« Föregående · 2209198 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
{9386}: Bengtsson in och Vesel ut, jag tycker ändå Löven verkar bygga betydligt gedignare nu
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Spock: Ligger och glor på sista matchen mellan Timrå och Americanos, Herregud va överlägsna Timrå, 16-1 i skott i första perren. Americanos fick första skottet på mål 18 minuten. Intervjun mellan perrarna så säger Masen Liss lite smådrygt att Timrå fått två enkla mål på deras misstag, men det ska Löven ordna så kommer det bli bra.
jag säger bara 16-1 i skott och 2-0 i 1a P.
Lövenclowner..
jag säger bara 16-1 i skott och 2-0 i 1a P.
Lövenclowner..
+ 9
Sv: Silly Season 2021-2022
Rip Kirby: Snacka om att det var viktigt att vi gick upp nu i år.
HV nästa säsong lär vara betydligt svårare nöt att knäcka än Löven var.
HV nästa säsong lär vara betydligt svårare nöt att knäcka än Löven var.
+ 16
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Känns som en mission impossible att ställa ett lag som kan utmana HV kommande säsong.
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: kom ihåg att vi har två guld i HA! Tror nog att några klubbar suktar efter ett sånt pris!
+ 18
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Är det bara jag, eller känns det lite som att det kan smälla till nästa vecka?
Bombmatta- Medelpadstyle, på riktigt!!!
Bombmatta- Medelpadstyle, på riktigt!!!
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Du gillar prisskåp, antar att IK Göta med 9 SM-guld är stora förebilder. Att leva i dåtiden
+ 8
Sv: Silly Season 2021-2022
Haha Nubben får gärna börja presentera lite mer spelare snart. Lite annat fokus härinne än silly just nu.. 🤓
Väldigt tyst med rykten ändå, även om en ett gäng spelare sägs vara klara vill säga.
Med tanke på att Torines uttalat att vi skall ha 2 lag bakom oss så tar jag det som ett tecken på att Nubben jobbar febrilt bakom kullisserna och har spännande saker på g. 😊
Väldigt tyst med rykten ändå, även om en ett gäng spelare sägs vara klara vill säga.
Med tanke på att Torines uttalat att vi skall ha 2 lag bakom oss så tar jag det som ett tecken på att Nubben jobbar febrilt bakom kullisserna och har spännande saker på g. 😊
+ 9
Sv: Silly Season 2021-2022
Olli Hahl: Fortfarande megaglad att ni Klyktattare spöade Dyngdiket och gick upp, men nu kan jag avslappnat tugga drygt över divisionerna.
+ 20
Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: För att citera dig själv: “Like I don’t know I’m pathetic.”
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: Jag tror att anledningen till att ni har så svårt att värva bra spelare samt att de spelare och tränare ni värvat ångrar sig och vill sluta spela för Modo är för att Övik är en sån håla. Har ni tänkt på det? Annars är det min hypotes till er, varsågoda. Om ni slutade att vara en sån håla så skulle det kanske vara lättare för er
+ 14
Sv: Silly Season 2021-2022
Costanza: De blir lika full i skratt som övriga Sverige när du säger hockeyhuvudstaden, Hela Sverige skrattar!!!
+ 17
Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Jonte D lagar hamburgare med Wargen i hockeyhuvudstaden Örnsköldsvik....
www.youtube.com/watch?v=bHSiPpXW8sA
www.youtube.com/watch?v=bHSiPpXW8sA
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Samma här du. Jag lyckas alltid titta på telefonen varje gång jag har 54 procent kvar. Jag ser det överallt och jag tar det som ett tecken. Skulle jag se 99 skulle jag l tro att Gretzky himself spelar i Timrå till hösten.
+ 12
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Tack så mycket för den fina stöttningen!! Ja du om nån vet ju min relation till Uffe o Jonte!!!!🙌🙌🍺
+ 21
Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Undrar vem som vet mer du eller jag o min fru för vi är väldigt nära bekanta så sluta säga att jag far me osanningar o om någon är patetisk så måste de väl vara du!!! Jag va nog först med att säga Jonte skulle stanna hos oss inför den här säsongen!!!!!😈😈
+ 20
Sv: Silly Season 2021-2022
El_loco: härligt med egna produkter skriver NHL kontrakt. Han är välkommen tillbaka när han vill.
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
Man är skadad, abstinensen är outhärdlig. 54% batteri kvar och den automatiska tanken är "Jonte"
+ 20
Sv: Silly Season 2021-2022
{9037}: Att Ullmark ska spela i timrå är som att lander skulle spela i modo.
+ 14
Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Ganska onödigt otrevligt svar. JonteD påstår väl inte med det där svaret att han sitter med en massa insidersvar i det här läget? Han spekulerar ju precis som vi. Att han är väl bekant med Dahlén d.ä är inget som behöver ifrågasättas, så är det. Men jag tror som jag skrivit tidigare att läget har förändrats lite för Jonte iom SJS:s senaste kontakt med honom. Jag tror att han lutade starkt åt ett år i SHL med oss innan det samtalet men att han nu fått en del att fundera över. Just nu är det nog endast han själv och möjligen hans fld som vet vartåt det lutar
+ 25
Sv: Silly Season 2021-2022
{9037}: Anton Forsberg skrev nyligen ett nytt kontrakt och Linus Ullmark ska skriva nytt kontrakt vad det lider, och då har vi inte ens gått in på den aspekten att han har för stort Modohjärta för att spela i Timrå.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Vad bestämmer San José? Det är väl ändå Jonte som bestämmer då han inte har något kontrakt med San José, dom äger bara hans rättigheter ingenting annat.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Reign in red: Enkla svaret är väl att Jonte själv inte vet. Han har erbjudande från SJ och TIK och har inte bestämt sig.
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
{9037}: båda 2 har fina siffror, men Ullmark blir nog kvar där borta och Forsberg lär väl gå till KHL eller NL om han inte blir kvar i Nordamerika..
Sv: Silly Season 2021-2022
Kan dessa var något. Är ju från trakten.
www.eliteprospects.com/player/19760/linus-ullmark
www.eliteprospects.com/player/15830/anton-forsberg
www.eliteprospects.com/player/19760/linus-ullmark
www.eliteprospects.com/player/15830/anton-forsberg
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
stoff: Han är ingen förstemålvakt heller. Timrå behöver värva en målvakt med rutin, som spelat i SHL eller t.o.m högre nivå i flera år.
JJ blev ju knappt satt på prov den gångna säsongen då det in princip var spel mot ett mål i 52 omgångar, så det går inte riktigt att säga hur bra han är / kan vara eller heller.
I LHC fick JJ finna sig att vara backup målis. Och det får han nog göra här också.
JJ blev ju knappt satt på prov den gångna säsongen då det in princip var spel mot ett mål i 52 omgångar, så det går inte riktigt att säga hur bra han är / kan vara eller heller.
I LHC fick JJ finna sig att vara backup målis. Och det får han nog göra här också.
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
hubbenorlen: Rifalk gjorde väl i förvisso i princip 1 säsong. Kom in till Oskarshamn sent säsongen innan de gick upp från Kalix och gjorde bara 10 matcher med Oskarshamn då. Plus de 30 säsongen efter då de gick upp.
Spännande hur som haver att de vad Freddan väljer, ja jag är rätt säker på det är Freddan som tränar nästa säsong, hade varit svårt att locka hit spelare utan att de vetat vilken tränare vi haft. Freddan har ju alltid fått välja målis innan med så antar det fortsätter på inslgna vägen. Drömmen är ju att Hirsch kommer hem med, var ju han som handplockade JJ från början. Tror att han hade kunnat vara med och fortsätta utveckla JJ framåt. 🙏
Spännande hur som haver att de vad Freddan väljer, ja jag är rätt säker på det är Freddan som tränar nästa säsong, hade varit svårt att locka hit spelare utan att de vetat vilken tränare vi haft. Freddan har ju alltid fått välja målis innan med så antar det fortsätter på inslgna vägen. Drömmen är ju att Hirsch kommer hem med, var ju han som handplockade JJ från början. Tror att han hade kunnat vara med och fortsätta utveckla JJ framåt. 🙏
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
stoff: Han lyckades inte bli förstemålvakt i Linköping under sex säsonger, så han är en reservmålvakt i SHL. Därmed inte sagt att han kan utvecklas ännu mer. Men jag skulle vilja ha in en målvakt som är snäppet bättre än JJ, så att båda två utvecklas av konkurrensen. Det vore vansinne om en nykomling som Timrå tar in Endre som gjort EN säsong i Allsvenskan.
+ 17
Sv: Silly Season 2021-2022
cloon: NEJ TACK!! Vi har ju redan JJ.
Ska vi ha 2 reservmålvakten i SHL?!
Ska vi ha 2 reservmålvakten i SHL?!
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
Heisenberg: Mediatuben togs ner igår så kanske en ridanläggning på golvytan snart?
Sv: Silly Season 2021-2022
Slagskottet: Trodde de redan bedrev dagisverksamhet i Fjällräven med sitt A-lag...
+ 17
Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Det är väldigt uppenbart att du inte känner till ett skit om Dahléns situation vem som helst skulle kunna ljuga ihop det du gjorde nyss, patetiskt!
+ 10
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Jag kan faktiskt inte säga hur de går men dom hintar vi har fått i intervjuer o de han nämt till mig så är de svårt att förstå hur de blir men min känsla är att han åker på deras läger o ser hur de går o sen kanske han fortsätter hos oss De e väl en jävligt svår balansgång som han e ute på för tror inte att de handlar om pengar utan om välmående men som sagt de e ju san José som bestämmer och om han kan kämpa till sig en plats i sj!!😇😎
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Hur ser det ut med Jonte förresten, finns det nått hopp om att han blir kvar? 🙏
+ 3
« Föregående · 2209198 · Nästa »



Vilken tur att du tog upp den matchen!
Kom på att den här låten helt missats i firandet!