Historik
Föregående · 31 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Tycker att det är rätt roligt när kommentatorn säger "Och det är reducerat!.................... Eller? "
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Var lite det jag menade när jag skrev att det var från 2007 och handlade om intäkter och inte lön.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Man kan se folks intäkter men det kan ju innebära andra saker än lön och dom uppgifterna man ser nu är ifrån 07.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
erathoo: 2 av mina polare hade/har samma sak. En tränade grymt mycket förut men nu kan han inte ens träna för han blir sjuk direkt då. Den andra tränade också ganska mycket han var sjuk till och från i 2 år, läkarna hade inte en aning om vad det var.
Timrå IK > Sv: Ramsor
Pyret förtjänar lite mer hyllning än han får. Man kan sjunga Pyörälä till samma melodi/tempo som "ramsan" Timrå.
Känns det redan "gjort" att köra *stamp* *stamp* *klapp* till "We Will Rock You"? se länk. Borde vara lätt att få med sittplats på den också. Skulle kunna bli sjukt tryck om alla på sittplats hänger på.
Om man ska sjunga till så kanske man kan byta ut "We will" mot timrå och "Rock you" mot något tex Krossa/Krossar, Rockar, Forza.
Så att det blir "Timrå Timrå Forza/Krossar"
Känns det redan "gjort" att köra *stamp* *stamp* *klapp* till "We Will Rock You"? se länk. Borde vara lätt att få med sittplats på den också. Skulle kunna bli sjukt tryck om alla på sittplats hänger på.
Om man ska sjunga till så kanske man kan byta ut "We will" mot timrå och "Rock you" mot något tex Krossa/Krossar, Rockar, Forza.
Så att det blir "Timrå Timrå Forza/Krossar"
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Robin får in en rätt skön tackling :) Det går att välja högre kvalitet.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Laken: Är han så dyr då? Hur kan alla veta vilka som är dyra och inte? Sitter alla på ratsit och kollar inkomster eller?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dunc: Åkte dom dit?
Var en styrkelyftare som åkte dig på marijuana för ett tag sen. Tvivlar dock på att det ger någonting i en så explosiv sport...
Var en styrkelyftare som åkte dig på marijuana för ett tag sen. Tvivlar dock på att det ger någonting i en så explosiv sport...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Flyttar till en lämpligare tråd.
"Poffa: Rätta mig om jag har fel nu, men för nåt år sen i OS var det väl nån snowboardåkare som fastnade i ett dopingteast för cannabis och i svenska tidningar stod det "FUSKARE".
Det är fan underbart;) skulle vilja veta vilken fördel man har om man rökt på innan man ska tex. springa 100 meter;)?
men koffein som ändå har en uppiggande effekt går bra."
willysson: Rätt stor skillnad på 100m och snowboard, kan säkert vara en fördel att bli mera lugn och harmonisk om man är en person som lätt stressar upp sig.
Man kan ju inte klassa alla uppiggande ämnen. fenylalanin som är en aminosyra eller taurin är också uppiggande.
"Poffa: Rätta mig om jag har fel nu, men för nåt år sen i OS var det väl nån snowboardåkare som fastnade i ett dopingteast för cannabis och i svenska tidningar stod det "FUSKARE".
Det är fan underbart;) skulle vilja veta vilken fördel man har om man rökt på innan man ska tex. springa 100 meter;)?
men koffein som ändå har en uppiggande effekt går bra."
willysson: Rätt stor skillnad på 100m och snowboard, kan säkert vara en fördel att bli mera lugn och harmonisk om man är en person som lätt stressar upp sig.
Man kan ju inte klassa alla uppiggande ämnen. fenylalanin som är en aminosyra eller taurin är också uppiggande.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Missade faktiskt att det var i Kanada men tro att det är samma sak där.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Yellowcard: Det är olagligt att ha en öppnad alkoholhaltig dryck i bilen i USA. Även om inte föraren dricker så åker han dit.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Vad grundar du dina antaganden om att han skapar en dålig stämning i laget?
Harryhaffa: Koffein är inte dopingklassat.
Harryhaffa: Koffein är inte dopingklassat.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Cartman: Se det från den ljusa sidan, nubben tog iaf finn-kedjans svagaste länk först ;)
Pyörälä 0,85 poäng per match
Pärssinen 0,79 poäng per match
Hahl 0,58 poäng per match
Pyörälä 0,85 poäng per match
Pärssinen 0,79 poäng per match
Hahl 0,58 poäng per match
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
willysson: Precis! Så får dom rotera under matchen.
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
willysson: Några platsar nog fortfarande, men klart att man ska lyfta fram några junisar också...
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
Jag vill att cheerleader-tjejerna ska gör comeback...
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
diffe: Ok, bättre än som det är nu iaf. Men ytligare en bedömnings sak för domarna, och yttligare en sak för modoliderna att klaga på vid varje avblåsning..
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
diffe: passnings icing? Om det var menat som en passning så blir det inte icing?
Timrå IK > Sv: Saker som ni stör er på i svensk ishockey
1. Byt till touch icing.
2. 14 lag i serien, trevligt att titta på lite fler lag.
2. 14 lag i serien, trevligt att titta på lite fler lag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan inte sluta gräma mig över modo-förlusten, dom hade varit på kvalplats nu och vi 5a...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vi har ju en del icke svensktalande i laget så en ramsa på engelska kanske är på sin plats?
Red and white! Hockey fight!
Inte fight som att slåss då.
Red and white! Hockey fight!
Inte fight som att slåss då.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
falo: Lotvonen börjar på bänken
sen är det
Pääjärvi-Svenssons Johan Andersson Tenkrat
Hynning Wandell Sonnenberg
sen är det
Pääjärvi-Svenssons Johan Andersson Tenkrat
Hynning Wandell Sonnenberg
Timrå IK > Sv: Timrå IK årgång 08/09= Ett jävla skitlag!
zita: Varför ska han ta time out när det är vi som har spelet? Inte direkt så att vi blev utspelade av modo...
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Är rätt säker på att det är en egen spelare som åker o skymmer backe på 3an.
Första matchen som jag blir riktigt less på Backlund....
Första matchen som jag blir riktigt less på Backlund....
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
källan: De vet jag väl inte, snarare ni som är dåliga på att förvalta lägena ;)
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Ny ramsa, Steena Oscar klapp klapp klapp
Se länk...
Inte att förväxla med Oscar Sundh.
Se länk...
Inte att förväxla med Oscar Sundh.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
persson: Det är bara ruiner kvar av Swedbank, "Supportrarna" är på väg mot kempehallen nu...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
diffe: Kolla igen så får du se att han inte blir intryckt av Pyörälä, han är redan inne i målgården när Pyörälä puttar på honom.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Friman SR: Får väll hoppas att det finns en klausul som säger att han får bryta kontraktet om han går till en annan liga eller nåt...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Såg på reprisen att det är Wandell som styr ner pucken på 3-2 målet.
Föregående · 31 · Nästa
Sonnenberg: Jag själv!
Rätt skönt svar