Historik
Föregående · 30 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Grattis till 2a plats i SCA Cupen såg betydligt bättre ut idag i egen zon. Modo var lite blekare än mot Mora nu måste det jobbas hårdare och finslipa rakt igenom från målis till forwards.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: kan säga så mycket har sett hockey i många år men Timrå har allvarliga förvarsproblem såg ut som kaos mot Löven långa stunder man har inget system det som ryggraden ifjol.. Match mot modo idag och dom såg riktigt bra ut spelar man som igår kör modo över oss tyvärr..
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
TD: inkomster måste man ha skulle tro att 20 miljoner måste i från Publikt och Lika mycket sponsring från distriktet då landar man på Karlskronas budget. Jämför man med Brynäs fick de 29 miljoner publikt en lite ras från året före omsatt tror jag 130 mot 155 året innan jobbarti brf så har ganska bra koll på siffror...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
lungan: Landin är en coming men. Fick lite speltid i kvalet vet inte hur dom tänkt riktigt. Men som jag ser det en stabil back i HA bör varit kvar i truppen. Men sca cupen lär vi få svar... Om fövaret håller. Man tappade Didrik och Jesper som jag tyckte var en av dom 4 främsta. Men egentligen räcker det med 4 vinster i kvalet..
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
En back är ett måste sen bör man flytta upp nån junior om det finns nån? Kanske läge att tredja bort nån forward men det brukar inte va Timrås melodi 🎶 tyvärr har man kontrakt sitter man säkert?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{3405}: man verkar bara se halva banan om man n står intill gallret men de är inte värda mer..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Appropå supportrar Gif Sundsvall fick bussproblem men dom har lite mer tänk än Timrå IK s. ny buss inom en timme plus att dom hade samling på Allstar för gemensam transport till Jämtkraft arena heja Gif..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kajer ser ut som ett stjärnskott såg även att han var bra redan i fjol.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Skellefteå brukar komma allafall lördagsmatcher dock högst 50st
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
lungan: möjligen som 8e back vad man sett hittills, tyckte det var knepigt att man släppte Dalroth var ju outstanding tillsammans med Larsson var ju det som var kanon allafall i mina ögon playoffet var dessai 1line alla matcher i HA finalen och Direkt kvalet till SHL... Jag kan inte ha fel...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: ja inte kan det vara för det sportsliga L eksand hade tufft där spelade grinigt Sheffield...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: hoppas pä 2st då lär behövas men finner man dom? Annars får Hampus och Johannes jobbigt har lite svårt att bedömma dom nya men det såg inte allt för bra ut även om Falk reste sig på Hagelins tackling kunde gått illa där Falk är ingen esse direkt..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: jAlbin kan vi räkna bort Algot är ingen SHL back synd man tappa Strömberg och Dahlrot dom skulle tagit plats min favorit Kinnvall stod upp bra som vanligt ser onekligen skakigt ut nu men en månad kvar..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pratades om utomhusmatch mot modo men det vart det inte ypperligt nu bju tillbaka Brynäs men allt rinner väl ut i sanden eler på konstgräset på idrottsparken..
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: hyfsad kvalité på t-shirt allafall tror Stadium är inblandat och Rehband trycker. tror stadium för tik med kläder inte neh som är störst har sett att det står qlique på kläder är ett hyfsad kvalitetsmärke mycket åt stadium
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
hockeyärnice: han ville lämna Brynäs kan tänkas att lite mer i börsen nen det är ren spekulation..
Timrå IK > Sv: Hockeysnack har dött
TD: Syns man inte går man under. Khk omsatte ca 75miljoner Timrå måste definitivt upp till den nivån nu när man har guldkantat SHL avtal. Men sponsring är livsviktigt nu. Nunär kommunen går back går det inte tro att det är som övriga Norrlands lag..
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Anton Lander s lag ser ut att ta ledningen med 3-1 i matcher mot CSKA Grattis Anton s Bars Kazan
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Tråkigt med Johnsson blir ett helt nytt lag vad säger supporters Rohdin till Brynäs bara gratulera en riktig spets helt komplett, men det finns hopp...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
Lagbygget blir kanske bra till slut nen ett otroligt jobb återstår tyngst förlust är Haukeland. Har nog drös ned erbjudande vill tjäna pengar det har han sagt så det blir inga 250000 i månaden i Timrå.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
{8179}: Nubben har nog jobbigt Erik var en tung förlust vet inte hur mycket som satsas...
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Måste säga Timrå gör fenomenal match hyfsat försvar spel nervöst första 10 nära 3puck out men sen formidabelt spel Domarna var under all kritik miss på flera offside men skit i det stämning var högst som jag upplevde det och då räknar jag från år 2000 ny match fredag hua va spännande 😃!
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Kattgubben: Engstrand har visat sig på topp Mora gör en dålig match vinner ändå Timrå har inte haft den tur dom behöver hoppas på ändring på det..
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{8358}: på papper har de ett bra lag Leksand tror det får utdelning mot Mora som saknar spets framåt nen osvuret bäst kanske nyckel match idag
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
mikenomad: parks fick den speltid han var värd sist har inte scautat honom men tycker han saknar sin roll i laget man har ju varit med ett tag och sett slutspelet flera gånger och det blir en annan hockey då. Leksand har sett ointresserat ut förutom första matchen mot Tik ser ut som man försökte i andra matchen men la av helt efter 2-0 tränaren tog inte ens timeout. Tror man sikta på Mora och jag tror TiK har haft stora chanser mot Mora nu tror jag Leksand slår ut Mora som saknar spets framåt men som sagt jag kan ha fel? Ingen expert jag men men alla i Aftonbladet journalistfolk tippade Mora jaja sura äpplet men dom håller säkert tummarna för Mora...
Föregående · 30 · Nästa