Historik
Föregående · 105 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: tyvärr så har vi inte plats. Om han väljer att komma hem så lär väl Lule hugga honom! Vilket vore fördjävligt!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Försäsongströjorna såldes för sammanlagt 100000! Dahléns dyrast! Kul, och fina slantar till klubben!
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Ser Malmö Brynäs. Och om det är någon tröst så är båda lagen bra mycket sämre än Färjestad!
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
{297}: dom lär komma ut hårt! Det gäller att JJ står på huvve och att vi har lite tur med domsluten! Örebro hade det jobbigt från början, men orkade stå emot. Sen i tredje tyckte jag att dom tog över!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestad BK 2022-10-01
Det som glöms bort i diskussionen är att vi mötte ett supertaggat Färjestad! Och slog dom av på takten eller blev dom trötta? Själv tror jag att man rent mentalt inte orkar spela som FBK gjorde i första. Men när dom gick ner sig lite, så gjorde Tomkins en utav sina bästa matcher den här säsongen! En grej till var att dom var mycket bättre på att hjälpa sin målvakt, dom var oftast tre eller fyra framför Tomkins och gjorde det trångt!
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Vissa delar av spelet har funkat i olika matcher! Jag är optimistisk! Det kommer ta ett tag innan laget håller en jämn nivå, men det kommer! Det är jag övertygad om!
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
{7043}: vi borde kunna ha två kedjor som går in för att spela noll noll!
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
Jag säger som Bengt Bedrup, vi ska inte kasta yxan i sjön, snarare tvärtom!
+ 3
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2022-09-24
Helt klart en bättre andra period, sen att vi får en del konstiga domslut emot oss är ju tråkigt! Sen är det som Lander säger, nu får vi se vilken karaktär den här gruppen har! Nu vinner vi tredje perioden!
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En fredagsfundering, om vi har SHLs sämsta målvakt, hur bra är inte då dom andra? 🤔
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
{7043}: Vi är svåra att göra mål på, så en poäng kan vi nog sno!
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Ikväll måste jag berömma Alvarez, jag tror inte att han förlorade en sargduell på hela kvällen! Sen att han får ström i klubban när han får målchans, det tycker jag att vi kan förlåta en sån här kväll!
+ 27
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: viktig match imorgon, det här är ett av dom lag som vi bör ha bakom oss! Och då måste vi vinna hemma!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: Linköping kommer säkert att komma ut hårt! Den gamla klyschan gäller, första målet blir oerhört viktigt!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: det var också Alvarez motstånd, han fick böka och stöka, vara jobbig och obekväm för motståndarna. Mot andra lag där vi kan äga mer puck kan nog OJ göra mer nytta!
+ 5
Föregående · 105 · Nästa