« Föregående · 1957238 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Jag har svårt att minnas någon målvakt som hamnar så mycket på ryggen som Svedberg och att han har så stora problem att komma upp igen......lite förvånande. Annars gör han väl en godkänd match....så här långt i matchen
+ 3
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Andersson: helt plötsligt får Boyce och Drugge en massa poäng också.
+ 3
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Webmaster: BOOM! Jansson! Var har du varit i hela mitt Li...hela säsongen?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Seriöst om vi skulle förlora mot Oskarshamn eller AIK så är det knappast domaren som avgör. Hoppas du skämtar! Sett AIK?s senaste matcher dom drar på sig många utv och får inte med sig domaren
+ 1
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
mikenomad: Någon som vet var Wedin är? Han finns inte med i laguppställningen på Instagram.
Sv: Apropå nånting...
Om AIK vinner nästa match mot Oskarshamn då måste väl domarna stå i studion o skämmas då med ?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ikväll kan det vara Timrås sista SHL-match någonsin (eller på ett halvår). Vi får se...
Blir spännande med kval trots att vi riskerar åka ur! Tror vi fixar det här.
Blir spännande med kval trots att vi riskerar åka ur! Tror vi fixar det här.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Efter 30 år som hockeydomare....
Solklar 5:a alla dagar i veckan..
Det spelar ingen roll om man spelar i AIK..Leksand.. Mongoliet....Tibet eller Etiopien!!!!
Solklar 5:a alla dagar i veckan..
Det spelar ingen roll om man spelar i AIK..Leksand.. Mongoliet....Tibet eller Etiopien!!!!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Det känns som det kan bli Leksand - Mora i den andra matchen. Slaget om Siljan kan i så fall sluta hur som helst.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag brukar kalla zebrorna blinda möss när jag tycker att dom dömmer galet!!
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Med det i bakhuvudet är förstås Oskarshamn en drömmotståndare, kan aldrig tänka mig att vi skulle bli förfördelade (o)medvetet av domarna mot dem.
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Måste erkänna att jag är mer rädd för domarna än motståndet i det kommande kvalet. Jag är livrädd för vad de randiga kan hitta på nu när mediedrevet från storstan piskar upp stämningen. Det är uppenbart att det är en våt dröm att ha två 08-lag i SHL
Kommersiellt är Oskarshamn och Timrå en katastrof jämfört med AIK. Jag är livrädd att domarna inte har ballar nog att stå emot den pressen.Har i flera år trott att domarnivån inte kan sjunka lägre, men jag har haft fel där år efter år. Och årets samlade domarinsats är en all time low. Det är som om dom leker blunda, gissa, döm. Totalt inkonsekventa i sina bedömningar, spelarna har inte en aning om vad dom har att förhålla sig till.
Ena sekunden silar dom mygg för att i nästa byte svälja en hel kamelflock. Förstår att du som spelare och ledare behöver bita dig i läppen i det närmaste varje gång du uttalar dig officiellt.
Det sorgliga är sedan att man ytterst ytterst sällan hör en domare erkänna något fel efteråt. Domarkåren känns som ett slutet sällskap som lever i det förgångna och tror att spelare, ledare och publik tappar respekten för dom om man erkänner att fel har begåtts. När jag tror att det är precis tvärtom, erkänn uppenbara fel och ni skulle få mycket mer förståelse från alla.
Kommersiellt är Oskarshamn och Timrå en katastrof jämfört med AIK. Jag är livrädd att domarna inte har ballar nog att stå emot den pressen.Har i flera år trott att domarnivån inte kan sjunka lägre, men jag har haft fel där år efter år. Och årets samlade domarinsats är en all time low. Det är som om dom leker blunda, gissa, döm. Totalt inkonsekventa i sina bedömningar, spelarna har inte en aning om vad dom har att förhålla sig till.
Ena sekunden silar dom mygg för att i nästa byte svälja en hel kamelflock. Förstår att du som spelare och ledare behöver bita dig i läppen i det närmaste varje gång du uttalar dig officiellt.
Det sorgliga är sedan att man ytterst ytterst sällan hör en domare erkänna något fel efteråt. Domarkåren känns som ett slutet sällskap som lever i det förgångna och tror att spelare, ledare och publik tappar respekten för dom om man erkänner att fel har begåtts. När jag tror att det är precis tvärtom, erkänn uppenbara fel och ni skulle få mycket mer förståelse från alla.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Hade Oskarshamnskillen varit 1 dm närmare sargen hade resultatet kunnat blivit förödande.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Solklar femma. Han går in med inställningen att tackla honom i ryggen, sedan snubblar han till.
Solklar femma, är folk blinda?
Solklar femma, är folk blinda?
+ 9
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
{4606}: tror svedberg vill ha lite revansch iaf. Inte minst för att öka sina aktier till framtiden. Vem som än står så kommer han spika igen ordentligt i kvalet tror jag.
+ 2
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Rattler: Jag älskar att vi befinner oss i den situationen med målvakterna just nu, tror verkligen båda två vill offra blod, svett och tårar för laget! Så inte Svedberg gör halvdan insats å in kommer en oförberdd Brattström tex.
+ 3
Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-03-14
Rattler: Känns dock som det räcker med att Svedberg gör en okej insats ikväll för att få starta i kvalet... hoppas jag har fel, tycker Brattström har bevisat tillräckligt för att förtjäna att starta.
« Föregående · 1957238 · Nästa »