Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Så här ska det tydligen ställas upp.
Går att läsa till kl. 18:00.
Går att läsa till kl. 18:00.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Formationerna för kvällen.
Går att läsa till kl. 17:51.
Går att läsa till kl. 17:51.
+ 2
Timrå IK > Timrå IK - Luleå HF 2018-10-30
Det är äntligen match igen och då måste Freddan få säga sitt.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2018-10-27
Många klankar ner på Berglund, men jag tycker att han presterar över förväntan. Han vinner tekningar, han täcker skott och han står upp mot alla. Tummen upp från mig.
Madsen gjorde nog sin bästa match hittills, tycker jag.
Skönt med ännu en hemmaseger.
Madsen gjorde nog sin bästa match hittills, tycker jag.
Skönt med ännu en hemmaseger.
+ 12
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
hubbenorlen: Att det finns saker att förbättra råder det inga tvivel om.
Timrå IK > Timrå IK - Rögle BK 2018-10-18
Ny jumbotron, nytt ljud, nytt intro och en ny spelare. Kan bli kul det här.
+ 23
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2018-10-13
Oavsett om det är Brattström eller Svedberg som står så blir man snabbt straffad vid misstag. Det är en stor skillnad jämfört med allsvenskan.
4-4 !
4-4 !
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik
Gavelo: Det här hittade jag på twitter:
"Det är de lokala stationerna som fattar beslut gällande webbsändningar av matcher i hockeyallsvenskan. Så när det gäller Modo får du kontakta @P4vn".
"Det är de lokala stationerna som fattar beslut gällande webbsändningar av matcher i hockeyallsvenskan. Så när det gäller Modo får du kontakta @P4vn".
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
{8437}: Jag tror på honom. Det är klart att det skulle kunna gå helt galet, men om resten av laget gör vad de ska (försvarsmässigt) så tror jag att det går bra.
Om det räcker till seger vet inte...
Om det räcker till seger vet inte...
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2018-10-11
Vet inte om det sagts något om laguppställningen ikväll, men här är den iaf.
MoDo Hockey > Sv: Modo Leksand 29 9 2018
Confusius: Nu har det ju inte hänt ännu, men kanske snart om det blir några förluster.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Brynäsgubbe:Snack i studion mellan Jörgen Lindgren och Brynäs supporterklubbs vice ordförande.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2018-09-27
Knylan: Jag vet inte om jag fokuserar på att vi ska nå 5000, men det är defenitivt en förhoppning.
I grunden är jag nöjd om vi håller det budgeterade snittet eller helst något högre då jag vet att det är svårt att locka folk till arenorna..
I grunden är jag nöjd om vi håller det budgeterade snittet eller helst något högre då jag vet att det är svårt att locka folk till arenorna..
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2018-09-27
Jag hoppas fortfarande på att vi når 5000 åskådare till den här matchen. Med avslutningen på förra säsongen i gott minne och inledningen på den här så borde det kunna gå, tycker jag.
Efter hela säsongen kan vi kanske ha problem med att nå budgeterat snitt, men just nu borde det kännas intressant.
Efter hela säsongen kan vi kanske ha problem med att nå budgeterat snitt, men just nu borde det kännas intressant.
Timrå IK > Timrå IK - Färjestad BK 2018-09-27
Dags för match igen då.
Om det blir färre än 5000 åskådare till denna match så är det riktigt dåligt.
Om det blir färre än 5000 åskådare till denna match så är det riktigt dåligt.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tjobba: "- Timrå har inga hemmamatcher mellan den 7-17 oktober och under den tiden skall montaget ske, så när Timrå möter Rögle den 18 oktober sitter den på plats."
+ 4
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Puckat: Det kom lite oväntat, men det kan ju bero på vad som helst egentligen, Bara hoppas att Brattström kan vara lika lugn nu som tidigare.
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo
Gavelo: Absolut. Väldigt stabilt, men Björklöven kändes lite sämre än väntat.
Som sagt, en stabil seger till er.
Som sagt, en stabil seger till er.
+ 1
Timrå IK > Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
Dags för match igen. Återigen känns det som en "omöjlig" match, men grabbarna har visat att ingenting är omöjligt.
För min del så får gärna Guter börja visa något överhuvudtaget under match. Tycker att han varit väldigt osynlig.
Printz däremot har varit bättre än vad jag trodde han skulle vara. De flesta har klivit upp ett steg jämfört med den första matchen.
För min del så får gärna Guter börja visa något överhuvudtaget under match. Tycker att han varit väldigt osynlig.
Printz däremot har varit bättre än vad jag trodde han skulle vara. De flesta har klivit upp ett steg jämfört med den första matchen.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - Modo
Tarasov: Bra första period av er. Fortsätt så och ni har tre sköna poäng.
Det tråkiga med matchen är kommentatorerna.
Det tråkiga med matchen är kommentatorerna.
+ 1
Föregående · 12 · Nästa
