1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601378 inlägg · 6212 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
Tvåtallar: Det vi har kommit fram till är väl att flaggan vi köpt icke är flamsäkrad.
Jag skulle få ett pris på en likadan fast flamsäkrad från samma företag, för skojs skull.
Ska bli intressant att se hur mycket som skiljer prismässigt.

Har sökt lite på internet och fått fram några företag som pysslar med sådan impregnering, ska höra mig för litegrann om detta idag.

actionleif: Jag har sett den förut. Men aldrig på en bil som ägs av ett företag.Som jobbar med allmänheten som kunder.
Föresten vad har ni kommit fram till vad de gäller att kunna Impregnera tyg oh flaggan ?

.. Så blev jag fullkomligt äcklad när jag i morse åkte till jobbet och fick se denna dagisliknande kissobajshumor bilden på en taxi/färdtjänstliknande bil.

Den borde omedelbums stängas av från alla vägar i distriktet!

dr-nix: Jojomen,men jag förstår dina tankar.För min egen del börjar det kännas nu att det är nära.Som jag känner det nu så kommer jag första matchen och några framåt vara koncentrerad på att inga skador uppstår sen därefter räkna poäng,men det ändrar sig säkert på matchdagen.

mattias - 74: Sköjar du....Börje är blytungt!

T T: Haha, lite ovanligt namn är det ju. Jag känner inte någon som heter så. :O

T T:

Bättre än att heta Börje iaf.

...hur tänkte föräldrarna?

Det börjar bli lite väl mycket av det goda, riksmedia ska dissa Timrå och skratta åt deras nyförvärv. Detta kan inte sluta väl... :P

Maggan: Han är för dålig han platsar på sin höjd i j18,,,,,,säger experten Sune.

Uddan: Var ju roligt att läsa kommentaren om Timrås stjärnskott. =)

Jensen_12: Jo de är ju så med alla lag. :)

Uddan: Man hoppas ju det iallafall ;)

Jensen_12: Jo men så är de ju.. De visste man ju redan att dom är rädda för oss :)

Uddan: Läste den nyss, och det är ju kul att läsa:

"Och Timrå är laget Modo helst av allt vill slippa, vilket ingen i Örnsköldsvik skulle erkänna."

Verkar som tt vi införskaffat oss massa respekt! :D

fighter:
Bäva månde di otrogna....

AndersN: Ja han verkar inte oäven den gubben,bra jobbat nubben.

dr-nix:

Absolut inte!!

Per HApps:
– Vi kommer att få nytta av Timrås unga spelare som annars får lite speltid och Timrå kommer att få nytta av att de får spela. Vi har ett ansvar för de unga spelarna, särskilt med tanke på junior-VM efter jul, säger Sundsvalls tränare Peter Gradin.

Kan det vara dom nyss nämnda av Sune han hoppas på?

Per HApps: ...och igen? ;-)

Per HApps: När du skriver att du glömt länken kan du väl skriva in länken. ;)

Glömde länken.

Gradins syn på samarbetet mellan tik och bobcats:

Ja, det blir väl inte populärt i alla läger, säger Peter Gradin. Men vi har inte frågat fansen: det är inte de som sköter lagen.

Klockrent på min ära:)

Klyktattaren: det är väl inga större fel på hennes övriga kroppsdelar heller !? :P

Per HApps:

Låren är det inget fel på heller:-)

//Klykan

Jag tycker det är mesigt att länka...som utbildad fritidspedagog föredrar jag att klippa och klistra så håll till godo:

"För övrigt anser jag att förra årets kvartsfinaler Modo–Timrå var världsklass. Sju matcher. Sudden. Större än så blir aldrig hockey. Jämfört med det var finalerna bara en viskning.

Lasse Anrell"

MIF-lirare, känn ingen press på er att gå upp till våren.
www.parkfast.se/_img/arenan/int/c4.jpg

Så här kommer Foppas nya damsko att se ut

Sune: det håller jag med om,borde kunna komma lite spelar intevjuer med nyförvärven oxå tycker jag

65selander: Faan vad kul att se den där bilden.Det är ju en gammal pingiskompis till mig från den tiden man växte upp i bosvedjan och tillhörde maffian där i slutet på 70talet.

actionleif: MSP MPS, velj sjelv

Ambroo: MPS försökte sig på en sådan fräckis i Clas Ohlson Cup.. det var inte alls långt borta.

AndersN:

Jo jag vet, men nu tänkte jag mer på själva principen. Man vill ju höra lite allmänt från Challe hur det är med skador, nya spelsystemet, stämningen i truppen etc. Timrås hemsida måste vara den hemsida som är mest död i hela elitserien.

Sune: pärssinen verkar ju va tillbaks till premiären,han ar gått på is och spelar nog en period mot djurgården

Hmm...är det bara jag som saknar lite information på Timrås hemsida om hur läget är i laget med ex skador etc. Är alltid så himla dött och slött där. Man vill ju ha lite lägesrapporter så här före premiären...

Dream Team: "...som på bilden ovan", blir då man postat inlägget genast "som på bilden nedan". Tänk så förutseende man behöver vara då. Men du fattar.. ;-)

65selander: Jo, det finns en Jan-Olov (med v) Zetterberg bokförd för 1 säsong med Timrå IK, och då med det juniorlag som tog JSM-silver säsongen 1981/82. Om jag försöker tolka lagbilden från silver-laget så ska det vara samma Jan-Olov Z som på bilden ovan. Dock med aaningens mindre hår.. ;-)
Dessutom stämmer den statistik som finns på länken med de uppgifter jag har tillhands. Där finns dock inte nyss nämnda säsong med, utan bara tiden med Tunadal. Karriären fortsatte efter detta i Tingsryd där han gjorde tre säsonger mellan 1985-88 och svarade för 19 mål och 24 ass. på 62 matcher.

Var nånstans hittade du det där spelarfotot?
Herregud, fick man betalt för att klippa folk på det där viset under -80-talet? ;-)

Hittade denna nisse med en moderiktig frilla, är inte det en av era adeptrar eller var det en "kissekatt" bara?

timraw: Ja, matchen var ju inte snabb, eller som en tjej som satt vid mig uttyckte sig "Man märker att det är gubbar som spelar".

Men va kul att se matchen live, trots dess sömnlösa insats ifrån Sverige, var en första och sista chans att se alla svenska legender spela, dock inte i sin riktiga form, men det är alltid något :)

Dream Team: Hur som helst, helt jävla bedrövligt! Hjärtat och passionen är som helt bortblåst. Man får fanimej inte vika in kepsen bara för att man möter ett bättre lag.

Nej grabbarna skall skämmes tamefan!

Det finns förluster och så finns det förluster.

65selander: Jag förmodar att du sa fel, och egentligen menade stabbiga backar.. ;-)
Seda är det väl försäsongsspel det här också. Det är väl då det möjligen finns lite större ytor att göra såna här saker på. I mötet Rögle-Nyköping igår undrade man stundtals varför det fanns såna oceaner till ytor för spelarna att utnyttja. Ja, till man hade kommit på att det var allsvensk hockey, och inget annat..

Portello: Laget är redan klart för nedflyttning. Min gissning är att man just därför inte precis förtog sig trots att siffrorna rann iväg.

IFK Timrå-Västerås SK 1-7.Vad hände? Utespelare i målet samt flera röda kort?

Ambroo: Vad säger man... grymt stiligt iaf.
I ES lär han nog få handlederna avslagna eftersom att nu är de förvarnade. Tänker på våra snabba backar ;-)

Per HApps: Ytterligare lite SSK...

« · 909810 · »