Historik
Föregående · 368 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MoDo 6/11 2004
Lumber Jack: Själv tror jag att Westerlind har höger pekfinger på vänster hand och vise versa.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Modo
westerlind:
I dag förlorar vi stort. Det viktiga är att hålla ihop femmorna, så det inte blir några glapp. Tränaren får ta på sig ett stort ansvar. Därefter, en match i taget. Målvakten är nyckeln till hela anfallsspelet, egentligen. Utan honom finns inga reaktioner. Jag hoppas att publiken ställer upp och befinner sig i matchen.
Grattis.
I dag förlorar vi stort. Det viktiga är att hålla ihop femmorna, så det inte blir några glapp. Tränaren får ta på sig ett stort ansvar. Därefter, en match i taget. Målvakten är nyckeln till hela anfallsspelet, egentligen. Utan honom finns inga reaktioner. Jag hoppas att publiken ställer upp och befinner sig i matchen.
Grattis.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Lägg ner hela Piteå. Man verkar ju uppenbart inte ha någon logik alls där.
Support > Sv: Ett gammalt förslag, på nytt.
Metal Guru:
Så brukar även jag göra för att få det rätt, men ibland börjar man för att man bara skulle skriva kort, men liks förbannat blev de långt. Vi hade funktionen i gamla HS och jag tyckte inte att det var i vägen, men ofta såg man felen just innan man tryckte "Me too".
Så brukar även jag göra för att få det rätt, men ibland börjar man för att man bara skulle skriva kort, men liks förbannat blev de långt. Vi hade funktionen i gamla HS och jag tyckte inte att det var i vägen, men ofta såg man felen just innan man tryckte "Me too".
Support > Sv: Ett gammalt förslag, på nytt.
knaskamilla: Ja, när de faller utanför lagar och regler ja. Eller är uppenbart korkade på ett provocerande sätt med vilje. I övrigt bör ju vanligt korkade inlägg ligga kvar, men hela det här är en annan debatt.
Support > Sv: Ett gammalt förslag, på nytt.
Metal Guru:
Den är inte så stor som du tror den rutan. Det är konstigt vad mycket klarare allt blir när man ser helheten, utan att behöva scrolla upp och ner.
Att plocka bort dumma inlägg i efterhand är helt förkastligt. Har man postat en korkhet får man stå för den. Tänk om man skapar en massa svar och så ångrar man sig och tar bort sitt inlägg. Då förstår ju inte utomstående vad alla är så upprörda över.
Den är inte så stor som du tror den rutan. Det är konstigt vad mycket klarare allt blir när man ser helheten, utan att behöva scrolla upp och ner.
Att plocka bort dumma inlägg i efterhand är helt förkastligt. Har man postat en korkhet får man stå för den. Tänk om man skapar en massa svar och så ångrar man sig och tar bort sitt inlägg. Då förstår ju inte utomstående vad alla är så upprörda över.
Support > Gammal funktion på nytt Del 2.
Våra gamla privata gästböcker. Finns det plats för dem igen kanske? Mycket snicksnack kunde man döda i dem i stället för i gästböckerna.
Support > Ett gammalt förslag, på nytt.
Vakna Marcus, dags att göra ett handtag igen.
Saknar den gamla HS.funktionen att förhandsgranska sina inlägg i en stor ruta. Man borde även kunna redigera direkt i den inna man postar. Jag är väl bara lat, men när det gäller långa inlägg är det ibland svårt att se att man ändrat i formuleringar och så medan man suttit och klurat. Ofta finns det med hela ord som man glömt att ta bort när man ändrat sig och ibland blir de färdiga meningarna totalt motsägelsefulla, även om alla troligen ändå förstår helheten.
FÖRHANDSGRANSKA och REDIGERA var förslaget alltså.
Saknar den gamla HS.funktionen att förhandsgranska sina inlägg i en stor ruta. Man borde även kunna redigera direkt i den inna man postar. Jag är väl bara lat, men när det gäller långa inlägg är det ibland svårt att se att man ändrat i formuleringar och så medan man suttit och klurat. Ofta finns det med hela ord som man glömt att ta bort när man ändrat sig och ibland blir de färdiga meningarna totalt motsägelsefulla, även om alla troligen ändå förstår helheten.
FÖRHANDSGRANSKA och REDIGERA var förslaget alltså.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
knaskamilla: Poffa hade ju hängt med i alla fall. Och min kompis då, om han vågat. Han talar ju lite ryska i alla fall.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Smokey: Ja, precis. Luften är fri och om någon vill vifta sina "tentakel" mitt framför ögonen på någon, utan att träffa, även om det uppenbarligen var avsikten, så måste han ju få göra det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Poffa: Min kompis ville att vi skulle skandera KGB KGB. men vi är ju båda blyga av naturen, så vi tog inte tag i det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Poffa:
Salo är en riktig klassmålvakt, han ställer stora krav på sig själv och jag mig sjutton på att kravet är att ta varenda jävla skott, oavsett hur bra skottet är. En bra dag på jobbet så hade han nog tagit det där skottet, men igår så fick han inte in tajmingen. Det är bara att acceptera, jag tyckte det var ett riktigt bra skott i alla fall. Salo har en hög lägstanivå trots allt och det var hans främsta adelsmärke i NHL. Har han en bra dag så tar han betydligt svårare skott än det Rehnberg levererade igår, men att han "skall" ta det tio gånger av tio, det håller jag inte med om. (Det är väl ingen överdrift att säga att "skall" betyder just skall.)
Du har nog rätt i Hasse-Tobbedebatten. Jag har inte sett matchen i efterhand så jag kan inte uttala mig riktigt i vad som hände. Trots det så anser jag - i teorin - att spelarna borde positionera sig så att den farliga spelaren neutraliseras på bästa sätt. Det var kanske inte möjligt i det här fallet. Kanske är Holma så smart att han helt enkelt inte går att punkta öht.
Salo är en riktig klassmålvakt, han ställer stora krav på sig själv och jag mig sjutton på att kravet är att ta varenda jävla skott, oavsett hur bra skottet är. En bra dag på jobbet så hade han nog tagit det där skottet, men igår så fick han inte in tajmingen. Det är bara att acceptera, jag tyckte det var ett riktigt bra skott i alla fall. Salo har en hög lägstanivå trots allt och det var hans främsta adelsmärke i NHL. Har han en bra dag så tar han betydligt svårare skott än det Rehnberg levererade igår, men att han "skall" ta det tio gånger av tio, det håller jag inte med om. (Det är väl ingen överdrift att säga att "skall" betyder just skall.)
Du har nog rätt i Hasse-Tobbedebatten. Jag har inte sett matchen i efterhand så jag kan inte uttala mig riktigt i vad som hände. Trots det så anser jag - i teorin - att spelarna borde positionera sig så att den farliga spelaren neutraliseras på bästa sätt. Det var kanske inte möjligt i det här fallet. Kanske är Holma så smart att han helt enkelt inte går att punkta öht.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Poffa:
Håller med om att PP inte är vårat stora problem så länge vi gör mål i dem. Jag är bara så irriterad över att Modo aldrig får fram någon backjätte som är något att räkna med i ett PP. För mig blir det än mer tydligt när PP fungerar. Emellanåt gör backarna mål i PP, men då är det den typen av mål som Daamgård gjorde igår, att man smyger upp mot bakre stolpen. (Precis som Portello påminner mig om.) Nu har vi fixat hit en back som har haft universums näst hårdaste skott i NHL. Då ställer vi honom framför mål för att styra och gruffa, bara för att han är stor och kanadick. Vi skall alltså inte nyttja det fina skottet i PP, där det som mest skulle kunna göra nytta. Framför mål skulle vi naturligtvis ha haft våran Holma - Wernblom. Just nu har vi ingen som klarar det jobbet på ett bra sätt. Speciellt tydligt blir det i spel fem mot tre, där vi vare sig har någon back som kan/vill skjuta, eller någon som kan/vill skymma, gruffa och ta returer på ettt effektivt sätt. Vi har bara ett sätt att göra mål i fem mot tre och det är att passa pucken ända in över mållinjen. Det är vackert att se på när det fungerar, en gång av tio. (Eller är det hundra jag menar?)
I boxplay stämde det inte alls igår, det var ju tydligt. Om nu Hasse lämnade över arbetet att brottas med Holmström till Tobias så funderar jag på hur han hade tänkt sig den ekvationen. Det kan hänga fyra Tobiaser runt halsen på Holmström och han skulle inte ens märka det. Hasse är den som har musklerna och han skulle tamefan ha sett till att Holmstörm åtminstone märkt att det fanns en spelare där som var lika stark som honom. Hasse var förövrigt skyldig till lika många felpass som Jansson gör en skadefri säsong, igår igen.
Sen om Salo skulle ha tagit första skottet. Jag vet inte. Det är en spelare mot en annan, om inte bra skott skulle kunna gå in av andra anledningar än att målvakten är usel så skulle inte någon skjuta. Jag tror det helt enkelt var ett jäkligt bra skott.
Håller med om att PP inte är vårat stora problem så länge vi gör mål i dem. Jag är bara så irriterad över att Modo aldrig får fram någon backjätte som är något att räkna med i ett PP. För mig blir det än mer tydligt när PP fungerar. Emellanåt gör backarna mål i PP, men då är det den typen av mål som Daamgård gjorde igår, att man smyger upp mot bakre stolpen. (Precis som Portello påminner mig om.) Nu har vi fixat hit en back som har haft universums näst hårdaste skott i NHL. Då ställer vi honom framför mål för att styra och gruffa, bara för att han är stor och kanadick. Vi skall alltså inte nyttja det fina skottet i PP, där det som mest skulle kunna göra nytta. Framför mål skulle vi naturligtvis ha haft våran Holma - Wernblom. Just nu har vi ingen som klarar det jobbet på ett bra sätt. Speciellt tydligt blir det i spel fem mot tre, där vi vare sig har någon back som kan/vill skjuta, eller någon som kan/vill skymma, gruffa och ta returer på ettt effektivt sätt. Vi har bara ett sätt att göra mål i fem mot tre och det är att passa pucken ända in över mållinjen. Det är vackert att se på när det fungerar, en gång av tio. (Eller är det hundra jag menar?)
I boxplay stämde det inte alls igår, det var ju tydligt. Om nu Hasse lämnade över arbetet att brottas med Holmström till Tobias så funderar jag på hur han hade tänkt sig den ekvationen. Det kan hänga fyra Tobiaser runt halsen på Holmström och han skulle inte ens märka det. Hasse är den som har musklerna och han skulle tamefan ha sett till att Holmstörm åtminstone märkt att det fanns en spelare där som var lika stark som honom. Hasse var förövrigt skyldig till lika många felpass som Jansson gör en skadefri säsong, igår igen.
Sen om Salo skulle ha tagit första skottet. Jag vet inte. Det är en spelare mot en annan, om inte bra skott skulle kunna gå in av andra anledningar än att målvakten är usel så skulle inte någon skjuta. Jag tror det helt enkelt var ett jäkligt bra skott.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Portello: Javisst ja! Så var det. Nästan ett Buremål, där avslutet inte kom förrän pucken och målvakten var långt inne i mål. Otroligt vackert.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Poffa:
Förutom att domaren förstörde matchen, vilket jag håller med om, så känns det som att Lulio stal våran seger. Trots att de hela tiden ledde matchen så såg det ut som att vi hade fullständig kontroll, vi behövde ju bara... Fast vi lät dem liksom hela tiden ändå göra ett mål till. Trots det kände jag mig inte orolig förrän det nästan var för sent. Jag antar att spelarna kände lika dant. Lulio kämpade och slet och var effektiva, de hade mycket väl kunnat göra ett par mål till om de hade haft lite tur.
Salo hade inte en av sina bästa dagar, fast jag tycker att han är ursäktad. det var inga tavlor, däremot lite otur emellanåt. Rehnbergs styrning som bara liksom studsade in i stort sett utan anledning är ett exempel. I ett par av målen gör Salo räddningar, men lyckas inte få bort returen tillräckligt långt bort, vilket är förståeligt eftersom det var reflexräddningar. Där gjorde inte försvararna sitt jobb att plocka bort returer. Holmström är världsbäst även i tuffaste möjliga motstånd. nu fick han inte något motstånd, det vara bara att tacka och ta emot.
Vår effektivitet i PP verkar ju faktiskt bra. Gjorde vi inte alla fyra målen i PP? Jag har för mig det. Ändå är jag inte nöjd med spelet. Det verkar som att forwards skall göra hela jobbet, eller blir tvingade till det, jag vet inte vilket. I Sedinkedjan snurras det som vanligt och man verkar kunna hålla på tills motståndarna blir uttröttade, då slår man till och duttar in ett mål. Det är inget fel i det, men samtidigt kan backarna stå och luta sig mot klubborna och titta på. Deras enda uppgift verkar vara att samla upp puckar om duttandet blir för duttigt så att motståndarna lyckas skjuta ut pucken ur zon. Trots snurret blir det statiskt, backarna är ofarliga papperstigrar för de får inte vara med i spelet. Enda gången det blir skott från backposition är om en broder hamnat där bak, för då duger det plötsligt att passa en i den positionen. Vad beror det på? Varför får inte de andra vara med och leka?
I Foppa-Weinhandl kedjan så går tempot ner totalt. Så fungerar PP för Peter även i NHL och han ska naturligtvis göra på sitt sätt. Ingen vågar gå på, ingen vågar gå på, Foppa glider närmare och söker och levererar passningar på bladet. Hur bra som helst när Weinis får pucken för då blir det mål, om så vinhandlarn blir tvungen att åka två varv runt mål innan han hittar läget. Mål för Weinhandl, ass för Forsberg. Fast om Peter väljer att lägga pucken mot någon annan, då blir det stora hål i luften, skott upp på läktaren eller på närmaste motståndarback, eller något annat totalt värdelöst. När Foppa styr PP då får backarna vara med och skjuta, men man är ju lika ofarliga papperstigrar. Vad beror det på? Duger inte världens bästa passningar, eller är man totalt inkompetent. Vi behöver en eller ett par backar som är livsfarliga sabeltandade tigrar, inte papperstigrar.
Förutom att domaren förstörde matchen, vilket jag håller med om, så känns det som att Lulio stal våran seger. Trots att de hela tiden ledde matchen så såg det ut som att vi hade fullständig kontroll, vi behövde ju bara... Fast vi lät dem liksom hela tiden ändå göra ett mål till. Trots det kände jag mig inte orolig förrän det nästan var för sent. Jag antar att spelarna kände lika dant. Lulio kämpade och slet och var effektiva, de hade mycket väl kunnat göra ett par mål till om de hade haft lite tur.
Salo hade inte en av sina bästa dagar, fast jag tycker att han är ursäktad. det var inga tavlor, däremot lite otur emellanåt. Rehnbergs styrning som bara liksom studsade in i stort sett utan anledning är ett exempel. I ett par av målen gör Salo räddningar, men lyckas inte få bort returen tillräckligt långt bort, vilket är förståeligt eftersom det var reflexräddningar. Där gjorde inte försvararna sitt jobb att plocka bort returer. Holmström är världsbäst även i tuffaste möjliga motstånd. nu fick han inte något motstånd, det vara bara att tacka och ta emot.
Vår effektivitet i PP verkar ju faktiskt bra. Gjorde vi inte alla fyra målen i PP? Jag har för mig det. Ändå är jag inte nöjd med spelet. Det verkar som att forwards skall göra hela jobbet, eller blir tvingade till det, jag vet inte vilket. I Sedinkedjan snurras det som vanligt och man verkar kunna hålla på tills motståndarna blir uttröttade, då slår man till och duttar in ett mål. Det är inget fel i det, men samtidigt kan backarna stå och luta sig mot klubborna och titta på. Deras enda uppgift verkar vara att samla upp puckar om duttandet blir för duttigt så att motståndarna lyckas skjuta ut pucken ur zon. Trots snurret blir det statiskt, backarna är ofarliga papperstigrar för de får inte vara med i spelet. Enda gången det blir skott från backposition är om en broder hamnat där bak, för då duger det plötsligt att passa en i den positionen. Vad beror det på? Varför får inte de andra vara med och leka?
I Foppa-Weinhandl kedjan så går tempot ner totalt. Så fungerar PP för Peter även i NHL och han ska naturligtvis göra på sitt sätt. Ingen vågar gå på, ingen vågar gå på, Foppa glider närmare och söker och levererar passningar på bladet. Hur bra som helst när Weinis får pucken för då blir det mål, om så vinhandlarn blir tvungen att åka två varv runt mål innan han hittar läget. Mål för Weinhandl, ass för Forsberg. Fast om Peter väljer att lägga pucken mot någon annan, då blir det stora hål i luften, skott upp på läktaren eller på närmaste motståndarback, eller något annat totalt värdelöst. När Foppa styr PP då får backarna vara med och skjuta, men man är ju lika ofarliga papperstigrar. Vad beror det på? Duger inte världens bästa passningar, eller är man totalt inkompetent. Vi behöver en eller ett par backar som är livsfarliga sabeltandade tigrar, inte papperstigrar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Frisco: Själv tycker jag inte att domaren spelade en så stor betydelse mot modo, att man inte skulle ha klarat av att vinna matchen ändå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Frisco: Jag har aldrig hört dig gnälla så mycket på domarna. Jag trodde du hade inställningen att det inte spelade någon roll vilka som dömde.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs
65selander: Jag har ändrat mig totalt om att ni inte kan rubba oss på lördag. Grattis i förskott till segern, det här borde man inte ens behöva spela om. Ibland vill jag att man ska bry sig om vad onödiga resor spelar för roll för växthuseffekten.
MoDo Hockey > Sv: HV:s och FBK:s "Nä, vi skall inte förstärka"
Poffa: Inte så konstigt. Jag citerade ju dig.
MoDo Hockey > Sv: HV:s och FBK:s "Nä, vi skall inte förstärka"
Poffa: "Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag menar..."
IIIIhaaa!
IIIIhaaa!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan:
Åjo, det tror jag nog att du gör faktiskt. Vi är ju enda laget som verkligen försökt att hjälpa Alf med sin inkontinensproblem. Vi skickade ju tom. in en hel film för att få hockeyförbundet att förstå att så kan vi inte ha det på svenska isar. Jag tror att ni egentligen vill tacka oss för den insatsen, för det var faktiskt penibelt att se isen bli gulare och gulare i spåren efter den kissande mannen. Modo är Oonda. Ikväll skall vi förska förlora för att hjälpa till att hålla lappfönstret uppe. Det är viktigt.
Åjo, det tror jag nog att du gör faktiskt. Vi är ju enda laget som verkligen försökt att hjälpa Alf med sin inkontinensproblem. Vi skickade ju tom. in en hel film för att få hockeyförbundet att förstå att så kan vi inte ha det på svenska isar. Jag tror att ni egentligen vill tacka oss för den insatsen, för det var faktiskt penibelt att se isen bli gulare och gulare i spåren efter den kissande mannen. Modo är Oonda. Ikväll skall vi förska förlora för att hjälpa till att hålla lappfönstret uppe. Det är viktigt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan: För att förtydliga gävligheten ytterliggare så finns denna rubrik att läsa där också. "Lägg ned Brynäs- eller Nynässkolan"
Pick your pack ungefär.
Pick your pack ungefär.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: Jag har då aldrig sett er så byxis någon gång förut. Tro inte på allt som står i tidningarna. lulio brukar krossa Modo ibland.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Kickan:
Rehnberg har alltid varit en av mina favvospelare. Speciellt gillar jag hans övelägsna sätt att skriva vattentäta kontrakt. Nog om det.
Modo är laget som brukar ända andra lags sviter, det är vid känt. Nyss var det Timrås segersvit som oturligt råkade möta på Modo och vips var den sviten bruten. Nu är jag rädd för att Modo kommer att ända lulios fina, för att inte säga vackra, underbara svit, om sju raka förluster. Eller kommer sviten att bli ännu mera underbar, jag vågar knappt tänka tanken.
Rehnberg har alltid varit en av mina favvospelare. Speciellt gillar jag hans övelägsna sätt att skriva vattentäta kontrakt. Nog om det.
Modo är laget som brukar ända andra lags sviter, det är vid känt. Nyss var det Timrås segersvit som oturligt råkade möta på Modo och vips var den sviten bruten. Nu är jag rädd för att Modo kommer att ända lulios fina, för att inte säga vackra, underbara svit, om sju raka förluster. Eller kommer sviten att bli ännu mera underbar, jag vågar knappt tänka tanken.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs
westerlind: Hoppas verkligen inte ni åker ur, för jag har ju investerat en massa stålar i laget.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Poffa:
Mycket: "Njää, Förhoppningsvis" Men klockrent i övrigt. Han har sagt allt som finns att säga utan att säga något egentligen. På ren Ö-Vikingska.
Mycket: "Njää, Förhoppningsvis" Men klockrent i övrigt. Han har sagt allt som finns att säga utan att säga något egentligen. På ren Ö-Vikingska.
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs
westerlind: Nu lever vi i framtiden, det kan vi inte göra något åt. -68 var innan -99 sen dess har tangenternas riktning varit diametralt motsatta. Det är lika bra att ni ställer in er på att kolla när vår vithaj - Peter Forsberg - jagar pelagiskt i frivattnet. Eller när våra snurrbröder gör upp små lolala tornados i hörnen. Eller kolla på vår enögda viking, Vinhandlarn, som siktar så rätt nu när han slipper komma ihåg att blunda med rätt öga när han siktar. Det blir en trevlig tillställning även om ni inte kan rubba oss. Njut.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
Albert Hall: De var trötta helt enkelt. Efter några timmar på bussen så är de i toppform.
Tips: Modo- Lulio 1-9.
Tips: Modo- Lulio 1-9.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
ria-ra: Därför att de inte "tagit" sig den positionen. Det har du själv kommit fram till.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
ria-ra: Skillnaden är att hemma är kärringarna ofta i ledande positioner.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Luleå 4/11 2004
ria-ra: Just det. det är ju diskriminerande intill kriminellt. En tränare som gör lite mysigt i båset. Och som klappar killarna på rumpan så att de skall utföra stordåd och som tar hand om dem när någon gett dem en smock så att det gör ont, så otroligt ont.
Frölunda HC > Sv: Utsålt igen
knaskamilla: Du är så omogen som hör fel knas. Folk blir beskyllda för att vara hatare på en Söndagsmorgon.
Café > Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan: Taktiken från en ruggigt primitiv men målinriktad kille blir alltså att inte försöka stöta på någon, för det utesluter alla andra, eller i alla fall slösar energi på möjliga felfokuseringar, eftersom kvinnan redan bestämt sig. Endera kommer hon, eller så kommer någon annan.
Café > Sv: Bästa raggningsrepliken utsedd
Kickan: Killen har i alla fall oftast inte bestämt sig ens efter fullgjort värv.
Frölunda HC > Sv: Nu blir det hockey av hög klass
scim: Efter att ha nagelfarit matchbilderna igen så kan jag konstatera att målen som Modo gjorde är godkända och lagenliga. Bra jobb domare.
Luleå HF > Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
Kickan: Jag lovar att inte vrida kniven i ryggen på dig. Jag lovar! Det skall bli intressant att se hur Modo skall lyckas betvinga Luleå den här gången. David lyckades ju få in en fullträff på Goliat en gång i tiden så varför inte. Modo har en liten chans för pucken är rund och isen är hal.
MoDo Hockey > Sv: ..
hockeybussen: Risken är ju att du stryper dig om du fastnar någonstans. Jag kan inte garantera din säkerhet således.
Föregående · 368 · Nästa