westerlind: Inte mycke vad jag har planerat iaf. Men vad jag vet så skiljer det ett par mil mellan dej och mej. Annars hade du gärna fått glida förbi på en whiskey eller 2...
mok: Hade aldrig testat det. Men jag bytte jobb 2000. Vår firma säljer ventiler som tillverkas i Condé i Frankrike. Fabriken ligger mitt i Calvados destriktet. Så Calvados är deras och våran nationaldryck. Men den bör vara äldre än 12 år för att få den lena smaken
mok: mmm Lagavulin, själv har man smuttat på en Talisker och kollat på Dodgeball. Vissa gapskratt med whiskyn i fel strupe men som helhet rätt så mainstream.
Helg Ernest: Problemet som jag ser det är att många av de skribenter som bidrog till att skapa en härlig atmosfär inne på HS inte längre är aktiva av en anledning eller annan.
Funkade det, och var accepterat av skribenterna i TIK's GB så tycker jag det är ok. Nu är jag dock inte moderator där, och vill inte heller vara, så jag tänker inte utveckla några mer avancerade ståndpunkter än så.
Dysso: Ja, jag kan inte begripa varför det raderades i vår GB ? Förr hade vi ju ALLTID "Pajkastning" varenda natt. Men vi var aldrig ovänner för det. Allt var ju bara med glimten i ögat. Så är det väll nu också ?
Vad som helst. som INTE passar bättre i någon av övriga befintliga gästböcker. (sen råder väl lite common sense, inga som bryter lagen eller HS's regler osv)
Helg Ernest: Hit blir man ju alltid hänvisad när man råkar spåra ur ämnet i vissa böcker så jag håller med dej. E inte ordert lite friare här så länge man inte bryter mot reglerna för hela hockeysnack?
mok: Precis ! Det är ju så sten dött det går att vara här. Då är det väll bättre att hitta på nått , än bara sitta och invänta ett "Seriöst" inlägg. Men frågan är , Vad är ett seriöst inlägg i denna Cafe bok? Var det inte här vi skulle få ventilera vad som hällst ?
Håll bara i minnet att det här inte är tänkt som någon livechat. Sen om något har blivit bortplockat i en gästbok, där det är "on-topic", så blir det inte bättre av att lägga det i en annan gästbok. :)
Helg Ernest: Visst måse man få argumentera med glimten i ögat det hör väl till hela biten tykcer iaf jag, Gillar att umgås med borta supportrar och kunna "håna" och skratta och skåla :)
Vad är det för mening att försöka få igång en konversation, när allt bara raderas ? Tycker faktist det är på väg utför med HS. Det är som min vän Orion skulle sakt, en Faciststat ( Tror det iallafall)
Att vi retar varan med "Glimten i ögat " är väll bättre än en helt död gb ? Vi kan ju faktis snacka va f,,n som hellst. Men någon måste ta intiativ.
Så snälla moderator, istället för att radera detta, motargumentera Så får vi kanske en realktion, så har vi åtminstånde nått att prata om
Dragan 2k: Härligt att fler har sett ljuset:-) Skivor som "The Skull", "Run To the Light", Plastic Green Head" och "Trouble" är inte heller illa. För att inte tala om den första som jag för tillfället glömt namnet på.
willysson: Jag spelar $5+0.5/1 femsätesturneringar för att få cash. $17.5 för vinst ($7.5 för 2:a). Eller Freerolls, $1-2-multitableturneringar för ära :-).
Försöker hålla mig ifrån rena cashbord då det sitter mycket luriga spelare där som vill sno mina pengar.
Lumber Jack: Haha. Helt otroligt. Fler Trouble fantaster. Trodde jag var den enda som lyssnat in den skivan. Fantomlåter som Mr White, Tragedy Garden, Fear och min personliga favorit Memory's Garden
Helt otroligt att ingen här nämnt Trouble. De har väl inte gjort en dålig låt. Skulle kunna nämna vilken som helst men plockar ut R.I.P som en av alla höjdarlåtar.
Bekanta er med dom på länken. Ingen blir besviken.
Sen är förstås Deep Purple nåt som ligger mig varmt om hjärtat. Liksom Ozzy, Maiden, Rainbow, Whitesnake, Priest osv.
Ladbrokes behöver man bara starta ett "riktigt" konto men inte sätta in några pengar alls. Det ger en förutom gratisborden även tillgång till Freeroll-spelen som är gratis att deltaga i och kan ge pengavinster. Sen kan man sätta in hur lite man vill (tror jag). Har aldrig satt in några pengar där utan bara plockat ut ($30) och behållit resten (ca $40) på kontot.
PotLimit-bord dvs att man kan "raisa" lika mycket som redan finns i potten kan ge ganska höga "bets" och tom all-ins. Dom är ypperliga skolor på HoldEm och även en bra grund för NoLimit.
willysson: Ok jag ska å spela ikväll ska fråga grabbarna om dom e intresserade av att skaffa flera chips. Jag lämnar ett meddelade till dig när jag vet något.
willysson: Har du nåot kort på dina chips, vi är ett gäng som spelar homegames vi skulle behöva flera, har 500 st som det e nu. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vilken vikt dom ligger på men det går ju ta reda på.
lizzard: du kan sätta in mindre än så på expekt... det minsta du kan sätta in med kortet är 50 kronor, sedan är det bara att föra över dom till pokerkontot. så minst 20 dollar krävs inte.
Paolo Robertos respekt minskade när ha erkände att han hade köpt sex för ett tag sedan men detta klipp som är äldre så måste man ändå ge honom rätt i allt han säger.