Gidde: Själv undrar jag när Allehanda ska sjösätta sin nya sajt, där man bara kommer att kunna läsa rubrikerna på artiklarna och det rådet man får är: Köp en papperstidning, snåljävel, om du vill veta vad som står i dagens tidning.
yaqop: Werna har det inte lätt. Igår fick han epitetet "svikare" av Sportbladet och idag så får han en annan och värre sådan. Av sina arbetskollegor...
Gidde: Jag läst i en tidning om att dte fanns 45 st finnar i elitserien och det är bara 10 som håller elitserie nivå, och så stog det en tabbel om vem som hade mest finnar i laget och minst, och Modo hade inte en enda finne i laget . som jag tycker är konstigt för det finns masssa bra finnar som spelar i finska ligan och jag tycker att erik skulle ha ringt upp någon av dom bästa det är juh bara titta på vilka som passa i modo. man såg juh kuusela i fjol han var finne och avgjorde finalen med sitt 3-2 mål, jag tycker att som ska ha nån finne i laget iallafal
shinzawai: Foppa vid den åldern tittade ner i marken och sa "schjoo" i en inandning om det var något han höll med om. Victor är ju sååå mycket bättre på det massmediala än vad Foppa någonsin var innan han kom till NHL.
Salle: Killen är löjligt mogen, även utanför isen. Viss blyghet, men ändå öppen och med glimten i ögat. Är det månne en ny Svarten vad det gäller mediabiten?
Petey21: Jo, klubbmärke och namn och nummer verkar vara broderat på tröjan. Dock tycker jag det ser ut som att klubbmärket krympt ett par storlekar sedan de tog de där "replicabilderna" till lagbilden och spelarbilderna.
Jag tror jag var på Kvantum och handlade då. Jag såg inte resten av matchen heller, jag följde istället Citys väg till åttondelsfinal i ligacupen! Hurra!
Åååhhh! Jag övervägde att ta med mig flaggan, men jag orkade inte leta reda på den. Damn. Vad roligt att få veta vad sagan slutade med också. Och vad pappersarken bildade, för övrigt.
Gidde: Nej, siffran 9 bildades med färgade pappersark på långsidan bakom utvisningsbåset, så just den siffran stod inte på själva banderollen. Men det blev snyggt tillsammans, hoppas som sagt att någon fick några bilder på det.
renen: Såg inte hela tifot för det skymdes delvis av jumbotronen, och jag kommer inte ihåg hela texten heller, men det var en text på engelska om att nummer 9 var tillbaka, hoppas att någon fick med det på bild.
Hawerchuk: Tröjorna var snyggare än jag trodde de skulle bli. Har man äntligen börjat med broderat klubbmärke och siffror/namn på ryggen? Svårt att se från etage 4, men de som sett på TV kanske kan ge närmare information i denna estetiskt viktiga fråga?
knaskamilla: De grå "plåthjälmarna" fick, i kombination med formen på dem, domarna att se ut som Robocop på något vis. Det tyckte polaren bredvid mig med.
Vet inte riktigt hur man ska tolka grejen att när man försöker spara bilden på Wernblom som ligger ut på Sportbladet nu har dom döpt bilden till "svikarn_414116b"
...och snacka om fullträff, Eckes värvningar måste vara de mest klockrena. Om någon tvivlade på att Nubben abdikerade som sportchefskung ifjol så borde de vara övertygade nu. Bara nyförvärvsmål!
Det gick lite för fort där såg jag. Men jag antar att folk ändå hajar=)