Historik
Föregående · 63 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9908}: Gubbe lilla sa likadant matchen mot SAIK när försvaret tabbade sig för 2-1 målet så ta dig en till öl ur din minikyl och hush hush
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9908}: Du menar när 19 skymmer egen målvakt och kanske till o med styr in den åt Örebro, eller kanske hur Erixon återigen täcker en vinkel JJ redan kan täcka
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Hemvändarkedjan som måste ta tag i det hela, Lander måste sluta skapa en ekokammare genom att säga att folk gör bra ifrån sig
Lundin borde bänkas
Erixon gör för många misstag idag
Flest skott mot mål har varit från våra backar.
Lundin borde bänkas
Erixon gör för många misstag idag
Flest skott mot mål har varit från våra backar.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
{9386}: Fast hur är det dära en back tabbe? Lundin gör ett jävligt svagt försök till att rensa och bjuder dom på det dära målet
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-10-08
Laguppställning: Timrå IK - Örebro HK
ALVAREZ ALÉ ALÈ ALÈ
ALVAREZ ALÉ ALÈ ALÈ
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Rytter: Den större delen av vad du skriver går inte ihop då det är just vårt ANFALL som tappar pucken konstant antingen i mittzon eller i anfallszon när dem ska passa en annan anfallare. Åka fram och dumpa puck det går inte.
Känns som om att du inte har kollat ett dugg på våra matcher och bara går utifrån hur vi ser ut på papper.
Nog att vårt försvar ser blekt ut och det är solklart när motståndarna börjar trycka på men att dom på något magiskt sätt börjar sätta puckar på bladen till en annan anfallare med en ny back inne går inte ihop för fem öre.
Känns som om att du inte har kollat ett dugg på våra matcher och bara går utifrån hur vi ser ut på papper.
Nog att vårt försvar ser blekt ut och det är solklart när motståndarna börjar trycka på men att dom på något magiskt sätt börjar sätta puckar på bladen till en annan anfallare med en ny back inne går inte ihop för fem öre.
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Jag tycker de är fan ett stort misstag att vi lånar ut OJ till Löven..
Grabben är en av dem få i laget som faktiskt spelat hockey.
Grabben är en av dem få i laget som faktiskt spelat hockey.
+ 10
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
thorwald: Men spela roll att laget var ute och käkade sig mätta och drack. Drar upp det igen men Färjestad söp sig redig KVÄLLEN INNAN DOM MÖTTE OSS I NHC förra säsongen och vi åkte på storstryk.
Teambuilding genom att skicka ut alla grabbar på en utekväll där dom kan lära sig känna varandra bättre och då blir de fan enklare med några promille i systemet.
Teambuilding genom att skicka ut alla grabbar på en utekväll där dom kan lära sig känna varandra bättre och då blir de fan enklare med några promille i systemet.
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Skulle säga att 80% av problemen ligger just på anfallet då det är felpassningar från samtliga forwards och dumpandet av puck som gör så att vi hamnar i ett boxplay liknade spel i egen zon.
Stilla stående utan puck är vi också bra på.
Att inte hjälpa varandra är vi experter på.
Man väntar på att enskilda spelare ska göra allt jobb och man spelar inte som ett lag.
Nog med dessa långa passningar då dom ger resultat kanske 2/10 ggr.
Stilla stående utan puck är vi också bra på.
Att inte hjälpa varandra är vi experter på.
Man väntar på att enskilda spelare ska göra allt jobb och man spelar inte som ett lag.
Nog med dessa långa passningar då dom ger resultat kanske 2/10 ggr.
+ 5
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Äsch vi är där vi hör hemma.
Ska bli kul att läsa rubrikerna på Expressen/aftonbladet o m.m
"Nubben mot Nubben i negativt kval"
- "Hoppas ett av mina lag håller sig kvar höh höh" Nubben
Ska bli kul att läsa rubrikerna på Expressen/aftonbladet o m.m
"Nubben mot Nubben i negativt kval"
- "Hoppas ett av mina lag håller sig kvar höh höh" Nubben
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{9908}: Sjukaste är ju hur man vet hur det annars kan gå.
Förra säsongen när vi mötte FBK för första gången på hemmais så hade hela FBK laget gått ut och käkat druckit i Sundsvall dagen innan... Och vi såg hur de gick.. Stor torsk blev de för oss.
Förra säsongen när vi mötte FBK för första gången på hemmais så hade hela FBK laget gått ut och käkat druckit i Sundsvall dagen innan... Och vi såg hur de gick.. Stor torsk blev de för oss.
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Det är fan sjukt hur man trodde seriöst på att annorlunda spel när man fick veta att vi fick hem inte 3 utan 4 hemvändare som har hjärta.
Kalla mig hatisk men dom har ännu inte gjort sig förtjänade av sitt TIFO
Kalla mig hatisk men dom har ännu inte gjort sig förtjänade av sitt TIFO
+ 6
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Kebab_House: Spelar ingen roll om det har gått 6 omgångar, spelet har inte ändrats på dessa 6 omgånger även fast man har sagt att dom "tränat" på de.
6-2 nu, bara att slå av. Vill inte höra Antes ursäkt om utvisningar igen.
6-2 nu, bara att slå av. Vill inte höra Antes ursäkt om utvisningar igen.
+ 7
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
BoyceBoyceBoyce: Men vafan har Ante med hur långsamt dom lirar?
Didde sa de själv att när dom är på isen så går dom oftast på känsla, vilket förklarar alla dessa misstag.
Didde sa de själv att när dom är på isen så går dom oftast på känsla, vilket förklarar alla dessa misstag.
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
SAIK spelaren lägger sig på pucken
Straff skicka ut hanzl nu
Straff skicka ut hanzl nu
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Ska vi börja spela nu dom sista minuterna i 3:e?
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Vi bjuder på en till, vi har gett upp. De är bara att packa och hoppa in i bussen igen. Alla klappar varandra på axeln och säger "Vi tar dem nästa gång gubbar"
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Jag är less på att höra om "Bättre lag" hit och dit, vi kör skit. Våran "farligaste kedja" gör absolut NOLL.
EP ser ut som om att han åker i sömnen.
Lander skickar fel passningar.
Wedda har fortfarande inte kommit in i det hela än.
Vårat försvar är totalt uselt. 1-1 målet lägger jag till stor del på Rautio men 2-1 målet SÅ STÅR FÖRFAN 3 AV VÅRA EGNA SPELARE OCH KRAMAR VARANDRA
Nää ska bli kul att slåss om vår överlevnad i botten denna säsong om dom inte lyckas fixa det hära problemet.
Något som verkar eka kvar i Timrå är att dumpa puck, detta hade fungerat om vi vore ett snabbt lag, vi är inte det. Spelare som är vanligtvis snabba drar i handbromsen när dom kommer till Timrå.
Nå mer rakare spel blev de inte, man fortsätter med att försöka med riskabla jävla passningar mot ett lag som läste spelet 10 minuter in i 1:a perioden.
Skägget kanske borde raka sig igen, kanske hjälper han se ser på pucken igen så han vet vars den är för han tappar den jävligt ofta.
Rautio gör bra ifrån sig.
Ante förfan du och din son ser lika gammla ut, du får ryta på han.
Hur svårt ska det vara för samtliga spelare i laget att bara åka in som Walli gör?
Vi förlorar pucken här...
I
I
v
EP ser ut som om att han åker i sömnen.
Lander skickar fel passningar.
Wedda har fortfarande inte kommit in i det hela än.
Vårat försvar är totalt uselt. 1-1 målet lägger jag till stor del på Rautio men 2-1 målet SÅ STÅR FÖRFAN 3 AV VÅRA EGNA SPELARE OCH KRAMAR VARANDRA
Nää ska bli kul att slåss om vår överlevnad i botten denna säsong om dom inte lyckas fixa det hära problemet.
Något som verkar eka kvar i Timrå är att dumpa puck, detta hade fungerat om vi vore ett snabbt lag, vi är inte det. Spelare som är vanligtvis snabba drar i handbromsen när dom kommer till Timrå.
Nå mer rakare spel blev de inte, man fortsätter med att försöka med riskabla jävla passningar mot ett lag som läste spelet 10 minuter in i 1:a perioden.
Skägget kanske borde raka sig igen, kanske hjälper han se ser på pucken igen så han vet vars den är för han tappar den jävligt ofta.
Rautio gör bra ifrån sig.
Ante förfan du och din son ser lika gammla ut, du får ryta på han.
Hur svårt ska det vara för samtliga spelare i laget att bara åka in som Walli gör?
Vi förlorar pucken här...
I
I
v
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Hanzls temperament beror på att han inte får någon sömn hemma
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{9908}: Fast om man har limmat igen stolpen så förväntar man sig mer än en axelryckning, han må väl veta sin egen storlek. Lyfta plocken hade blockerat skottet
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Kasta om ”hemvändarkedjan” helt, den levererar noll
+ 3
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
SVÅRARE ÄN SÅ BEHÖVER DE INTE VARA SÅJJJAAA WALLI
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Mer närkamper, våga tryck till lite annars blir en av mål av sånna dära solo räder
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Laguppställning: Skellefteå AIK - Timrå IK
Frånvaro
#10 Robin Alvarez, sjuk
Frånvaro
#10 Robin Alvarez, sjuk
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Molinder skriker vad vi alla tänkte under matchen mot Färjestad
EP besviken över sin insats
Spelarna tränar inte på deras max nivå
EP besviken över sin insats
Spelarna tränar inte på deras max nivå
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Dom får fan ta och slå hårdare mot dessa filmare, herregud nu är det dags för OIK att börja kasta sig
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
{9566}: Vafan säger du? Detta är inte första matchen det har sett ut såhär dåligt, sluta skyll ifrån dig på att vi möter ett "bättre lag" det där är en förlorarementalitet.
+ 9
Föregående · 63 · Nästa










Erixon klappkass
Hemvändarkedjan har fortfarande inte kommit hem än.
Backarna har mer skott på mål än våra forwards.
INGEN står framför mål INGEN.
All cred till dem som målade TIFOT men fyfan vad "hemvändarna" inte förtjänar det ett piss. Ingen är före klubben.