanalplats 36, ComHem kanalplats 130, Canal Digital kanalplats 70, Viasat kanalplats 61, Boxer kanalplats 46, Telenor kanalplats 125, Sappa kanalplats 138, IP Sweden kanalplats 35.
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
Makita: Vet ni om sportkanalen ingår i C Mores fulla paket? Som jag förstår det sänds matchen endast via Sportkanalen. Ska koppla på C more abonnemanget oavsett men vill inte starta ett abonnemang för sportkanalen också bara för en match😀 Fattar jag fel?
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Sportkanalen
Låst ämne

Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: c-more och på torsdag GD
Låst ämne

« · 1982140 · »