Historik
Föregående · 13 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ett tips till alla skribenter i all välmening.
Om ni skriver saker om en speciell match så försök hålla er i den matchtråden om det finns en sådan. Lättare för alla att hitta och förstå vad det skrivs om.
Om ni skriver saker om en speciell match så försök hålla er i den matchtråden om det finns en sådan. Lättare för alla att hitta och förstå vad det skrivs om.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2018-09-20
Bra tråd för att diskutera kvällens begivenhet.
Timrå IK > Timrå IK - Växjö Lakers HC 2018-09-20
Ser att det bl.a lovas köpa biljetter till folk till denna match, så då är det väl dags att starta matchtråden.
Lite klassisk inför får det också bli.
Lite klassisk inför får det också bli.
+ 5
Timrå IK > Linköping HC - Timrå IK 2018-09-15
Det är väl ändå dags att börja med matchtrådar igen.
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå IK kallar till presskonferens om den ekonomiska utvecklingen.
Länkar:
Presskonferens - Timrå IK
Presskonferens - Timrå IK
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Kändes sådär med nationalsången i en träningsmatch.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag tycker att det ska bli intressant att se MoDo denna säsong. Nu får man spänning i två serier. Kul.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Patrik Norén lämnar LIF för SHL. Skulle han kunna hamna här igen ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Vet inte hur vi ligger till, men det här är väl kraven. Om det inte ändrats något.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
...så avgjorde Elias deras match alldeles nyss med ett riktigt fint mål.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Ja, mycket kan hända ännu. Ett mål för KHK och...
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
mikenomad: Ja, det kändes som ett lite konstigt konstaterande. Hans bästa match hittills mot KHK med två ass innan målet och chanser till mål innan dess. Trots det så hade han ju inte fel...
Gillar dock Wargen och gillar Dahlén ännu mer och ser hans match idag som jätteviktig inför fortsättningen.
Gillar dock Wargen och gillar Dahlén ännu mer och ser hans match idag som jätteviktig inför fortsättningen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Heyerdal: De har väl inte haft något spel tidigare heller ? Det är ju defensiven de har vunnit på.
Tyvärr så kan det vända hur det än såg ut i första.
Tyvärr så kan det vända hur det än såg ut i första.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan bli en skön helg detta. FBK ser ut att ligga under med 0-3 i matcher, LIF kan försvinna i morgon och (det viktigaste av allt) TIK kan ta ledningen med 1-0 på söndag.
+ 4
Timrå IK > Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
bisterfinnen: Exakt så är det. Glad kan vi vara ändå. ;-)
+ 1
Timrå IK > Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
Skönt med optimismen härinne.
Själv lutar jag åt det andra hållet. Tankarna börjar komma hos grabbarna nu vad de är på väg att eventuellt kunna göra och hos motståndarna finns det egentligen inte så mycket att tveka på. Full gas där.
Mycket folk och nerver. 1-4 tyvärr.
Å andra sidan är jag en skitdålig tippare.
Själv lutar jag åt det andra hållet. Tankarna börjar komma hos grabbarna nu vad de är på väg att eventuellt kunna göra och hos motståndarna finns det egentligen inte så mycket att tveka på. Full gas där.
Mycket folk och nerver. 1-4 tyvärr.
Å andra sidan är jag en skitdålig tippare.
Timrå IK > Sv: HockeyAllsvenska finalen Timrå IK - Leksand
bar mofftak: Jo, pengarna är bra. Tänkte på det sportsliga bara.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Det finns ett kryss i högra hörnet. Klicka på den och sedan tog jag alternativet "inte intresserad", men där kan du ta vad du vill.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: "Gäller i Hockeyallsvenskans grundserie. Kortet förlängs automatiskt till ev. playoff– och direktkvalsmatcher om det inte sägs upp senast 15 februari. Kostnaden för playoff– och direktkvalsmatcher debiteras med á-priset/ per match för de olika sektionerna.
Två matcher faktureras direkt i förskott och från match 3 fakturerar vi i efterhand."
Två matcher faktureras direkt i förskott och från match 3 fakturerar vi i efterhand."
Länkar:
Årskort - Privat - Timrå IK
Årskort - Privat - Timrå IK
+ 2
Timrå IK > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2018-03-04
Perkele2007: Var skrev jag att man skulle vila sina bästa spelare ? Jag ville att de skulle vila de som haft det tungt ett tag eller är lite småskadade.
Timrå IK > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2018-03-04
Perkele2007: Inte skrev jag något om en läggmatch ?
Föregående · 13 · Nästa
