Poffa: Jo läste det där i natt. Men att en bloggare som håller på malmö skriver att de är intresserade men att de har konkurrens av några klubbar.
"Mora är en av klubbarna och Djurgården eller Modo är den andra klubben"
det fick inte ens mig som jagar silly att vakna fastän klockan var 06.00. Det kanske iofs beror på namnet som det snackades om. Visst vet hur man retade sig på Tolsa när han spelade i frölunda men ser inte riktigt att han skall vara den pusselbit vi behöver. Vi har folk som skall vara irriterande och gruffiga.
Jag som så desperat velat ha mer Silly Season runt modo kan inte direkt säga att man skulle velat ha det som Skellefteå. Hur många har de sagt att de värvat som sedan gått någon annanstans? Även nu har man lyckats att gå ut med någonting innan det verkar ha varit klart. Nyheten om att Jan Novak var klar har tagits bort från hemsidan.
Chansen är väl ganska stor nu att FBK och Linköping som saknar backar och har pengar i alla fall går in och erbjuder honom ett kontrakt. Undra om modo kanske också gör det, dels för att jävlas och trissa upp priset och dels för att man behöver någon bättre än AA som högerskytt.
www.hockeysverige.se/blogg_show.html?id=175290
Var in på en annan sida och tittade runt lite och då stog det massa rykten och någon ifrågasatte dem och då påpekade någon att det var rykten som gått runt. Nu hade jag aldrig hört dessa men de hänvisade inte till någon sida så det lär bara vara löst snack. Men för att få igång lite sommarsnack så tänkte jag att man kunde klistra in namnen.
Var i alla fall dessa herrar som nämdes.
Janis Sprukts
Tony salmelainen
Jarkko Immonen
De kanske redan har skrivit på för någon NHL klubb eller funnit någon ny adress i europa men orkade inte kolla om så var fallet.