Historik
Föregående · 126 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KulaShaker: Det är precis vad ni behöver, börja om från noll!
+ 1
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{297}: precis! Ge inte löventrollen mer luft! Ignorera!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: jag tror att Timrå hyr sin. Men jag kan ha fel.
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Villervalla: jag kan ju inte tänka mig annat än att om det är Covid så måste man uppvisa ett godkänt testprotokoll, om man däremot misstänker Covid och testen visar negativt, då har man tjänat en dag och kan säga att vi tog det säkra istället för det osäkra!
+ 4
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
YourIntruder: men har Brynäsarna ff skrämselhicka? Det borde väl ha börjat släppa nu? Men dom är roliga Gästrikarna! 😁
+ 1
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Hassan: FW har tagit stora steg den här säsongen, nu spelar han i ju iof ihop med Svensson. Men från att man ständigt har haft hjärtat i halsgropen tidigare säsonger, så är han numera hur stabil som helst. Sällan eller aldrig ett misstag, och fortsatt ett offensivt hot!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
TimraStockholm: Wedin lär nog bli dyr isåfall, det finns ju några klubbar med pengar som inte har gått så bra iår!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Sant! Men vi blir däremot jäkligt glada när det händer något positivt! 😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: inte för att måla fan på väggen, men vill det sig riktigt illa så kan ni få åka till Glysis och möta Hudik nästa säsong!
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Och ni visste ju nästan att ni skulle möta huvudjägarna! Vad som helst kan hända!
+ 2
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
FH - avdammad: Liljewall, vilket slutspel han har gjort!
+ 20
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Karlin! Vilken surgubbe! Nu förstår man varför han fick gå från Mora. Noll ödmjukhet!
+ 3
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Det här blir nog sista matchen man ser den här säsongen!
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
DJ Hemp: Jag tror att transatlanterna skiter fullkomligt om vvik går upp eller inte, dom spelar för att vinna och i förlängningen få ett bättre kontrakt med en klubb högre upp i seriesystemet! Så det kommer bli lika tufft idag som i dom andra matcherna!
+ 4
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Freddan har aldrig varit så där oprofessionell!
+ 3
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{297}: håller med! Otroligt dålig förlorare. Där är freddan ett föredöme!
+ 3
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{297}: självklart, domarna är också människor!
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
{9386}: Man undrar ju vad Karlin har i bakfickan idag?
+ 1
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Bragd-Birger: Vi vill ha sju matcher, jämnt och hårt ska det vara, många förlängningar!
+ 12
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
OlliJanne: jag tror att karlin hade en kamikazetaktik igår. Gå ut stenhårt, få in två eller tre mål i första och sen stänga ner matchen. Ett noll i matcher till Vvik, Timrå tappar sin hemmaplans fördel, dom vet att dom är ännu mer svårslagna hemma. Timrå blir stressat, det låser sig och vips så är Vvik i final! Men tack och lov så har vi seriens bästa målvakt, och han räknas också in i laget!
+ 8
Föregående · 126 · Nästa