Apropå nånting...
« Föregående · 2860569 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
TD: Brynäsarna tror numer att hemmalaget ska få ett straffslag per period.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{Heikinen blir bra. Oöm. Står på kontoret. Går inte runt målet utan crashar. Näsa för mål. Bra värvning på förhand.
+ 19
Sv: Apropå nånting...
josha840: Ä dä en sånn dä jävvla glaslir???
Ha vi int haft nog mä Försäkringskassan än genom åren ???
Ha vi int haft nog mä Försäkringskassan än genom åren ???
Sv: Apropå nånting...
Nu blir det att titta på Ovechkin och se ifall han slår målrekordet…
Historiska matcher är ganska roliga om det nu blir en historisk match.
Historiska matcher är ganska roliga om det nu blir en historisk match.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Liljegren 13e frwd i SSK idag. Avd. Liljegren aktuell för Timrå...nej tack.
+ 22
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Liljegren hade sina ljusglimtar när han spelade i Timrå men överlag en begränsad spelare på SHL-nivå var mitt intryck då iaf.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Skämtar du?! Övergår mitt förstånd att nån kan se ett högre underhållningsvärde i HA jmfrt med SHL. Oskickligheten gör ju att kvalificerade målchanser uteblir också. Antar att det J F K (det är väl bara han som hyllar HA över SHL) älskar med HA är känslan av samhörighet. Serien där Modo faktiskt kan åka runt bland arenorna och mottas lite som ett storlag. Tragiskt att inte ha större ambitioner, han saknar vinnarskalle precis som laget
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Ja prat mä dä gossa när ja var på reeperbahn i hösstas å dä va tydligen kla fö Leksann 💪💪💪
Hört ja en fredasskål 🙄🙄🙄
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Hört ja en fredasskål 🙄🙄🙄
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja ibland blir man tokig på slarvet! Har vi spelat i den där serien? Det måste jag ha förträngt i så fall!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or 1 poäng och dög inte i shl. då ..Dessutom idag 30 år och han skulle isåfall vara 31 nästa säsong ..karriären mestadels ägnad åt harvande i HA .
Blir ju inte direkt bättre och kvickare när tempot skruvas upp några nivåer precis.
Säger blankt nej på.den..✋
Blir ju inte direkt bättre och kvickare när tempot skruvas upp några nivåer precis.
Säger blankt nej på.den..✋
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 39 år . Bryter benet halvvägs in säsongen , missar nästan 20 matcher , och detta rekordmål är hans 42:a för säsongen
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Only in US… att man avbryter en match för hyllningar.
Dom vet hur man tar hand om historia.
Dom vet hur man tar hand om historia.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Videgranskningen var en riktig nagelbitare. Var helt hundra på att dom skulle hitta ett sätt att få frondells klubba bortrtrollad i Photoshop typ. Allt för dyyyrgården
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Ovi hit och Ovi dit. Matchbiljetter för 10-20.000 SEK.
Hållanders målrekord var större för mig. Säkert för världen också 😎 synd att tiken missade biljettpriserna bara..
Hållanders målrekord var större för mig. Säkert för världen också 😎 synd att tiken missade biljettpriserna bara..
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis så!
I SHL grupperna så ses Modo numera som typ Oskars, ungefär.
Men i allsvenskan kan modoiterna fortfarande ses som den ”stora” klubben.
Det är viktigt, för vissa..
I SHL grupperna så ses Modo numera som typ Oskars, ungefär.
Men i allsvenskan kan modoiterna fortfarande ses som den ”stora” klubben.
Det är viktigt, för vissa..
+ 8
Sv: Apropå nånting...
erathoo: sen är det ju rent allmänt bedrövligt att släppa in kassar när man har pp
Sv: Apropå nånting...
1-1 på Hovet nu.
Barklund i AIK på sätt och vis inblandad i båda målen, det första gör han själv, det andra bidrar han med genom att dra på sig en holdingutvisning tidigt i tredje perioden, som Karlskoga kan utnyttja på bästa sätt..
EDIT 1-2 till Karlskoga nu (ehm... Barklund var inne på det också)
Barklund i AIK på sätt och vis inblandad i båda målen, det första gör han själv, det andra bidrar han med genom att dra på sig en holdingutvisning tidigt i tredje perioden, som Karlskoga kan utnyttja på bästa sätt..
EDIT 1-2 till Karlskoga nu (ehm... Barklund var inne på det också)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: 1-2 nu, Bofors kör på. 0-3 i Luleå, Hardegård får pucken i nacken och studsar in i eget mål, turmål av Frölunda igen. Ständigt dessa turmål de får.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Härligt att se Max Friberg drälla med pucken i omställningen och vips - Luleå reducerar!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: kvitterat på Hovet. Faktiskt imponerad över hur bra gnaget står upp mot bättre motstånd
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Långt in i en garderob har jag en fin lite bortglömd truckerkeps. På den står det broderat:
IN NUBBEN WE TRUST
Det gäller att vara positiv!
På med kepsen. Vände skärmen bakåfram. Lite fräckt ändå...
IN NUBBEN WE TRUST
Det gäller att vara positiv!
På med kepsen. Vände skärmen bakåfram. Lite fräckt ändå...
+ 18
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Hardegård loggar tunga minuter nu. Iaf känns det som så. Han nämns hela tiden tycker jag. Bådar ju gott.
Hoppas att Luleå vänder den här matchen och vinner. Det kliar i kroppen varje gång dom lottar in ett mål. Tar pucken inte på en skridsko eller klubbknopp är det på någons huvud den tar innan den går in.
Hoppas att Luleå vänder den här matchen och vinner. Det kliar i kroppen varje gång dom lottar in ett mål. Tar pucken inte på en skridsko eller klubbknopp är det på någons huvud den tar innan den går in.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Barklund, som jag avhandlat tidigare, drar alltså på sig en utvisning för hög klubba i förlängningen också. Nervigt
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: jädrar vad luriga Frölunda är...utspelade bitvis...men ...2-5 nu......
Sv: Apropå nånting...
erathoo: har man Roger R som coach, faller det sig naturligt att spela lite lurigt. Otroligt frustrerande för motståndare, men fan så effektivt det är. Blir nog guld för VF
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Gnaget kvitterar matchserien och drömmen om ett Stockholmsderby i finalen lever vidare
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Kvitterat till 2-2 i båda semifinalerna och vi har två ggr bäst av tre matcher för att kunna avgöra finallagen!
« Föregående · 2860569 · Nästa »
