Historik
Föregående · 21 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
KniveN: "Lite extra beröm ger han till junioren Sean-Michel Sunnqvist, som debuterade i Elitserien efter att Eric Moe sjukanmälde sig under eftermiddagen." Saxat direkt från ST
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
ante08: Det var en ny domare som heter Alexander Vikström och är ifrån Linköping
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
T T: Det betyder att alla sanna fans här inne redan skaffat en förköp!
Timrå IK > Sv: Agera i stället för att reagera
mikenomad: Låg i lumpen med en kille från Skåne som höll på Malmö, har aldrig sett en kille gråta så mycket för att ett lag som när dom missade att gå upp... Kan ju inte tänka mig att han mår så bra ju nu heller
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
När jag läste om det nya "Skadehelvetet" så läste jag även vad Robban sa i ST.nu
" – Läget blev inte akut, men helt klart tillspetsat och vi kommer försöka att få in en back och en forward så snart som möjligt, säger Robert Carlsson."
Något säger mig att han är mer rakt framåt med sina svar än vad Linkan är?
" – Läget blev inte akut, men helt klart tillspetsat och vi kommer försöka att få in en back och en forward så snart som möjligt, säger Robert Carlsson."
Något säger mig att han är mer rakt framåt med sina svar än vad Linkan är?
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
nectis: Roligt att Timrå's nya vapen idag är kedjan Hynning-Bogg-Tenkrat :P Istället för finnarna och Wandell
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
nectis: Svårt namn att stava... Kan vi inte bara kalla honom greken?
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Tenkrat ser olycklig ut över den tackligen... karln skrattar...
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Tikinmyheart: Hade det problemet jag med.. Slog bara av och på den igen så funkade det
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Vänta... Vad sa han just nu???? Styf har haft stora problem med PP under året?? kanske, därför han varit skadad? Din dumma jävel
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Heleniz: Först sa han att Backlund åkte framför honom :P Sedan så när han ser bilderna och erkänner han att Backe ej kunnat se honom.. Och då kliver kommentatorn in och säger att det såg ut som Gath verkligen försökte undvika kollision
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
dr-nix: Det valet hade jag glömt!! Måste säga att det var också ett utmärkt val...
Men om man jämnför kommentatorn med sportbladets matchblogg..
Kommentatorn - "Du gjorde allt för att undervika en kollision med Backlund"
Matchbloggen - "Det hettar till i Lindab arena. Mikael Gath försökte inte att undvika en kollision med Timråmålvakten Johan Backlund"
Men om man jämnför kommentatorn med sportbladets matchblogg..
Kommentatorn - "Du gjorde allt för att undervika en kollision med Backlund"
Matchbloggen - "Det hettar till i Lindab arena. Mikael Gath försökte inte att undvika en kollision med Timråmålvakten Johan Backlund"
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
lincoln: Den här intervjuen med Gath är underbar.. Det går ej att sluta att skratta..
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
dr-nix: Då har du två val.. Göra som dom flesta och sitta här och klaga i en 18 min nu... ELLER kan du gå och hämta en bärs och sitta och njuta av reprisen på Tenkrats underbara och högklassiga mål
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Bra kämpat där av Dennis Persson!! jagade ikapp Rögle spelaren som var på väg framåt
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
nectis: Håller med, sådär såg det inte ut när Styf var borta då fick dom stå och slå hur mycket dom ville på honom
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
lincoln: Jo hörde det jag med... "Rögle dominerar den här matchen" konstigt??? Dom har 5 emot 3.....
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Det är nog bra att Tenkrat och Hynning får leka tillsammans när dom har en stark defensiv center emellan dom
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Det där borde väl inte vart utvisning? Fast det var verkligen en bra att ta :P
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: Om det nu var det så var väl en tabbe väntad av han igentligen.. Han har ju spelat som en gud hur länge som helst och måste väl få tabba sig nån gång.. Nu är den ur vägen iallafall
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: Fan att jag inte kan se matchen! :P Får panik att bara sitta vid datorn och kolla live stats
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Bigthelin: Dom verka klara det iallafall... Viktigt isåfall!
Timrå IK > Sv: Tågresa till Karlstad?
fredriko74: Men har dom inte lagt ner detta än? Resan dit är nog mycket omöjlig för tillfället...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
Mackelito: Jag ska dit... Står dock inte vid trumman denna matchen för syrran är hemma från London och vill ha mig sittandes.. (Fast smyger nog dit ändå till slut)
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
TobiasThyr: Jag gillar verkligen Skogs, hoppas att det släpper för karln snart så han kan komma tillbaka till sitt riktiga spel... Och ja RJ sätter max 1 av 10 open ice tacklingar på en match :P Det måste bättras!!
Men man måste älska Timo Pärssinen som klev in och pucklade på Marttinen när han trodde han kunde hålla på som han ville mot Timrå spelarna
Men man måste älska Timo Pärssinen som klev in och pucklade på Marttinen när han trodde han kunde hålla på som han ville mot Timrå spelarna
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
TobiasThyr: Hahaha jo folk ringde i period pauserna och sa att dom sett mig :P Men faaan det bjuder man på bara man har roligt medans man gör det
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
TobiasThyr: Det behövs någon som går in och styr upp det hela i klacken.. Jag försökte så gott jag kunde idag när jag stod där nere vid trumman och vifta med armen så gott jag kunde.. Men det är defenitivt ingen omöjlighet!!
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
Nyss avstigen från en av bussarna från Skellefteå.. Vilken jävla stämmning det har varit hela vägen till och från matchen!!! DETTA ÄR HOCKEY!!
Kapten Styf visade vägen idag helt klart!
Kapten Styf visade vägen idag helt klart!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Detta är en kille som man gärna skulle vilja se som "Polis" i Timrå :)
Med sina 203cm och 116kg skulle denna kanadicken få tyst på "Susse" ^^
Med sina 203cm och 116kg skulle denna kanadicken få tyst på "Susse" ^^
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
The Fat Bastard: Det får man hoppas!!
Och Styf är på gång redan väl? 26e smäller det!
Och Styf är på gång redan väl? 26e smäller det!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Tänkte om det är en finsk back så verkar ju denna storväxte herre vara på väg till Sverige.. Fast till Löven så det kanske ändå inte är något för Timrå?
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Frella: Frölunda ville ha han ja.. Men Wandell ville spela i Timrå för att få mer speltid
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
superfalle: Man måste ju bara älska sakerna folk slänger ur sig här inne ibland
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Loomis: Men har inte folk fattat det än? Publiksiffran är antalet biljetter sålda till matchen.. Det är både betalda vid entren och säsongsbiljetter så även folk som har säsongsbiljetterna räknas med så det är en stor skillnad på hur många som är där och hur många biljetter som är sålda...
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Men fan ta hit Sean Avery nu!! Vill ha en saftig Transatlant här nu som kan störa motspelarna
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: Men jag säger att vi startar en ny insamling "Köpa loss Sanny Lindström" fonden..
Jag och Tikrikard snackade även igår (Möjligen på fyllan) att vi åker ner och kollar på Rappersville och har en egen klack enbart för Sanny och "Gunno"
Jag och Tikrikard snackade även igår (Möjligen på fyllan) att vi åker ner och kollar på Rappersville och har en egen klack enbart för Sanny och "Gunno"
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Ja om vi ska panikvärva så finns det ju alternativ nu.. Danska klubben Herlev säljer nu iväg sina finnar och transatlanter... Bl a en back vid namn Topi Lehtonen (släkt?)...
Föregående · 21 · Nästa