« Föregående · 2531012 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: äsch, varför underhållning när man kan få hjärtattacks-hockey och 8 mål i en tredjeperiod. ;)
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{9233}: Ni får ursäkta, men Löven vs DIF var i min bok den mest underhållande slutspelserien. HA och SHL inräknat. Den hade lite av allt.
Meeen nu håller jag tunmarna för att ni tar er upp.
Jag måste säga att SHL varit lite slätstruken och man har saknat den riktiga hettan i för något motstånd egentligen.
Modo är en rival och det kommer vara fullsatta läktare i alla möten. Vi har många i laget som också vet vad derbyna betyder.
Välkomna upp så skall ni få lite lektion i sporten Ishockey. 😎
Meeen nu håller jag tunmarna för att ni tar er upp.
Jag måste säga att SHL varit lite slätstruken och man har saknat den riktiga hettan i för något motstånd egentligen.
Modo är en rival och det kommer vara fullsatta läktare i alla möten. Vi har många i laget som också vet vad derbyna betyder.
Välkomna upp så skall ni få lite lektion i sporten Ishockey. 😎
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Nu är ordningsvakterna ute o håller trådarna säkra akta er!
Nejmen, kul att det tråkigaste laget i ligan vinner SM guld igen, nu håller dem på ikväll sen är de full fokus på nå annat där borta, kanske nästa innebandy match?
Domarna var ju inte dom bästa men man får ju inte klaga på det längre. SAIK liknade vårt spel efter jul där man sköt o sköt men ingenting gick i kassen eller så gick de rakt på målvakten
Larmi var grym.
Nejmen, kul att det tråkigaste laget i ligan vinner SM guld igen, nu håller dem på ikväll sen är de full fokus på nå annat där borta, kanske nästa innebandy match?
Domarna var ju inte dom bästa men man får ju inte klaga på det längre. SAIK liknade vårt spel efter jul där man sköt o sköt men ingenting gick i kassen eller så gick de rakt på målvakten
Larmi var grym.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Nu är det troligast bara en match kvar av denna hockeysäsong, väl mött till hösten när det drar ihop sig igen. Tills dess blir det en ganska tråkig silly troligast.
+ 6
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Larmi bevisar att det är en överskattad hets kring att målvakter måste ha sån storlek.
Blygsamma 182 cm men är ändå en vägg i den moderna hockeyn.
Blygsamma 182 cm men är ändå en vägg i den moderna hockeyn.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Vargher85: vem bryr sig om sm-finalen när Djurgården redan vunnit den moraliska finalen mot Löven?
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Skellefteå levererar inte men…
Svenska ishockeydomare i högsta, bästa, vassaste ligan vi har…
I en avgörande final…
Där är dom som sämst…
Vilket skämt till nivå…
Det är ju så löjligt dåligt att vi inte kan ta bladet från munnen offentligt och bara prata om hur jävla illa det är. Hur jävla dåliga korrupta pisssopor får man vara och ändå fortsätta tjäna pengar på att leverera sin korrupta skitnivå är väl ett fantastiskt lågvattenmärke för svensk ishockey!
Jag skulle glädjas något enormt om man från internationellt håll kunde säga att svenska domare tyvärr inte kan vara med internationellt på annat än syd-ost asiatiska mästerskap!
Fyyyyyy fan vad dåliga dom är!
Nu är det final och man ställer upp det bästa man har för att döma…
Tragiskt!
LARMI var ruggit jävla bra! Hoppas hans trivs i NHL!
Svenska ishockeydomare i högsta, bästa, vassaste ligan vi har…
I en avgörande final…
Där är dom som sämst…
Vilket skämt till nivå…
Det är ju så löjligt dåligt att vi inte kan ta bladet från munnen offentligt och bara prata om hur jävla illa det är. Hur jävla dåliga korrupta pisssopor får man vara och ändå fortsätta tjäna pengar på att leverera sin korrupta skitnivå är väl ett fantastiskt lågvattenmärke för svensk ishockey!
Jag skulle glädjas något enormt om man från internationellt håll kunde säga att svenska domare tyvärr inte kan vara med internationellt på annat än syd-ost asiatiska mästerskap!
Fyyyyyy fan vad dåliga dom är!
Nu är det final och man ställer upp det bästa man har för att döma…
Tragiskt!
LARMI var ruggit jävla bra! Hoppas hans trivs i NHL!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Hur avslagen kändes SM-finalen? Ja, om jag vore spelare i Växjö så hade jag avslutet kvällen med en kopp kaffe och en dammsugare i omklädningsrummet, och sedan åkt hem och lagt mig. Det vore ett firande i paritet.
+ 9
Sv: Slutspel 2023
Grattis Emil Larmi! En fantastisk insats!
Jönsson gjorde vad han skulle och gjorde en bra dag på jobbet, han verkade inte särskilt glad.
Jönsson gjorde vad han skulle och gjorde en bra dag på jobbet, han verkade inte särskilt glad.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: det krävs inte många hjärnceller för att lista ut vilka diskussioner som hör hemma i vilken tråd.
Man får helt enkelt ligga på med påminnelser och att anmäla inlägg tills dess att folk lär sig :)
Man får helt enkelt ligga på med påminnelser och att anmäla inlägg tills dess att folk lär sig :)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det må skilja en division, men när det kommer till underhållningsvärde spöar den allsvenska finalen SHL:s dito med hästlängder.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
vonDöbeln: akta så inte synct kommer och brinner av på dig 🤣 dom känsliga verkar inte gilla att bli tillsagda
Sv: Silly Season 2023-2024
vonDöbeln: Spännande att konstatera att Luleå är det lag som pressade Växjö mest i slutspelet.
+ 13
Sv: Silly Season 2023-2024
Påminnelse att SM-finalen INTE har något med vår spelarrekrytering att göra.
Håll inläggen på rätt ställe.
Håll inläggen på rätt ställe.
Sv: Silly Season 2023-2024
roger_sundsvall: Det är ju fan omöjligt få igenom pucken mot mål när Plastsjö parkerar Zambonin på det där viset. Sedan en fantom i målet när pucken för en gångs skull går fram.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Och där en hög klubba. Ser det som en lämplig avslutning för domarkåren.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Solklar tripping sen 10 sek senare en ännu solklarare puck out.
Sv: Silly Season 2023-2024
Nisse på Mon or: Han vill väl tillbaka till moderklubben. Eller så kanske vi nu har högre ambitioner än en tränare vars egna meriter är 9 matcher i Elitserien. Jag kan inget om målvaktstränare men han känns lite smått oerfaren för att vara tränare i ett topp 6-lag i SHL?
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: borde vara hyfsat uppdrag att vara mvtränare åt 2 av SHL's bästa målvakter?
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: De gjorde målet så de var väl lite underförstått. Du får vara en glad lokalpatriot så sörjer jag hockeyn, win lose eller något!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Örebronx: Enda jag vet är att det skrevs på ett Örebroforum. Vart det kom innan det vet jag inte…
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jag är imponerad av att de lyckas hitta energi till att kliva ut på isen och stångas i Växjös zon i 18 minuter. Det är illa när man ser fram emot att se MoDo spela.
+ 7
Sv: Silly Season 2023-2024
Finalen med största sannolikhet avgjord . Slarvigt av SAIK att inte spela klart perioden . Hade kunnat slå sarg ut med 10 sek kvar
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Niikeliito: Det är väl hög tid att kicka ut modorövarna ur truppen nu när dom går upp i SHL. Svårt att bedöma en målvaktstränares insats men det är väl bara att tacka Zacke för sin insats.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Bössa 68: Haha, han är vår Keith Richards. Jag glömmer aldrig den fina videohälsningen när han kommer som ett ras, vinglandes i morgonrock med en grogg i handen och önskar alla sina fans ”Ett gott nytt år”, samtidigt kan man se i hörnet av filmen att den filmades den nionde januari🤣👍
+ 4
« Föregående · 2531012 · Nästa »
Anledningen att slutspelen för uppflytt/matcher för nedflytt är mer intressant är att de matcherna har en så mycket större betydelse än SM-finalen.
Imorgon vaknar Växjö upp och säger "Jaha, nu då?"
I Nybro och (förhoppningsvis) i Örnsköldsvik så går man igång på alla cylindrar på ett helt annat sätt.