Historik
Föregående · 7 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2017-01-10
Dags att plocka upp visan vi sjöng för Melin back in the days?
”Vaaaad ska Roger, vaaaad ska Roger, vaaaad ska Roger göra nu?”
”Vaaaad ska Roger, vaaaad ska Roger, vaaaad ska Roger göra nu?”
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: trodde det var något slags kod för att Dahlén var klar för Färjestad...
Tråkigt med Brost. Men han hann med en del på vägen.
Tråkigt med Brost. Men han hann med en del på vägen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Kör radiosporten och är förälskad i Emil Berglunds farsa. Vilken bisittare Challe är. Kan mer än trav och coacha Timrå till SM-slutspel.
+ 4
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2018-01-03
Säger inget om något men noterar att Oskarshamn gått från 3-0 till AIK upp till 3-3.
+ 2
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2018-01-03
Fan vad surt. SSK började checka högt och fick fast oss. Tycker jag är stora skillnaden spelmässigt. Sen är väl alla tre målen resultat av dåliga val. Skillnaden är att SSK faktiskt är ännu drälligare men vi gör ju inga mål för det.
Men vi är Timrå och vi ger aldrig upp...
Men vi är Timrå och vi ger aldrig upp...
+ 1
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2018-01-03
Bra förstaperiod men lite för lätta skott. Å andra sidan spelar väl SSK bortaspel hemma med hela laget hem i försvar och väldigt försiktigt.
Vi har varit bra på att fånga in SSK:s försök till uppspel. Alternativt är de riktigt klappkassa på det momentet....
Frågan nu är om vi klarar att hålla hög kvalitet i en andraperiod. Och vad SSK ändrar på för så här kan inte de fortsätta.
Vi har varit bra på att fånga in SSK:s försök till uppspel. Alternativt är de riktigt klappkassa på det momentet....
Frågan nu är om vi klarar att hålla hög kvalitet i en andraperiod. Och vad SSK ändrar på för så här kan inte de fortsätta.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: SSK är nya Oskarshamn. Hur många har de snurrat runt sista veckorna?
Timrå IK > Södertälje SK - Timrå IK 2018-01-03
Dags för match i 08-området. SSK som hade en så fantastisk boost när Waltin fått sparken har kommit ner på jorden. De lär spela hyfsat desperat med tanke på att de halkat under nedersta strecket. Jag tycker att vihar sett ganska heta ut de två sista matcherna 2017 ändå. Må trenden hålla i sig för de här poängen kommer vi behöva när tabellen ska räknas ihop.
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2017-12-29
På Aikhockey.se så tycker de att AIKs insats var en av årets bästa.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2017-12-29
Såg matchen på Olearys utan ljud. Fattar att de tog bort AIK:s 2-3 för offside. Men kan man göra det? Linjemannen slog bort offsiden. Kan domaren ändra ett sånt domslut? Var ju snack efter en SHL-match nyligen där domaren inte fick ändra sitt domslut trots jätteoffside före mål?
Timrå IK > Sv: Förslag till marknadsavdelningen
JobbaPuck: ska jag gissa så är det något centralt beslut i så fall. Corvara bildades 2011 och det var väl då någon gång de gick in tungt i idrottssponsring. Är väl tack vara det som du och jag känner till företaget också? Om de nu släppt Timrå IK så verkar de ha släppt fler. Kollade snabbt Vita Hästen och de är inte listade där heller och då är det ändå i Norrköping de har huvudkontor. Så ny VD/marknadschef sparar in på idrottssponsen? Trist oavsett.
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2017-12-27
EXPLORERSMÅLAND: ses vi i år igen? Jag ska dit.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: har inget minne av honom i vare sig Löven eller Tingsryd. Men bra med målsinne. Dock är väl de norra division 1-serierna rätt usla? Piteå verkar på G dock.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Varför skriver du på något slags låtsasnorrländsk dialekt? Har undrat ett tag. Vi gillar dig ändå även om du har svårare att säga R.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2017-12-09
Costanza: tröttnar du på att tacka Timrå kan du tacka Kovland
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mats Lundh: utan att ha varit i Västervik så gissar jag att alla Timråiter får plats på bortastå så förköp är nog inte nödvändigt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-11-10
{8374}: vore ju skönt om Brattström studsar tillbaka. Nyckeln till matchen. Fem mål är inte okej.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kongo: absolut. Men man ska vara realist också. Jag är nöjd med 3000+ på matcherna november 2017. Givet verkligheten som den ser ut just nu är det bra.
Kul att GIF klarade sig kvar och bra för Timrå uppmärksamhetsmässigt. All fotboll slut och enda konkurrent om lagsportintresset på vintern är väl de sakta återhämtande Selånger bandy och Sundsvall Basket med ett hundratal åskådare.
Kul att GIF klarade sig kvar och bra för Timrå uppmärksamhetsmässigt. All fotboll slut och enda konkurrent om lagsportintresset på vintern är väl de sakta återhämtande Selånger bandy och Sundsvall Basket med ett hundratal åskådare.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...helt annat så är jag lite glad att SSK fått ordning på grejorna. Det är bra för allsvenskan att de inte är tragiskt dåliga. En klubb med traditioner, publik, passion och bortafölje. Roligare än alla sydsvenska klubbar i serien.
+ 11
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: hade Nubben fått hit Eldebrink inför säsongen hade jag varit betydligt mer nöjd än med Freddan. Känns rätt bra med Freddan nu...
Den stora utmaningen för oss blir väl att hantera den svacka som vi vet kommer under en säsong. Så vi är dåliga i tre matcher i raken och inte åtta. Det är de där streaksen av uselhet som dödade oss med Roger. Han verkade ha svårt att ändra på en dålig trend. Vi får se om Freddan fixar det när det behövs.
Den stora utmaningen för oss blir väl att hantera den svacka som vi vet kommer under en säsong. Så vi är dåliga i tre matcher i raken och inte åtta. Det är de där streaksen av uselhet som dödade oss med Roger. Han verkade ha svårt att ändra på en dålig trend. Vi får se om Freddan fixar det när det behövs.
+ 11
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En liten Modanoavstämning efter drygt en fjärdedel av serien? Ikväll ett Boyce-poäng igen. Nu har han åtta. Berglund sex. Ludde i Almtuna sju.
Vi drar ifrån andraplatsen och har sju poäng ner hur det än går i lördagsmatchen.
Vi drar ifrån andraplatsen och har sju poäng ner hur det än går i lördagsmatchen.
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Friman SR: undrar om inte försäljningen är rätt bra på fredagar ändå? Många äter säkert middag i restaurangen eller tar burgare i kioskerna och i puben är säkert fredagar överlägset bästa dagen sett till att det är helg och lite senare på dagen. Plus att folk stannar i puben efter matcherna.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Idag är det första november. Det är nu en mycket lovande säsong kommer börja gå åt helvete 👍
+ 12
Föregående · 7 · Nästa
