Historik
Föregående · 22 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Mjo, kanske läge att gå ut med lite info om just det nu då, för det har man väl inte gjort?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Lite så. Men! Timrå tog stora steg framåt idag. Det här har man väntat på i flera år. Jävligt glad över förlängningarna!
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Vilken succé till livesändning, hoppas det här fortsätter! Vem det nu än var som höll i det så hoppas jag att han har ersatt Kjell-Åke för evigt. Lite onödigt att dom klämde ut sig A.Lundin kanske, roligare om dom sprider ut det lite☺
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Imorgon kl. 13:00 kommer Timrå köra en livesändning på Facebook där de ska presentera en nyhet om lagbygget. Hoppas de fortsätter med det och att det inte är Kjell-Åke som kommer stå där
+ 14
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Kinnvall har signat ett två-årskontrakt med Calgary. Kosing till oss.
+ 38
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Drömde mig bort lite över hur det skulle kunna se ut
J.Johansson (A.Ohre)
J.Dahlén - A.Lundin - J.Lööke
NY - F.Westerlund
O.Sundh - M.Madsen - S.Hartmann
M.Hardegård - 11. J.Ragnarsson
O.Fjellström - V.Lodin - E.Walli-Walterholm
A.Carlson - L.Lerebäck
S.Kaijser - NY - NY
Extra/utanför:
J.Lindholm
J.Boyce
J.Carlsson
F.Lander
Signa och låna ut till ettan/HA:
W.Eckmyhl
F.Alm-Westling
G.Nielsen
J.Johansson (A.Ohre)
J.Dahlén - A.Lundin - J.Lööke
NY - F.Westerlund
O.Sundh - M.Madsen - S.Hartmann
M.Hardegård - 11. J.Ragnarsson
O.Fjellström - V.Lodin - E.Walli-Walterholm
A.Carlson - L.Lerebäck
S.Kaijser - NY - NY
Extra/utanför:
J.Lindholm
J.Boyce
J.Carlsson
F.Lander
Signa och låna ut till ettan/HA:
W.Eckmyhl
F.Alm-Westling
G.Nielsen
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Lodin har börjat följa Timrå på Instagram och jag räknar att han därmed är klar. Gick odraftad i två år innan han i somras blev tingad av Ottawa redan i fjärde rundan vilket förvånade många, så de verkar se en ljus framtid i honom. Tror nog han är tänkt att ersätta Nässén som tredjecenter
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Känns bra med J.Johansson, blev inte direkt förvånad när nyheten kom ut, hade nästan väntat mig att det skulle bli honom
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Lundin stannar nog bara på ett villkor och det är att Dahlén också ska spela här. Tror inte han vågar ta risken att ev halvera sin poängskörd nästa säsong när han nu sitter i en guldsits att kunna få en framträdande roll i en högre liga
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Om man får drömma lite så hoppas jag på att Berglund ersätts av O.Sundh
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{8437}: Har ju väldigt svårt att se Madsen göra en liknande säsong som den förra
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Till Almtuna dessutom, måste vara att han behöver komma närmare hem isåfall, för frivilligt lämnar han inte. Tror tjejen hans är ifrån Sthlm
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Vet inte vad Johan har för relation till hockeyn och Timrå IK, men här har ju Timrå chansen att anställa en av Sveriges bästa kommunikatörer. Om inte annat hoppas jag att dom har läst det här och nu förstår vikten av att marknadsföra sig
Länkar:
GIF Sundsvalls kommunikatör sades upp ? mitt under sjukskrivningen: "Tog verkligen hårt på mig"
GIF Sundsvalls kommunikatör sades upp ? mitt under sjukskrivningen: "Tog verkligen hårt på mig"
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Något säger mig att L.Söderström kommer gå till oss. Ung talangfull kille som har haft det lite kämpigt senaste åren, kommer till Timrå, får en stor roll, en ledning som tror på en och får spela mycket och sedan ett kontrakt i en högre liga, likt J.Mattsson, Galló, E.Karlsson
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Varför kan inte vi få göra något sånt här? Känns som att de skäms över att fråga efter pengar
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hardegård och Lööke,.Dahléns bästa polare, hoppas det kan få honom att stanna ett år till. Ärligt talat så är jag faktiskt glad att Ohlsson lämna om det nu är dom känslorna han har för Modo. Visst, grymt bra och nyttig spelare, men tror det definitivt finns bättre för den pengen han nog ändå krävde. Tjänade 70.000 när vi var i SHL, och ligger väl säkert på ~35 nu i Modo
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Jesper Frödén som var klar för oss innan det stod klar att vi åkte ur blev utsedd till årets rookie i SHL ikväll..
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
FBK vill ha Dahlen och Lundin. "Timrå IK har dock kraftsamlat, fått in externa finansiärer och gett ett väldigt generöst bud till klubbens stora profil och lok"
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Ser att det pratas om målvakter, Linus Söderström kanske kan vara något?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Karlsson74: Wikipedia kan ju vem som helst gå in och ändra på, sluta trolla
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Inget klart men har ju väldigt svårt att se han stanna efter den säsongen som han gjorde
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Skulle kunna tänka mig att se Johnsson som en ersättare till Lundin. Båda två har varit duktiga poänggörare på juniornivå men aldrig riktigt fått en roll att vara det på seniornivå (bortsett den här säsongen för Lundin då). Har svårt att se Johnsson komma upp i 68 poäng som Lundin, vilket han aldrig kommer göra igen i sin karriär, men en 40-45 pinnar tror jag han kan ha i sig
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
CMore visar kvartsfinalen från 04/05 mot DIF ikväll kl. 21:30 på CMore Hockey
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Heisenberg: Kan tycka att man borde använda sig av kuben lite mer
+ 3
Timrå IK > Sv: HA Slutspelsserien 2020
Förhoppningsvis känner Dahlen att han har lite saker kvar att slutföra här och stannar en till säsong😀
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Ingen Jakob Ragnarsson ikväll.. Stort avbräck, efter att ha startat lite trevande så har han och Hardegård växt ut till vårt första backpar
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Säga vad man vill om Lander och +/- statistik, men +17 för en tilltänkt 7/8 back är jäkligt imponerande ändå
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vad sänder det för signaler när kaptenen väljer att vila måndagar och framförallt i detta skede av säsongen?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-02-10
Kvällens lag
1. Brattström (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
7. Hardegård - 11. Ragnarsson
72. Ohlsson - 29. Madsen - 94. Hartmann
47. Söderberg - 85. Westerlund
19. Lindberg - 23. Boyce - 22. Berglund
14. Carlson - 25. Carlsson
17. Lindholm - 12. Jansson - 63. Walli-Walterholm
58. Lander
Mycket bra!
1. Brattström (60. Ohre)
54. Dahlén - 33. Lundin - 81. Lööke
7. Hardegård - 11. Ragnarsson
72. Ohlsson - 29. Madsen - 94. Hartmann
47. Söderberg - 85. Westerlund
19. Lindberg - 23. Boyce - 22. Berglund
14. Carlson - 25. Carlsson
17. Lindholm - 12. Jansson - 63. Walli-Walterholm
58. Lander
Mycket bra!
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2020-01-31
Någon som vet varför Timrå har så många olika lagläkare?
Timrå IK > Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2020-01-29
Nånting positivt är väl att vi ökade avståndet ner till 4e plats iaf. Nu laddar vi för retromatch och arenafredag
+ 1
Föregående · 22 · Nästa



