"Det sägs att han liknande han i "Den sista färden", gitarrspelaren alltså. Men ryktet kan ha fel. Vi kanske träffar honom i morgon på läktaren. Då kan vi fråga om det verkligen var han i filmen."
Hassebo: Det sägs att han liknande han i "Den sista färden", gitarrspelaren alltså. Men ryktet kan ha fel. Vi kanske träffar honom i morgon på läktaren. Då kan vi fråga om det verkligen var han i filmen.
Mappe: ... hehe. CJ är en komplett idiot, ja det har jag hela tiden hävdat, helt coco. Radio VänsterNorrland i ett nötskal.
Jag råkade bli intervjuad av den mannen inför ett SM på Vindhem. Han var icke påläst gällande sjön och segling kan jag säga. Man fick tillrättavisa honom som om det vore ett barn gällande sjötermer. CJ ville heller aldrig förstå det sjönära för det han egentligen ville var att kracka ner på borgarbrackorna han tyckte han såg i seglingsbranschen den idioten...
Sen att han fortfarande finns i etern det vittnar väl om att han är en överlevare och, jag är skeptisk, rätt träffande i sina utklurade liknelser om man orkar med dem. För mig så lyser dock hans s.k opartiskhet igenom för myckat, det är inte TIMRÅ IK han älskar den mannen...
Jag ger inte den mannen vatten om han han skulle fråga efter det...
mikenomad: Jag är en mycket tålmodig person. Jag har under årens lopp svalt, svalt och svalt när det gäller CJ. Nu rann det äntligen över. Karln är en komplett idiot och jag vill verkligen inte sponsra hans lön.
mikenomad: Fast oavsett klubbsympatier är han en oerhört dålig sportkommentator. Hörde han kommentera Dragons-Plannja nu senast, en katastrof. Började tjata om att det var kört för Dragons när det var en halvminut kvar o underläge 1 poäng. Alla som kan liiite basket vet att det är oceaner av tid...
Skarin: En centerlina bestående av Hahl, Regin, Andersson + ung talang anser jag vara fullt tillräckligt. Jag vill se krutet läggas på ytterforwards- och backsidan. Med kreativa/snabba uppspel från fler än en spelare (Strålman) får Timrå ännu en dimension i sitt spel. Samma sak med ytterforwards som inte bara kan the noble art of brunkin', utan också vet hur man förpassar en puck i nät. Men, visst. Har Nubben pengar som bränner är det klart att jag gärna tar en rejäl ersättare till Wargen.
Snälla Timrå se till att avgöra redan ikväll! Men för det krävs full fokusering och ödmjukhet. MODO kommer att sälja sig dyrt, oerhört dyrt. Det är minst lika mycket krigande som i tidigare matcher som gäller, annars blir det förlust. Man är hyfsat nervös inför matchen ikväll...
Bragd-Birger: glöm inte bort att Regin och Andersson fortfarande har mycket kvar att förbättra så dom kommer ju sannolikt bli bättre till nästa säsong.
dr-nix: Jag tycker snarare att man inte ska ta in en etablerad center. Med Hahl, Regin och Andersson har man en fruktansvärt stark stomme. Bättre då att slussa in näste Regin. En ung, lovande snubbe som får begränsat med speltid och ansvar första säsongen. 2008 går kontrakten ut på de tre ovanstående. Gäller att redan nu bädda för en smidig övergång.
Snoop: Intressant, hade ju hellre sett en etablerad lirare men lyckas man behålla trion Hahl, Regin, Andersson så samt knyta åt sig honom så ser ändå inte Centeruppsättningen dålig ut inför nästa säsong.
Strindlund: Mina kunskaper om I manegen med Glenn Killing är inte de bästa så det kanske var ren klorin han drack... kommer inte ihåg. Så eventuella fel i mitt påstående om White Christmas hoppas jag accepteras. Man kan ju inte hålla koll på allt =).
Strindlund: Tror Robert Gustafsson blandade en White Christmas eller vad det hette... tror det var Klorin och Tipp-Ex)... det verkade vara rätt så slemlösande ;)
Strindlund: Själv kör jag min vana trogen på en skvätt whisky i en kopp te med lite honung. Iofs kanske det bara är jag som normalt sett har whisky hemma...
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!
"Det sägs att han liknande han i "Den sista färden", gitarrspelaren alltså. Men ryktet kan ha fel. Vi kanske träffar honom i morgon på läktaren. Då kan vi fråga om det verkligen var han i filmen."
Det var Jonte alltså