arnio: "Hört att det är klart med han men det står ingenting på hemsidan"
Vilken förutseelse. Framför allt när du inte nämner någon med namn. Du är allt ett litet troll, du.
Icing-Ove: Krog har, som du säger, tydligen tackat nej till Timrå. Varför tände det en strimma hopp i mig, tro? ;-)
Mmmm, Haydar och Krog i MODO. Då har vi vår nya andrakedja.
spud: Är väl egentligen inte rättvist att döma han efter klubbens sämsta säsong på år och dar samt att han var skadad stora delar av säsongen vilket bör ha medfört att han inte var på topp.
Men om det betyder att man jagar en ny brunkare om man släpper tuokko så har jag svårt att tro att det kan bli speciellt mycket sämre. Man om man skeppar honom och inte tänkt ersätta honom med en ny brunkare så ser jag inte det klocka i valet.
Gidde: Visst kan det vara så. Men hade de tänkt att köra utan backup alls då? Man har nu 11 forwards och då räknar jag med try-out mm och säger man upp tuokko och värvar 2 topp-spelare så har man 12 stycken inkluderat småttingar och try-outs.
Låter som lite smått farligt och man hoppas på att de ersätter killen på något sätt.
Det kanske är som någon annan sa att han tjänar för bra och man behöver frigöra pengar för toppspelarna, men då får man väl hoppas på ytterligare en billig brunkare och hoppas han kan göra ett tillräckligt gott jobb.
Yetman skall enligt många vara kanadesaren som skall presenteras som Örebros nyförvärv. Kan det stämma ?
Icing-Ove:
OK då kan det stämma kanske då. Dyraste allsvenska spelaren hiitills i så fall måste det vara.
Salle: Är fundersam över det sista de säger där. Om han ändå kommer under kontrakt så skall han vara mer förberedd och bättre matchtränad. Blev han inte skadad senast och då är det svårt att få matchträning.
Sen så tycker jag man gör fel om man värvar killen igen. Jag förväntar mig bättre förvärv och med tanke på att de skriver att han kan tänkas bli kvar även om intresset är lågt så bör det väl betyda att vi inte har två klara från andra sidan atlanten.