Kvällens match
« Föregående · 629295 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvällens match
Salcin:
Lite trist att vara mellanlag, man har ju liksom råd att losa ibland. En förlust kan man ta med en axelryckning.
Det var roligare förr när varenda match gällde liv eller död och man inte kunde sova efter en förlust. Nej, det var det förresten inte.
Lite trist att vara mellanlag, man har ju liksom råd att losa ibland. En förlust kan man ta med en axelryckning.
Det var roligare förr när varenda match gällde liv eller död och man inte kunde sova efter en förlust. Nej, det var det förresten inte.
Sv: Kvällens match
Albert Hall:
Räcker med 3 raka förluster så är vi tillbaka till normala panikläget.
Ikväll kan man acceptera en förlust, men SSK borta behöver vinnas, samt DIF matchen den 10 dec.
Minst 6p på matcherna som är kvar fram till uppehållet för att få en någorlunda behaglig jul. Helst 9 men kan bli svårt.
Räcker med 3 raka förluster så är vi tillbaka till normala panikläget.
Ikväll kan man acceptera en förlust, men SSK borta behöver vinnas, samt DIF matchen den 10 dec.
Minst 6p på matcherna som är kvar fram till uppehållet för att få en någorlunda behaglig jul. Helst 9 men kan bli svårt.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Nu har jag iaf tagit på mig matchtröjan, får se hur långt det hjälper.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Ojdå, PP efter 28 sekunder. Då kanske vi klarar ett par minuter innan VF gör mål.
Ojdå, PP efter 28 sekunder. Då kanske vi klarar ett par minuter innan VF gör mål.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Kul omväxling brukar ju annars stå 2-0 till Frölunda normalt efter 5 min.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Ja, han som håller högst klass av dom jag hört.
Han var bra även i 2-8 matchen, fast var ju inte kul att lyssna på den matchen resultatmässigt.
Han var bra även i 2-8 matchen, fast var ju inte kul att lyssna på den matchen resultatmässigt.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Är tydligt stört omöjligt för oss att undvika 2 snabba mål i baken mot Frölunda på bortais numer.
Sv: Kvällens match
Miss av öppet mål och skott i stolpen, i spel 5-3.
Detta var matchavgörande 2-2 målet hade behövt komma där.
Detta var matchavgörande 2-2 målet hade behövt komma där.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Matchavgörande, nja kan jag inte hålla med om, det är ju två perioder kvar,
och mina Frölunda grabbar har spelat sådär den senaste tiden, så det kan hända massor fortfarande.
Matchavgörande, nja kan jag inte hålla med om, det är ju två perioder kvar,
och mina Frölunda grabbar har spelat sådär den senaste tiden, så det kan hända massor fortfarande.
Sv: Kvällens match
Kollar som sagt var på DIF-SSK och det är sannerligen ingen rolig match.Bara hoppas att den andra och tredje perioden blir bättre.
Låter inte bra att inte kunna utnyttja ett 5-3 läge.Bara hoppas att killarna får göra nästa målet annars blir det otroligt tufft.
Låter inte bra att inte kunna utnyttja ett 5-3 läge.Bara hoppas att killarna får göra nästa målet annars blir det otroligt tufft.
Sv: Kvällens match
Sannes:
Inte i teorin kanske :)
Men har alltför många otäcka minnen av Frölunda's ruskiga effektivitet att göra mål när ett kontringsläge dyker upp.
Inte i teorin kanske :)
Men har alltför många otäcka minnen av Frölunda's ruskiga effektivitet att göra mål när ett kontringsläge dyker upp.
Sv: Kvällens match
Portello: Huga, Renberg saknas visst också ikväll förutom Nordan.
Helvete detta var Illa illa hoppas han inte dragit på sig något alvarligt med sin ljumske nu!
Helvete detta var Illa illa hoppas han inte dragit på sig något alvarligt med sin ljumske nu!
Sv: Kvällens match
Bonuz: Bryr mig inte om den här matchen, men det är fullkomlig katastrof om han inte kan spela dom kommande 5 matcherna fram till uppehållet.
Sv: Kvällens match
Bonuz: Nej, inget mer än det kommentatorn sagt.
Skadade sig på uppvärmningen, mest troligt är det ljumsken som spökat för honom dom sista åren.
Skadade sig på uppvärmningen, mest troligt är det ljumsken som spökat för honom dom sista åren.
Sv: Kvällens match
Sannes: Som jag sa missen i läget 5-3 var matchavgörande.
Nu kontardes 4-1 in, så förutsägbart att det är löjligt :)
Nu kontardes 4-1 in, så förutsägbart att det är löjligt :)
Sv: Kvällens match
Salcin: Frölunda-Luleå i Scandinavium = Ingen bra kombination.
Nu kan man ju lungt säga att vi är nere på jorden igen.
Nu kan man ju lungt säga att vi är nere på jorden igen.
Sv: Kvällens match
Portello: Kontringar kontringar kontringar och åter kontringar.
Samma visa varenda gång det är tröttsamt.
2-siffrigt på gång.
Samma visa varenda gång det är tröttsamt.
2-siffrigt på gång.
Sv: Kvällens match
Salcin: Verkar inte bättre.Nu känns det som det brukar före jul.
Verkar som att vi åker på en storförlust samt att vi fått Renberg skadad.Ingen bra dag alls.
Verkar som att vi åker på en storförlust samt att vi fått Renberg skadad.Ingen bra dag alls.
Sv: Kvällens match
Portello: Lär bli förlust mot SSK, nästa match nu är självförtroendet tryckt ner i skoskaften igen likt det blev efter 2-8 sist.
Sv: Kvällens match
Bonuz: Hoppas du får rätt, men känns inte som det kommer gå bra på lördag heller.
Beror på om Nordquist och Renberg kan spela nästa match, vi har så pass tunn trupp att det blir svårt utan dessa 2 nyckelspelare.
Beror på om Nordquist och Renberg kan spela nästa match, vi har så pass tunn trupp att det blir svårt utan dessa 2 nyckelspelare.
Sv: Kvällens match
Bonuz: Ikväll hade det inte spelat någon roll om dom varit med eller inte, utklassade hade vi blivit ändå.
Men mot lag som SSK, och andra med likvärdiga trupper fäller det avgörande.
Men mot lag som SSK, och andra med likvärdiga trupper fäller det avgörande.
Sv: Kvällens match
Portello: haha, men nej :)
Lyssnar inte ens på matchen längre, men kul för Wallgren att göra ett mål iaf.
Lyssnar inte ens på matchen längre, men kul för Wallgren att göra ett mål iaf.
Sv: Kvällens match
Salcin: Seriens hetaste spelare måste vara Johan Lindström i LHC.Andra raka matchen han gör två mål.
Sv: Kvällens match
Portello: Efter kvällen står det i vart fall klart att man kan sluta drömma om att nå en fjärdeplats.
Blir kamp att försöka hålla en topp6 placering.
För vill för allt i världen inte möta Frölunda i en kvartsfinal, dom har på senare år utvecklats till vår största skräckmotståndare vinner ju nästan jämnt med krosssiffror över oss nu.
Blir kamp att försöka hålla en topp6 placering.
För vill för allt i världen inte möta Frölunda i en kvartsfinal, dom har på senare år utvecklats till vår största skräckmotståndare vinner ju nästan jämnt med krosssiffror över oss nu.
Sv: Kvällens match
Salcin: 6-2 nu till Frölunda.
DIF släpper in 2-3 i PP.Andra matchen irad dom gör det.
DIF släpper in 2-3 i PP.Andra matchen irad dom gör det.
Sv: Kvällens match
Albert Hall: Jo, jag har noterat det.De enda dåliga resultaten är att vi förlorade samt att Färjestad slår Brynäs.
Sv: Kvällens match
Portello:
Att FBK slår Brynäs är ju inte enbart dåligt om man glor neråt... Värre då att Mora verkar klå upp HV.
Att FBK slår Brynäs är ju inte enbart dåligt om man glor neråt... Värre då att Mora verkar klå upp HV.
Sv: Kvällens match
Portello: Bra resultat det med X utan Sudden mål är fina resultat när lag på nedre halva möts.
Sv: Kvällens match
Salcin:
Ja, det blir ju som skönhetstävlingen hemma i byn - ingen vann. Fast Mora vann i sudden, nåja en pinne snodde HV i alla fall.
Det är rätt kul att sitta och hoppas att det jävlas för andra lag när ens eget torskat. ;-)
Ja, det blir ju som skönhetstävlingen hemma i byn - ingen vann. Fast Mora vann i sudden, nåja en pinne snodde HV i alla fall.
Det är rätt kul att sitta och hoppas att det jävlas för andra lag när ens eget torskat. ;-)
« Föregående · 629295 · Nästa »
Förhoppningen är att siffrorna hålls nere så mycket som möjligt.