Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JobbaPuck: klumpigt formulär dock. Alla kanske inte har möjlighet att ge så mycket som 10 öre per åskådare (600 spänn). Borde finnas möjlighet att sätta valfritt belopp. Kan finnas privatpersoner som kan tänka sig att ge mer än 1800 också. Någon som vill lägga en hundring borde också vara med. Kan även tänka sig swishlösning, typ swish valfri summa direkt, märk belopp gratismatchen. Enklare hantering än fakturering också.
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pantern verkar bestämt sig för att toppstrid är överskattat. Ligger under i tredje mot Döderhultarna.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: om det nu finns något kul därute? Lite magert så här års? Men jag skulle gärna se ett supporterinitiativ. En swishkampanj för att dra in (minst)!100 000 för förstärkningar? Och om Nubben inte hittar något kan pengarna öronmärkas för juniorerna nästa säsong? Typ så. Med deadline för insamlingen Oskarshamnamatchen?
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: Kolla Södertälje. Spöade Leksand med 3-0 förra, torsk mot Tingsryd med 5-1 ikväll. Man vet känslan
Timrå IK > Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2018-01-31
Det kändes sjukt mycket bättre när vi tagit 12 poäng av 15. Än nu när vi tagit 3 av 9.
+ 2
Timrå IK > IF Troja/Ljungby - Timrå IK 2018-01-29
Serieledarna Timrå kommer med fyra raka segrar till Ljungby. Personligen tror jag att vi spelar mer som i början av hemmamatchen och inte som i tredje perioden. Persson stekhet och gör mål. Vi vinner och drar ifrån mer i toppen.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8429}: stort OM det där. Men OM vi går upp måste vi göra mer grejer helt rätt än alla andra. Då blir vi bra.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Troja/Ljungby 2018-01-26
Troja är fan inte bra. Det här vinner vi. Cred till tre Trojaner på bortastå.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Angående modereringen. Jag är en av flera med adminrättigheter men är inte särskilt flitig med det de senaste tio åren. Jag har nu kollat igenom de 50 senaste raderade inläggen. Några raderingar är väl hårda men det är rätt få tycker jag. Det är inga inlägg av typen "Jonte är en sopa" som försvinner (varför någon skulle skriva det). Men något av typen "Jonte s-ger k-k" har försvunnit. Lev med det. Sen är det tio inlägg av typen "varför raderades det där". Vi tar en diskussion bland moderatorerna där jag tycker vi kan släppa igenom aninngen mer men om även det fåtal som drabbats undviker de värsta ordvalen kommer era inlägg med säkerhet klara sig. Lets move on.
+ 7
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2018-01-24
14 omgångar kvar, 23 poäng och 12 placeringar ner till Västervik under nedre kvalstrecket. Mycket tyder på att vi inte åker ut. 19 poäng ner till niondeplatsen. Det går inte att helt utesluta slutspel ändå.
+ 11
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2018-01-24
Spelade Helber än då? Däremot var han med säkerhet på isen när vi spelade ut LHC ur elitserien 2000. Och de mysiga hatmötena i allsvenskan 97-99.
Timrå IK > Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2018-01-24
Propagandus: okej omgång. Vi vinner och lag 2,3,4 tar totalt en poäng.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Storebrorhär: snicksnack. Storebror är äldst. Det ändrar sig inte för att de hade lite mer tur några år i mitten.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Storebrorhär: Modo är lillebror och har varit det sedan födseln. Vi började med hockeyn före och var bättre än det där nyuppstartade poplaget första 20 åren. Först med hockey, först upp i högsta serien. Vann allra första matchen mot dem med 11-1. Håll ordning på grejorna hörru.
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Kulltorp: Det där med att vi är bra i varannan match. Håller med om att det inte var någon storartad insats igår direkt. Räckte till tre poäng efter det skönaste av avgörande ändå. Men håller det i så är vi bra på riktigt nästa match mot Löven. Tar vi fem-sex poäng mot Löven och Troja så tror jag vi fått lite luft neråt igen. Skulle verkligen vara mysigt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2018-01-19
Laken: svårt att få överblick i telefonen men K höger och L vänster hade bara tiotalet lediga platser. Det är mina barometersektioner, är de fulla med förköp blir det bra många i hallen. Antar att översta raderna där är till försäljning med. Och balkongen lär vara med.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Propagandus: klart KHK överlever. Får de ett kontrollår så löser sig väl mycket med tv-pengar nästa år?
+ 2
Föregående · 6 · Nästa
