Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava: Bröderna Lars och Tore Öhman (från Piteåtrakten) är anfäder åt en hel del hockeylirare som spelat i Modo.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Systemet är ju ganska löjligt.
De 12 miljonerna skulle tas av tv-avtalet och inte drabba uppflyttande lag. Det skulle väcka ett större intresse för hockeyn om lagen kunde röra sig mera mellan serierna.
De 12 miljonerna skulle tas av tv-avtalet och inte drabba uppflyttande lag. Det skulle väcka ett större intresse för hockeyn om lagen kunde röra sig mera mellan serierna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: De kanske hade någon annan kameravinkel som de såg något misstänkt. Tar det så lång tid så var det nog något som diskuterades.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Jag tror det var för att kolla om den första lövenspelaren tryckte till målvakten i målgården.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Om Teg går upp så blir det väl till att möta Conny Strömberg.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Har dålig koll på dessa lag men Huddinge lär väl ha ett skapligt lag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Det vore väl roligt med något norrlandslag men det lär väl bli Troja/Ljungby, bara det inte blir Visby p.g.a resorna.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Din kommentar får mig att tänka på vad Arne Hegerfors sade under en hockeymatch mot CCCP ”och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska”
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jalapeno: Det liknar uttrycket ”att gå över lik” , ”sparka på en som redan ligger”.
Har förstått att du stödjer de uttrycken.
Har förstått att du stödjer de uttrycken.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Kan inte Lejon gå upp på samma poäng och målskillnad avgör? Har dålig koll där på vad som gäller.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Du som tycker och tänker och kritiserar så mycket. Är du medlem i klubben och försöker påverka de saker som du tycker är fel?
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
” Håller Tex högre än Peters” ?
Var tog den viktiga statistiken vägen du nämnde förut om Peters?
Påminner dig om Tex räddningsprocent 87,50 och GAA 4,33
Jämfört med Peters räddningsprocent 90,63 och GAA 3,17 😉
” Håller Tex högre än Peters” ?
Var tog den viktiga statistiken vägen du nämnde förut om Peters?
Påminner dig om Tex räddningsprocent 87,50 och GAA 4,33
Jämfört med Peters räddningsprocent 90,63 och GAA 3,17 😉
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: En av linjemännen visade på en uppåtgående rörelse, men nog var den väldigt liten.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB: Jag tror att Gustaf Thorell betyder väldigt mycket för ”Björka”, de har väl spelat i samma kedja i flera år?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Till och med kommentatorn såg en BIK-utvisning tidigare men inte domarna.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Avblåsningen på Aagard i målgården var ju löjlig, om det varit en målchans så hade ju det varit en annan sak.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Kollade laguppställningen, där är Styf upptagen som högerback.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Ja, jag tycker han är ganska ofta en säkerhetsrisk i den egna zonen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Nog har då jag sett ett otal matcher i NHL som domarna dömer olika för liknande situationer.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Ja, de bytte ut honom när han släppte in sitt tredje mål efter 9:39 i första perioden.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-03-12
jonsson: Tacka vet jag en Conny-straff, den tog nästan en halv period att lägga 😉
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Modo - Tingsryd 2021-03-12
Heyerdal: Man kan då inte säga att ”Sunken” och ”Piva” har fått till försvarsspelet det är fortsatt dåligt.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
Gavelo: I och för sig, har man en bra målvakt så kan det ju gå vägen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
{5647}: Precis vad jag också tänkte. Det är väl för att Dahlén ska få poäng.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
{8384}: I stort sett hela säsongen har det ju sett ut så här.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
SKiLMY: Har räknat till 4 kögkvalitativa målchanser för Tik förutom flera halvchanser.
MoDo Hockey > Sv: Timrå - Modo 2021-03-10
Spock: Det blir storvinst för er ikväll. Försvarsspelet verkar slöare än vanligt och det vill inte säga lite.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Förstår inte riktigt varför jag hejar på Dif idag.😉
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Tommy Wargh är Bodenspelare men verkar bara ha spelat 1 match (25/10 2020). Har han skadat sig? Någon som vet?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter: Tycker också att Peters vinner mv-kampen överlägset mot lövenmålisarna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eugen Sandberg: Den till vänster ser ju ut som Henrik Sedin 20.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8839}: och i Lappland brukar man fylla i med ”men värre vare i Gällivare”.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tex?? Hur ser räddningsprocenten ut mellan Anthony och Tex ?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Han var väl inne på 3 framåt och 2 bakåt om jag inte minns fel.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
acerjocke: Skulle bara kolla om någon hade tillgång till premiumartikeln men upphetsad var jag inte, där tog du fel.
MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
{9315}: I en premiumartikel i Expressen står det att två spelare är klar för MoDo, vet du vilka spelare det rör sig om?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Mora - Modo x2 2021-03-02 03
jonsson: Vad du låter förvånad. Så där har det ju sett ut hela säsongen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2021-02-26
{5647}: Tycker nog Tex sålde sig lite billigt på friläget, han åkte ut mot spelaren men började inte med bakåtåkning. Då blir man lättare att runda.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Inte skönt, stenen fick skjutas i flera omgångar så jag fick en slang från baksidan in i blåsan. Efter 3 omgångar så gick stenen söner.... puh va skönt efteråt.
+ 1
Föregående · 3 · Nästa