Nu händer det saker...
- Ryno på Tryout
- Fredric Andersson klar 2 år
- Tomas Pöck klar 1+1 år
Wayne Gresky: Haha, det sista jag gör innan min lilla sammanfattning är att kolla hemsidan.
Vi kan nog sitta lite halvlugnt i båten.
Man följer upp med Ulfie-artikeln i Expresen.
http://allehanda.se/sport/modo/1.3105999--modo-ar-intressant-
Redigerad kommentar
Wayne Gresky: Ny intervju med Macke i Dagens TÅ. Han känner sig positiv och hoppfull, trots att inga nyförvärv presenterats. Han förstår oron, men det finns skäl till väntan, han kan dock inte gå in på varför.
Truppens struktur inför nästa år är tänkt att bli en yngre variant med mindre utländska spelare. När det kommer till juniorer svara han att man ska skapa plats. Men hur många juniorer som ska tas med, det är upp till dem (Läs: träna, träna, träna, så har ni chansen! Min anm.).
Förövrigt agerar Susse och Timander Tänkande August för tillfället. De har inte bestämt sig om framtiden ännu.
Det ryktas att Patrik Hersley är på väg till Modo, enligt folk på Lumberjacks forum. Han själv har sagt att han letar något annat än Malmö.
Redigerad kommentar
Men Macke, har du tagit semester? Förstår du inte att det är många Modoiter runt om i landet som redan slitit ut sina F5-tangenter? Håller du oss medvetet på halster, på ett näst intill utstuderat sadistisk vis? Vem blir vår nye tränare? Vem blir vår supercenter? Vilka backar kommer vi spela med? Och vem faaan ska Danielsson spela golf med nu när Jacke fått lämna klubben?
Svara!
I min dimmiga kristallkula.
Fredric Andersson gör alla nöjda, kanske tom. glada.
Johan Ryno visar sig inte ta något ytterliggare steg.
Tomas Pöck blir kvar ett år på nåder.