Historik
Föregående · 62 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Måste vara en JÄÄÄÄVULSKT bra tvåvägsback påväg in om vi ska släppa LaLeggia, känns ju som ett jävla haveri om vi släpper honom för att ta in en medelmåttig back och en Pääjärvi som inte ens har spelat denna säsong och knappt spelade i förra.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ska bli kul att se SHLs största filmare åka på ännu en till böter imorgon och på Torsdag
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
{7043}: Jamen att börja kasta iväg supporter saker som flaggor när det bara står 0-3 i början av 2a perioden är inte förståtligt.
Hade blivit hus i helvete här inne på HS om man såg det på Västra stå
Hade blivit hus i helvete här inne på HS om man såg det på Västra stå
+ 4
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Nu när man kollar på highlights från matchen igår så blir man fan irriterad på Malmö klacken, inte bara för deras skit beteende efter matchstraffet men man såg även nu att dom kastar iväg flaggor och andra supporter saker efter målen
edit: Det här var innan matchstraffet vid 0-3
edit: Det här var innan matchstraffet vid 0-3
+ 2
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Hjärntrappan för Hartmann så vi bör väl kalla hem OJ
+ 9
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Denna min räcker gott och väl för hur Malmö summerar matchen.
+ 11
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Tro det eller ej men Malmö klacken har ett kombinerat IQ av 45
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Svårare än så ska de inte vara, skjut och skjut i PP pucken kommer gå in någongång
Alvarez visar att han är den bättre dansken
Alvarez visar att han är den bättre dansken
+ 2
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Laguppställning: Malmö Redhawks - Timrå IK
Frånvaro
#13 Nick Halloran, Skadad.
Frånvaro
#13 Nick Halloran, Skadad.
+ 2
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
{9386}: Lirar vi skit och nätar inte i 5 mot 5 så är det ett alternativ
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Får vi inga utvisningar med oss idag då är jag beredd att säga att hela domarkåren är emot Timrå IK.
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik: Kan inte tala för någon annan här inne men vad jag har upplevt så fastnar (Äldre) personer mitt i en mening när dem talar Engelska för att.. ja, jag vet inte; Kanske inte får fram det rätta ordet eller för att det inte finns någon direkt översättning på Engelska.
Speciellt om man vill få fram något relativt snabbt; Kollar man tillbaka på dem första avsnitten på "Bakom Tallarna" så tar han större delen av genomgångarna på just Engelska.
Sitter och tänker högt nu men kan ju vara så att han drar genomgångarna i periods pauserna snabbt på Svenska för att sedan låta kaptenerna ta det på Engelska.
Speciellt om man vill få fram något relativt snabbt; Kollar man tillbaka på dem första avsnitten på "Bakom Tallarna" så tar han större delen av genomgångarna på just Engelska.
Sitter och tänker högt nu men kan ju vara så att han drar genomgångarna i periods pauserna snabbt på Svenska för att sedan låta kaptenerna ta det på Engelska.
+ 8
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Ante förstår inte heller varför pucken inte går in i mål.
...Kollade på senaste avsnittet av "Bakom Tallarna" och där får man se att i omklädningsrummet så pekar Ante ut vart vi brister och vad motståndarna gör ofta som leder till ett farligt anfall.
Då börjar man ju undra varför spelarna fortsätter med att låta motståndarna göra exakt det som beskrevs utan något motstånd.
Spelare som Dahlén, Hartmann, Eronen, borde skjuta oftare istället för att passa.
Laget som en helhet bör lita på varandra och inte gå 3 personer efter puck för det är då man släpper igenom motståndarna.
Nu jävlar ska Lilla Danmark få stryk imorgon, Didde får gärna fixa tänderna som finns kvar på Sylvegård.
PUCKEN. SKA. FAN. I. MÅL. <3
...Kollade på senaste avsnittet av "Bakom Tallarna" och där får man se att i omklädningsrummet så pekar Ante ut vart vi brister och vad motståndarna gör ofta som leder till ett farligt anfall.
Då börjar man ju undra varför spelarna fortsätter med att låta motståndarna göra exakt det som beskrevs utan något motstånd.
Spelare som Dahlén, Hartmann, Eronen, borde skjuta oftare istället för att passa.
Laget som en helhet bör lita på varandra och inte gå 3 personer efter puck för det är då man släpper igenom motståndarna.
Nu jävlar ska Lilla Danmark få stryk imorgon, Didde får gärna fixa tänderna som finns kvar på Sylvegård.
PUCKEN. SKA. FAN. I. MÅL. <3
+ 9
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Shinnimin fälls (Ingen är förvånad) får betala 10 000kr böter
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik: Håller med!
Det jag önskar av laget är att man fortsätter med att hälla tändvätska på brasan och hålla lagandan uppe. Skrev det igår med men så fort dom gjorde 1-0 på oss med 17 minuter kvar av sista! Då började man hänga med huvudet och ja.. Man såg ju hur det gick
Det jag önskar av laget är att man fortsätter med att hälla tändvätska på brasan och hålla lagandan uppe. Skrev det igår med men så fort dom gjorde 1-0 på oss med 17 minuter kvar av sista! Då började man hänga med huvudet och ja.. Man såg ju hur det gick
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Håkkybåkky: Huvudkontoret i Stockholm är väl fortfarande butter över att vi nollade Surgårn
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Nu när man har lugnat ner sig och har matchen bakom sig så vill jag bara säga
…Jag vet fortfarande inte varför man valde att skicka in kedjan med Wedin Lander och EP i PP:et
…Jag vet fortfarande inte varför man valde att skicka in kedjan med Wedin Lander och EP i PP:et
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Tycker man borde anmäla den första incidenten till disciplinnämnden; Såg det inte så klart under matchen men han har verkligen ingen anledning till att dra upp klubban så långt innan pucken ens är nära han.
+ 7
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
"Finns ingen anledning att byta där" Var det därför han just bytte PP kedjorna???
Som åskådare så ser man att Leksand inte gjorde något värst bra BP utan att vi gjorde ett uselt PP.
Som åskådare så ser man att Leksand inte gjorde något värst bra BP utan att vi gjorde ett uselt PP.
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Nä fan vi gjorde nå bra första och andra, men sen i 3e så kryper man tillbaka till loser mentaliteten och gör misstag efter misstag så fort man får mål bakåt.
Ante som huvudtränare trodde man skulle funka men än så länge så ser de fan inte ljust ut. Vill gärna se han vara lite mer aktiv i båset, just nu ser han ut som fågelholken. Stirrar blankt och säger inget.
Ante som huvudtränare trodde man skulle funka men än så länge så ser de fan inte ljust ut. Vill gärna se han vara lite mer aktiv i båset, just nu ser han ut som fågelholken. Stirrar blankt och säger inget.
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Gäller också att man inte har så mycket snus i käften att man lider av en nikotinkick när man får PP och skickar in den 0 producerande kedjan.
Tror fan det ligger en förbannelse när man tar över rollen som "Huvudtränare" i Timrå; Ordet "Timeout" försvinner tills det är 2 minuter kvar på klockan.
Kritik mot spelare som lirar på samma nivå som HockeyEttan existerar inte för då är man elak och dum.
Jag tycker vi gör en bra första och andra även fast vi får så jävulskt många utvisningar emot oss.
Sen i 3:e så ser man vilka spelare som inte vill vara kvar på isen mer. LaLeggia o Hartmann är två exempel.
Dom gör 1-0 med 17 minuter kvar eller något sånt... Det finns fan god tid kvar att kvittera eller till o med vinna, men vad gör vi bäst när vi får ett mål bakåt? Hänger huvudet och surar som ungen som inte fick äta godis på en måndag.
Tror fan det ligger en förbannelse när man tar över rollen som "Huvudtränare" i Timrå; Ordet "Timeout" försvinner tills det är 2 minuter kvar på klockan.
Kritik mot spelare som lirar på samma nivå som HockeyEttan existerar inte för då är man elak och dum.
Jag tycker vi gör en bra första och andra även fast vi får så jävulskt många utvisningar emot oss.
Sen i 3:e så ser man vilka spelare som inte vill vara kvar på isen mer. LaLeggia o Hartmann är två exempel.
Dom gör 1-0 med 17 minuter kvar eller något sånt... Det finns fan god tid kvar att kvittera eller till o med vinna, men vad gör vi bäst när vi får ett mål bakåt? Hänger huvudet och surar som ungen som inte fick äta godis på en måndag.
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
mattias - 74: Nästa gång vi möts kanske vi har domarna på vår sida, ni verkade ha paxat dom innan matchen började.
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
”Vi skickar ut kedjan som inte fungerade i 5 mot 5 i PP”
Förövrigt så borde man inte skicka ut LaLeggia mera denna match på sättet han spelar
Förövrigt så borde man inte skicka ut LaLeggia mera denna match på sättet han spelar
+ 4
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
{297}: Hoppas fan på en vinst..
?Hellkvist tycker det ser bra ut klart han gör, han tycker även att hans avlade spelares blindside på EP första matchen vi körde var felfri
?Hellkvist tycker det ser bra ut klart han gör, han tycker även att hans avlade spelares blindside på EP första matchen vi körde var felfri
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Timrå förlorar med 2-0 efter att ha fått försöka ta sig igenom ytterligare 4 BPs och är slutkörda… 3-0 i öppen kasse
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hur orkar man som person åka till en spelares bostad och stå och agera sig hotfullt bara för att den personen bytt klubb?
...Brännström var inte ens hemma tiden personen var utanför utan det var bara hans flickvän hemma.
...Brännström var inte ens hemma tiden personen var utanför utan det var bara hans flickvän hemma.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Fyfan vad jag tycker synd om ÖIK..
..Trendbrott i Sundsvalls trakten. Gifflarna leder med 3-1 mot Götet
..Trendbrott i Sundsvalls trakten. Gifflarna leder med 3-1 mot Götet
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Zäta75: Halloran behöver vara i en snabb kedja för att göra bra ifrån sig t.ex när han lirade i Örebro med Abols o Kovács.
Märker att grabben behöver bromsa sin fart relativt ofta (Vilket han ska inte behöva göra) vid anfall bara för att resten av laget hänger efter.
Märker att grabben behöver bromsa sin fart relativt ofta (Vilket han ska inte behöva göra) vid anfall bara för att resten av laget hänger efter.
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Zebrorna är helt borta i HV mot LHC, hittar utvisningar som inte existerar.
De är fan otroligt hur dåliga domarkåren har blivit.
De är fan otroligt hur dåliga domarkåren har blivit.
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Hoppas man behåller kedjan med Dallen Lander och EP, såg ut att fungera i tredje.
Alvarez var en jävel på puck
Alvarez var en jävel på puck
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Är inte ens förvånad över att vi fick inte med några utvisningar, domarna visste om att Alvarez var tillbaka och skulle täcka målisen
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9908}: "Nämen? Försvarar vi JJ utan och letar anledningar och förklaringar att han släpper in den?"
Är en sån som går på matcherna när jag har möjligheten till det då jag inte bor i närheten. Vi kanske ska börja dra upp donationer också medans vi är på ämnet om vilken typ av supporter man är.
Är en sån som går på matcherna när jag har möjligheten till det då jag inte bor i närheten. Vi kanske ska börja dra upp donationer också medans vi är på ämnet om vilken typ av supporter man är.
Föregående · 62 · Nästa









