Nä det här var inte vår match idag. Kämpa sista nu o jobba, jobba, jobba o nya tag i nästa match hemma. Goda vanor. Det positiva än så länge är att vi har stulit en match borta!
Andersson: Men snälla. Rönnberg har alltså mage att säga att han sagt till spelarna att inte fokusera på nått man inte får kommentera i Svensk ishockey(domarna).
PS, du får ju vara sportslig och ge tillbaks målet.
sargad: Har ju surrat med honom igår då nämde jag att vi ville ha mer av honom då sa han att de skulle vi få och hela laget va på tårna inför matchen!!!🤣😎💪
Tror inte att det är våran dag idag. Det vilar en förbannelse över det här laget om vi släpper in första målet. Tror Friberg sparkar in 2-0 sen reducerar en vansinnig Kapanen med några minuter men tror inte det räcker.
Bragd-Birger: Skjut mer och in med trafik på mål. Till slut blir det ett mål som studsar in då. Vi lär få ett antal chanser. Det gäller att vi sätter minst 1 chans i 3e
{469}: Vore ju magiskt om vi vänder denna och vinner. Sen får man höra Rönnberg sitta och klaga på domarnivån. 😊👍
Nu passar det att Sanny sitter och klagar på domarnivån. Inget snack om det efter första perioden och Frölundas ledningsmål.. Då var det ju minsann Frölunda som var så bra.
Andersson: Dom knackade ju nåra skott men fortsätt för helvete de rör om framför mål o varje skott på mål e två målchanser kom ihåg de för de har jag vurmat för o lärt mig mens jag lirade !!!!!!!😎😎😎💪🇺🇿 Lyssna va Sanny säger domarna gör inte rätt han har lite hjärna kvar o Timrå Hjärta ❤️
Sämre perre av zebrorna. Dom lyckades inte alls kväva Timrå på samma sätt som i första, och då gled momentum åt fel håll.
Hållander ser inte riktigt kurant ut. Hoppas det är något som släpper, kedjan behöver hans speed och kraft för att fungera. Nu går den på två cylindrar. En av dom ser dock turboladdad ut.
Avsaknaden av hot från blålinjen är verkligen en akilleshäl. Kommer fan noll skott som hotar därifrån, och det vet Frölunda. Trots detta handikapp snurrar man bra och skapar tillräckligt för att måla.
Förhoppningsvis släpper det i tredje. Fan trot, dock. Men, är det någon gång den här säsongen vi ska lyckas vända ett underläge inför tredje till seger är det nu.
JonteD: Boyce Walli och Eriksson fick fast pucken i zon många ggr i andra. Kämpar sliter skapar tryck. Underbart att se!
Men vår förstakedja måste upp lite. Hoppas Kapanens tackling kan ge oss den energi vi behöver. Dahlen fl lär vara hyfsat irriterade också. Då är vi som bäst
Kom igen nu Timrå! Låt inte en domarbjudning få vara avgörande