Historik
Föregående · 22 · Nästa
Timrå IK > Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
{3678}: Tydligen uppe i 1100 nu.
Länkar:
Boka din plats! - Timrå IK
Boka din plats! - Timrå IK
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
palleparling: Ja, 2101 var siffran som annonserades ut iaf.
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte om det redan länkats, men här är de nya målvaktsmaskerna.
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}: Om du har twitter så kan du läsa vad som händer genom en gammal profil här, Poffa.
Support > Sv: HockeySnack version 5
Så här får jag på flera användare där deras bild ska vara bredvid inlägget: 100x100-nouserphoto.gif
Alltså, den texten istället för deras presentationsbild.
Alltså, den texten istället för deras presentationsbild.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: Alltid roligt att läsa om de gamla hjältarna. Här lite annan läsning.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2016/2017
Röda Tallen: Jag tror både på Boyce och Wedin fortfarande.
Vad gäller Öhrn så tror jag att det blir bra för honom att få röra på sig och se lite nytt. Tycker han stod still lite i utvecklingen, faktiskt.
Vad gäller Öhrn så tror jag att det blir bra för honom att få röra på sig och se lite nytt. Tycker han stod still lite i utvecklingen, faktiskt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7943}: "På tal om Fahlanders engagemang i Norrbotten. Det står även klart att det blir en fortsatt storsatsning på Asplöven, trots att klubben numera huserar på Hockeyettan-nivå"
Länkar:
DRAGSKOTT: Mikael Fahlander sponsrar Luleå Hockey - har för avsikt att engagera sig långsiktigt
DRAGSKOTT: Mikael Fahlander sponsrar Luleå Hockey - har för avsikt att engagera sig långsiktigt
+ 1
Support > Sv: HockeySnack version 5
Det lyser på min stjärna här uppe till höger att det finns nya inlägg i böckerna Olympiska spelen, fotboll och motor. Men det finns inga nya inlägg där...
IF Björklöven > Sv: Höj nivån, tack !
När ni skriver här så tycker jag att ni ska benämna de lag ni skriver om med dess rätta namn. Hur ni gör i era egna forum lägger jag mig inte i.
+ 1
IF Björklöven > Höj nivån, tack !
Fortsätter de här diskussionerna med den här nivån eller ännu lägre så kommer jag att börja radera och om det inte blir bättre så blir det avstängningar.
+ 2
Timrå IK > Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Kongo: Om det är träffarna som infördes under T.A och L.N´s ledning så är det väl infoträffar, dvs inget krav på medlemsskap ? Då är det väl inte ett medlemsmöte.
Är jag ute och cyklar nu så bjuder jag på det.
Är jag ute och cyklar nu så bjuder jag på det.
Timrå IK > Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Knylan: Det är väl inte ett medlemsmöte egentligen utan mer utav en informationsträff. Om det är som tidigare eller har jag missuppfattat det ?
Livesände gjorde de väl bara de första gångerna, tror jag.
Livesände gjorde de väl bara de första gångerna, tror jag.
IF Björklöven > Sv: Där kom nästa påskrift!!
{7943}: Du behöver inte starta ett nytt ämne hela tiden. Kör vidare på något som finns och passar in på det du vill skriva om. Ett litet tips bara.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Förra matchen var han enormt bra, tycker jag. Bra för er om han återkommer.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Zappaholic: Enligt ett par domare på twitter så är det inte offside.
+ 2
Support > Sv: HockeySnack version 5
Kollar jag på "tjuvkika" så är det helt tomt och har varit så ett bra tag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Jag både tror och hoppas att ni klarar av detta. Leksand ser oerhört trötta ut.
Men lite kul är det ändå med tanke på vad ett par av er suttit och skrivit om hur enkelt det ska bli...
Men lite kul är det ändå med tanke på vad ett par av er suttit och skrivit om hur enkelt det ska bli...
+ 5
Timrå IK > Sv: The kids are alright - unga Timrå
Kulltorp: De kämpar på bra, grabbarna. 7-2 underläge har blivit 7-7.
Länkar:
SAIK - TIK (7-7)
SAIK - TIK (7-7)
+ 3
Föregående · 22 · Nästa
