Historik
Föregående · 66 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Realisten: Lika tråkigt som när domarna missade den lika solklara trippingen som bäddade för 1-0!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tigerhjärta: Nu vill Rooth ha videokoll på misstänkta offsider. Inget önskemål om videokoll efter solklara tripping, tydligen. Märkligt…
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Härenstam fortsätter tjata om offside och domarmiss.
Inget om årets solklaraste tripping på vår spelare innan 1-0. Underbart….😂
Inget om årets solklaraste tripping på vår spelare innan 1-0. Underbart….😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Pettisbif: "Fan va jag skulle skratta om JL återvänder till oss.
Huge som skrev så tydligt att Johan aldrig skulle återvända till oss "
Jag tror fortfarande att JL inte kommer att återvända till Brynäs men jag bjuder mer än gärna på ett skratt och hoppas verkligen att han skriver på för oss, om han nu öht har tänkt sig att spela i SHL nästa säsong.
Sen är jag rätt säker på att de flesta skrattar mer åt dina evigt återkommande och osannolika laguppställningar, men det är en annan historia...
Huge som skrev så tydligt att Johan aldrig skulle återvända till oss "
Jag tror fortfarande att JL inte kommer att återvända till Brynäs men jag bjuder mer än gärna på ett skratt och hoppas verkligen att han skriver på för oss, om han nu öht har tänkt sig att spela i SHL nästa säsong.
Sen är jag rätt säker på att de flesta skrattar mer åt dina evigt återkommande och osannolika laguppställningar, men det är en annan historia...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jan Grismöbel: "Det värsta är att det finns risk att JA är tondöv å inte lyssnar på vad Manner å pekka menar behövs"
Det finns även en risk att månen ramlar ner i skallen på dig när du är ute och promenerar så håll dig inne för fan, vad du än gör.....
Det finns även en risk att månen ramlar ner i skallen på dig när du är ute och promenerar så håll dig inne för fan, vad du än gör.....
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Stefan R 63: "nästan ett aprilskämt att du klagar över Wikegård när du väldigt ofta ifrågasätter domarna, de kunniga och professionella i våra matcher"
Det är väl isf du som är aprilskämtet här, när du inte kan skilja på ev kritik mot domarna efter att man har sett repriserna och kritiken mot Wikegård, som trots att han ser samma repriser som vi andra, påstår att det var en domartabbe att ge Everberg en tvåa fastän bilderna solklart visar på en lika solklar som klockren tripping och ingen domartabbe.
Det är väl isf du som är aprilskämtet här, när du inte kan skilja på ev kritik mot domarna efter att man har sett repriserna och kritiken mot Wikegård, som trots att han ser samma repriser som vi andra, påstår att det var en domartabbe att ge Everberg en tvåa fastän bilderna solklart visar på en lika solklar som klockren tripping och ingen domartabbe.
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Modano: Nästan rätt. Det var Lars-Göran Nilsson ("Virvelvinden från Vuollerim") som fällde dessa bevingade ord.
Lycka till ikväll och "ner med dom jävlarna i Nybroviken."
Vilket var ett annat klassiskt citat från Lill-Prosten Karlsson i en filmsnutt från båset under nån match mot nåt Stockholmslag(?), om jag inte minns helt fel... :-))
Lycka till ikväll och "ner med dom jävlarna i Nybroviken."
Vilket var ett annat klassiskt citat från Lill-Prosten Karlsson i en filmsnutt från båset under nån match mot nåt Stockholmslag(?), om jag inte minns helt fel... :-))
+ 6
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}: Ähh, polacken kliver ju in, vill ha kontakt och faller enkelt.
Däremot onödigt av Klarström att riskera en straff..
Däremot onödigt av Klarström att riskera en straff..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Rumpelstiltskin: Ähh, mkt hockey kvar: kvalserien och HA-finalen, bl.a.
Och Silly Season börjar väl redan i morgon…😄
Och Silly Season börjar väl redan i morgon…😄
+ 4
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Surt, små marginaler och det avgörs när dom får ett jävligt billigt PP 4 mot 3 och kan kvittera.
Plus vårt ineffektiva PP.
Tycker vi är det bättre laget idag men inte alltid som det laget vinner, tyvärr.
Plus vårt ineffektiva PP.
Tycker vi är det bättre laget idag men inte alltid som det laget vinner, tyvärr.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Helt rätt av domarna men synd att Berra inte kunde hålla sig.
Aja, 3 min PP så småningom och dags att avgöra…
👊
Aja, 3 min PP så småningom och dags att avgöra…
👊
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: ”Han går efter pucken” tycker Wikegård.
Sicken idiot…
Sicken idiot…
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Svalde pipan omgående vid den höga klubban i ansiktet på Rödin…😡
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Davey85: "Cibulskis måste vara gammalt tennisproffs. Hans volleyräddning går inte av för hackor."
Ja, med den räddningen som annars hade resulterat i 1-0 på tavlan så vete fan om inte Cibulskis till sist var den stora hjälten igår. Hypotetiskt förstås, men den visar hur små marginalerna kan vara ibland....
Ja, med den räddningen som annars hade resulterat i 1-0 på tavlan så vete fan om inte Cibulskis till sist var den stora hjälten igår. Hypotetiskt förstås, men den visar hur små marginalerna kan vara ibland....
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Är ingen DIF-fan men den tvåan på Sörensen såg hyggligt billig ut, minst sagt…
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
+ 13
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Sen släpper man Sulaks omvända livtag på Ölund.
Myggsilandet fortsätter….
Myggsilandet fortsätter….
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Svensson_62: Ja, om nån mot förmodan hade lite sympatier för Djurgården därför att det är bra med ett huvudstadslag i SHL så har dom iaf för mig försvunnit när man hör djurgårdssupportrarna på Hovet skandera "Hata Timrå, hata Timrå!!"
Bara pga det pajasaktiga uppträdandet så hoppas jag verkligen att dom ramlar ur SHL..
Bara pga det pajasaktiga uppträdandet så hoppas jag verkligen att dom ramlar ur SHL..
+ 16
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Hohoooooooooooooooooo!!!!
Fan vad snyggt!!!
Brynäsklass!!!!
👊👊👊🤩🤩🤩👏👏👏
Fan vad snyggt!!!
Brynäsklass!!!!
👊👊👊🤩🤩🤩👏👏👏
+ 5
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Silfverkroken: Klart att vi brynäsare hjälper Timrå om vi kan….👊😁👍
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge: Även om spelare och ledare förstås gör allt för att ladda och vara beredda inför en sån här match så går det oftast inte att lura hjärnan och det undermedvetna. Att redan 2 dagar efter att nytt kontrakt blev klart orka ladda om och få fullt fokus på första play in- matchen, är inte optimalt.
Vi hade nog behövt ett par dagar till för att hinna landa efter lördagens euforiska seger för att vara ordentligt mentalt förberedda för en sån här match…
Vi hade nog behövt ett par dagar till för att hinna landa efter lördagens euforiska seger för att vara ordentligt mentalt förberedda för en sån här match…
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Peja: Ja, känns som att både LHC och Malmö har ett lag som i nuläget har ett lag som är bättre anpassat för slutspel. Öret bättre idag även om siffrorna är för stora då vi lägger av efter fyran. Vi kan bättre och får en ny chans på måndag, även om det ser halvmörkt ut just nu. Med förmodat rejäl revanschlust och ev ett motstånd med lite hybris så ska det iaf spelas om saken…
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Om många tidigare domslut varit tveksamma så är det obegripligt hur man kan missa slashingen på Palve och sen en interference på Björk som försöker stoppa Abols. Sen tar man Nicky för abuse.
Ok, att nivån brukar höjas i slutspel även om domarna säger nåt annat, men den här insatsen kan domargranskarna inte vara nöjda med…
Ok, att nivån brukar höjas i slutspel även om domarna säger nåt annat, men den här insatsen kan domargranskarna inte vara nöjda med…
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Peja: Bra analys. Dom visade bra tålamod efter 1-0, där låg vår chans idag om vi fått tvåan.
Istället fick dom både lite lättvindigt och oförtjänt två snabba till 1-2 och där vände allting.
Dom vinner välförtjänt och vi förlorar inte på domarna, vi förlorar mot ett över hela linjen bättre lag med lite bättre spelare på de flesta positioner.
Istället fick dom både lite lättvindigt och oförtjänt två snabba till 1-2 och där vände allting.
Dom vinner välförtjänt och vi förlorar inte på domarna, vi förlorar mot ett över hela linjen bättre lag med lite bättre spelare på de flesta positioner.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
bar mofftak: Nä, inte alltid. Hur många gånger ser man inte målvakten skjuta ifrån med skridskon mot stolpen, målet flyttas och ingen åtgärd?
Det ska väl vara en klart avsiktlig aktion för att kunna bestraffas? Frågan är om Berras var en sån?
Tveksamt, och då borde man fria. Speciellt som man verkar ha gått in i slutspelsbedömningar där det brukar tillåtas lite mer. Därav sila mygg och svälja kameler..
Det ska väl vara en klart avsiktlig aktion för att kunna bestraffas? Frågan är om Berras var en sån?
Tveksamt, och då borde man fria. Speciellt som man verkar ha gått in i slutspelsbedömningar där det brukar tillåtas lite mer. Därav sila mygg och svälja kameler..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Släpper trippingen på Eklind men tar Berra för flyttad målbur.
Snacka om att sila mygg och svälja kameler…
Snacka om att sila mygg och svälja kameler…
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: "det finns bara fördelar med slutspel"
Framförallt för munkas.
Han får ju en förlängd tid att grina och gnälla på.
Han måste ju ha ett helvete på sommaren, när vi inte spelar.
Fast han hittar säkert nåt att gnälla på då också...
Framförallt för munkas.
Han får ju en förlängd tid att grina och gnälla på.
Han måste ju ha ett helvete på sommaren, när vi inte spelar.
Fast han hittar säkert nåt att gnälla på då också...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, och tur att vi inte fick FBK också.
Vilken hockeylördag det blir med DIF-TIK som efterrätt på kvällen.
Fan vad snabbt det ändå kan gå i en match.
4-0, två snabba i arslet och det är match igen. Tycker vi hanterar det bra ändå i det läget, det är ju Hriviks idiotflyt med styrning både på Cibulskis klubba och studs ner i isen som ställer VV fullständigt. Där blir det fullt naturligt stirrigt och än mer när dom plockar målvakten och kvitterar.
Riktigt starkt att i det läget vända tillbaka och avgöra.
Och Manner sen….
Seriens coolaste och mest sympatiske tränare.
Ja, utom hos LHC-fansen tydligen.
Därför riktigt skönt att dom fick sig en rejäl käftsmäll…
Vilken hockeylördag det blir med DIF-TIK som efterrätt på kvällen.
Fan vad snabbt det ändå kan gå i en match.
4-0, två snabba i arslet och det är match igen. Tycker vi hanterar det bra ändå i det läget, det är ju Hriviks idiotflyt med styrning både på Cibulskis klubba och studs ner i isen som ställer VV fullständigt. Där blir det fullt naturligt stirrigt och än mer när dom plockar målvakten och kvitterar.
Riktigt starkt att i det läget vända tillbaka och avgöra.
Och Manner sen….
Seriens coolaste och mest sympatiske tränare.
Ja, utom hos LHC-fansen tydligen.
Därför riktigt skönt att dom fick sig en rejäl käftsmäll…
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja, sicket monsterbyte av Rödin.
60m rusch på första friläget.
60m backcheck tillbaka.
Avgör direkt efter ännu en 60m rusch med mjölksyran sprutande ur öronen.
Sånt som kallas vinnarskalle och karaktär.
Gladast såg Björk ut att vara när han omfamnade målskytten, nu slapp han få skulden om det hade skitit sig.
Ändå bara en match i mängden.
Jag var aldrig orolig….😇
60m rusch på första friläget.
60m backcheck tillbaka.
Avgör direkt efter ännu en 60m rusch med mjölksyran sprutande ur öronen.
Sånt som kallas vinnarskalle och karaktär.
Gladast såg Björk ut att vara när han omfamnade målskytten, nu slapp han få skulden om det hade skitit sig.
Ändå bara en match i mängden.
Jag var aldrig orolig….😇
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Haha, vilken solstråle du är. Lyckas t.o.m gnälla nu också.
Haha….😂
Haha….😂
+ 5
Föregående · 66 · Nästa