bobbe: jag börjar tro att vad jag uppskattar i en match inte alltid är samma som vad andra uppskattar. För min del måste det inte vara massor av målchanser för att en match ska vara bra. Jag kanske bara har konstig smak? :-)
bobbe: Någorlunda objektiva matchrapporter är alltid uppskattade, även om de är skrivna av Linkpingare ; )
Kul att höra att Gusten skötte sig bra. Han har ju bara stått i två ES-matcher så jag förväntar mig inte att han ska hålla nollan utan tycker bara det är kul att han i de matcher han har stått har visat sig vara en helt ok backup åt Hento. Med lite mer erfarenhet lär han kunna bli riktigt bra, och när det gäller spelet med klubban är han bättre än Hento.
Bulan är tillbaka inom kort. Att han inte spelade beror på att han nyss blivit pappa. Petter vetefan hur det blir med. I värsta fall var Ströms fula tackling på honom det sista vi såg av honom på en hockeyrink.
Kickan: Petters skada är ett tragiskt pga han kom just tillbaka från ett diskbråck direkt på det så tacklar Ström han och det blir värre, Antingen lägger han av eller så hoppas jag att Yelverton ger han rådet att ta ett break till nästa säsong och rehabilitera sin rygg. Sedan om det blir så återstår att se men svaret lär nog komma nu inna jul, men jag tror att det är ett negativt besked som Petter kommer att delge tyvärr.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?