SCA-Cupen
« Föregående · 905151 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-Cupen
73Sjöbba:
"Spelar Magnus Nilsson inte in Malmö va?"
Du jag vet faktiskt inte vad han har för hobbies? Faktum är att jag inte ens viste att han har börjat med film. Men jag kan ta reda på det, om du vill. Men det är klart, det behövs nya svenka filmare. På 70- och 80-talet gjordes mycket svensk film, efter det har svensk film stangerat och gått bakåt.
(-:
"Spelar Magnus Nilsson inte in Malmö va?"
Du jag vet faktiskt inte vad han har för hobbies? Faktum är att jag inte ens viste att han har börjat med film. Men jag kan ta reda på det, om du vill. Men det är klart, det behövs nya svenka filmare. På 70- och 80-talet gjordes mycket svensk film, efter det har svensk film stangerat och gått bakåt.
(-:
hellge: Jonte åkte på en solklar spearing och jag tror alla med liiite värdighet hade gett igen.
Sen kan man ju undra när Per-Åge ska sluta upp med sina griserier (och då menar jag inte enbart kring matbordet)? Förresten, fick Hedin sy? Ögonbrynet/näsan fläktes upp rätt bra av Sundhs höger...
Sen kan man ju undra när Per-Åge ska sluta upp med sina griserier (och då menar jag inte enbart kring matbordet)? Förresten, fick Hedin sy? Ögonbrynet/näsan fläktes upp rätt bra av Sundhs höger...
Ambroo:
Hedin fick klössår, det såg man tydligt. Jag tror de tejpade och gick in till Sundh och berättade att man inte ska klösas och luggas, och inte spottas heller för den delen, man ska vara snälla med varandra.
Såna som Skröder och Styf tror jag är obotliga, kanske lär de sig någon gång när de skadar en spelare på riktigt. Jag håller med att Chefen ibland knallar över gränsen till det tillåtna. Fast han var enastående bra ifjol, 36 baljor eller något sånt. Klubbrekord, t.o.m bättre än järnmannen Pelle Lundqvist.
Hedin fick klössår, det såg man tydligt. Jag tror de tejpade och gick in till Sundh och berättade att man inte ska klösas och luggas, och inte spottas heller för den delen, man ska vara snälla med varandra.
Såna som Skröder och Styf tror jag är obotliga, kanske lär de sig någon gång när de skadar en spelare på riktigt. Jag håller med att Chefen ibland knallar över gränsen till det tillåtna. Fast han var enastående bra ifjol, 36 baljor eller något sånt. Klubbrekord, t.o.m bättre än järnmannen Pelle Lundqvist.
hellge: Tänk vad trevligt det är att efter en arbetsdag sätta sig ner framför datorn och läsa välformulerade och intressanta inlägg om gårdagens match i SCA-cupen. Inga smutskastningar åt endera hållet har det förekommit och ej heller någon form av uttryck av missunnsamhet eller liknande. Livet är underbart!
Cyklob: Nån som var där igår o har koll på killen i MoDo-klacken, som högljutt o engagerat kommenterade domarens insats? En ngt äldre, med Comviq-frisyr, finns han här på HS? Eller endast irl?
Måste tyvärr instämma i kritiken av tröjorna, en 'riktig' GULD-färg hade nog höjt betyget, men nu är klart fel nyans på randen.
Jonase'n tyckte jag va pigg igår, verkar gilla att proppa, på 'rätt' sätt oftast.
Ven är/var #14 i MoDo ? SCA-upens 'program' var väl tryckt för några veckor sen, så många av (j-)numren finns inte med.
11 T Enström , 14? Hade Tolsa verkligen 19?
V Hedman o O Steen bra, Karol bra, ingen hjälp ibland.
Lustigast: MoDo's 'TV-pucks-byte', alla åkte bytte samtidigt, 4:a TIKare blev så förbryllade så dessa missade överspela KK.
Snyggast: Jonte's 3-1 mål!
Sämst: Den vattniga korven, kön ut från Parkeringen!
Måste tyvärr instämma i kritiken av tröjorna, en 'riktig' GULD-färg hade nog höjt betyget, men nu är klart fel nyans på randen.
Jonase'n tyckte jag va pigg igår, verkar gilla att proppa, på 'rätt' sätt oftast.
Ven är/var #14 i MoDo ? SCA-upens 'program' var väl tryckt för några veckor sen, så många av (j-)numren finns inte med.
11 T Enström , 14? Hade Tolsa verkligen 19?
V Hedman o O Steen bra, Karol bra, ingen hjälp ibland.
Lustigast: MoDo's 'TV-pucks-byte', alla åkte bytte samtidigt, 4:a TIKare blev så förbryllade så dessa missade överspela KK.
Snyggast: Jonte's 3-1 mål!
Sämst: Den vattniga korven, kön ut från Parkeringen!
zigge: Har inte kunnat uppbåda någon större entusiasm varken för förra årets "retro-tröjor" eller årets märkliga "guldfirartröjor". Däremot så är jag stor anhängare av Friscos förslag som han tog fram till den där retrotröjstävlingen... och dessutom så gillar jag skarpt Wayne Greskys "Ska du ha stock?"- tshirtförslag.
Snart är det väl dags att testköra min nya gameworn på riktigt. Det var väl någon lördagsmatch snart i Swedbank Arena.
Snart är det väl dags att testköra min nya gameworn på riktigt. Det var väl någon lördagsmatch snart i Swedbank Arena.
Lumber Jack: Hittade ett annat klipp med den andre våldsamme spjuvern:
www.youtube.com/watch?v=z2stynaZnUA&mode=related&search=
www.youtube.com/watch?v=z2stynaZnUA&mode=related&search=
Paddan: Ja just ja. Det ska tryckas tröjor.
Enkla vita med emeblemet fram blir det. Mer avslöjar vi inte.
Intresserade skickar brev till mig. Eller msn eller så.... Det är ju bråttom.
Enkla vita med emeblemet fram blir det. Mer avslöjar vi inte.
Intresserade skickar brev till mig. Eller msn eller så.... Det är ju bråttom.
Länkar:
http://Kroksta
http://Kroksta
Magnus Wernblom skadad. Borta 1,5-2 veckor.
Snacka om att laget inte fått speciellt mycket till möjlighet att spela ihop formationerna. Man får väl hoppas på att vi gör bort alla skador på försäsongen.
www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=3044&rows=5
Snacka om att laget inte fått speciellt mycket till möjlighet att spela ihop formationerna. Man får väl hoppas på att vi gör bort alla skador på försäsongen.
www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=3044&rows=5
MorganaLefaey:
Förutom Peter Öbergs axel är det de otränade gamlingarna med specialkontrakt som är och har varit skadade. Wernblom, Salle, Timmy och Susse, det är ingen slump att det är just de är justerade. Det är dessa som tränar sämst.
Jag blir halvless på sådant. Jag kräver stenhårda vältränade elitspelare.
Susses revben är brutet och han är hel tidigast vid seriestart. Han åker dock skridskor för fullt hela tiden och bör inte ligga efter med skridskoåkningen men kan inte vara med på någon annan övning som innehåller skott och närkamper.
Förutom Peter Öbergs axel är det de otränade gamlingarna med specialkontrakt som är och har varit skadade. Wernblom, Salle, Timmy och Susse, det är ingen slump att det är just de är justerade. Det är dessa som tränar sämst.
Jag blir halvless på sådant. Jag kräver stenhårda vältränade elitspelare.
Susses revben är brutet och han är hel tidigast vid seriestart. Han åker dock skridskor för fullt hela tiden och bör inte ligga efter med skridskoåkningen men kan inte vara med på någon annan övning som innehåller skott och närkamper.
cyklob: "...men man kände knappt igen någon "
Tråkigt det där cyklob, men vad kan det bero på?
För genomsnitts-MoDoiten innebär "bortamatch" när man hälsar på hos tandlösa Anna-Greta i granngården. Den enda av er som varit söder om Sandöbron är antagligen Frisco, dvs innan han flyttade upp från Ludvika.
Tråkigt det där cyklob, men vad kan det bero på?
För genomsnitts-MoDoiten innebär "bortamatch" när man hälsar på hos tandlösa Anna-Greta i granngården. Den enda av er som varit söder om Sandöbron är antagligen Frisco, dvs innan han flyttade upp från Ludvika.
westerlind: För din informations skull, har man sedan några år (-97,faktiskt) lagt om trafiken till en annan, mer östlig bro. Dock har man reparerat, o snart tom byggt en ny 'Lilla Sandöbron', aka Klockestrandsbron (invigs i höst).
Men Du kanske fortfarande kör över Sandö-broarna, när du ska upp o hälsa på schläkkta i Mästarlandet?
Men Du kanske fortfarande kör över Sandö-broarna, när du ska upp o hälsa på schläkkta i Mästarlandet?
« Föregående · 905151 · Nästa »
"Som hämnd på något som en av Modobackarna gjorde på en hemmaspelare bakom Krizans målbur ceosscheckade Jonte denne back i ryggen."
När Timrå har slutat att hämnas kanske de tar sig förbi kvarten. Eller hur Magnus Nilsson?