Hahl Bundy: Det är bättre att låta dom gå lös här inne än att skriva hotbrev och dylikt som vissa andra lags supportrar gör till tränare de inte gillar.
TIKbiff: Tackar!!! Klockren kortfattad beskrivning av Lauritzen.
Sedan får Ni alla inte tro att jag sitter och tjurar tyckandes att alla är dumdryga eller ovilliga att hjälpa till för i så fall formulerade jag mig lite tokigt och ber således om ursäkt för detta.
Tvärtom är vi här en massa härliga människor som vet en massa om mycket så istället för att störa grabbarna under en uppvärmning så ställde jag frågan här först bara och ett inlägg slinker så lätt förbi i mängden så det vara bara i "remindersyfte" som "bagarn" togs upp igen.
Allt lugnt således och jag är en glad liten skit, precis som vanligt. ;)
pratarn: Jag hänvisade till Oscar Sundh angående Johan "Bagarn" Andersson. Och det är inte för att vara dryg. Hade jag suttit inne med svaret hade jag förmedlat detta. Men jag vet såpass i vartfall att det är något internt inom laget och att det var igenom Oscar Sundh jag hörde först. Dumt nog har jag aldrig frågat varför?
Samma sak med Niklas Nordgren, han blev ju Gunno med hela Timrå eftersom hans far heter Gunno och han själv i folkbokföringen heter Erik Niklas Gunno Nordgren.
Dream Team: Så åkte jag nyss ut ur en freeroll på Unibet med 2 biljetter till Liverpool-Fulham den 10 november i potten på en hedrande 26e plats utav 2788 startande. Docjk inget pris.
Gidde: Jo visst var det så, men hade inte Werner hoppat, flaxat, gnällt och grinat så hade det inte blivit nåt av den situationen. Personligen så är jag förvånad över att inte han själv åkte på 10 min så som han gick ann. Kolla tv-bilderna nu när reprisen på matchen rullar och döm sedan själv...
Uno Gordon: Så var pinsamt att se Wernblom bokstavligen gnälla och grina sig till det 5 mot 3 läge som förmodligen avgjorde hela matchen i Ö-vik. MoDo gick från 2-2 till 4-2 där... Noterbart är att publiken kan en ramsa; "Hallin, Hallin, ditt jävla svin"
Bissett19: Snart vädrar väl Sundlöv morgonluft. Några förluster till och Boorken kan stämpla ut för gott ur Läkerol Arena och ägna sig åt att kratta löv i villaträdgården hemma i Mora.
ChriZt3r: Ja, jag bara funderade lite över det jag läste i TÅ om Skröders tackling, som jag tyckte var helt schysst, objektiv som jag är. Det framkom aldrig att han åkte ut för boarding i TÅ som är en Modohängiven morgonblaska.
... men finns det en ny regel i ES, eftersom det verkar bli automatiskt matchstraff vid skada? Låter ju inte riktigt klokt om allt går schysst till. Bara att börja simulera skador vid varje närkontakt!