1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604376 inlägg · 6212 ämnen

Apropå inget

Sv: Apropå inget
-Gurra-:
Men du har ju en historia om att skriva (ironi) efter dina inlägg, så man kan ju aldrig så noga veta.

såg bara en ort del av Ryssland-Finland idag.. la märke till Timo men inte M.P...någon här som såg om Mika Pyörälä spelade idag o isåfall hur var han??

htikare: Pyörälä spelade ett par byten i tredje perren, för lite för en bra bedömning. Han hade dock ett bra läge när han sköt mitt i magen på rysski mållski.

Pärssinen ser dock otroligt rapp ut i skridskorna och för första gången på länge så har längtan till nästa hockeysässe börjat redan i april månad för min del....Jag tror aldrig att Timrå haft ett bättre lag än det man ställer på is nästa säsong!

kulltorp: Härligt! håller med man längtar redan till tränigsmatcherna i augusti..

htikare: ...så gjorde Petr Tenkrat mål för Tjeckien idag. Hans mål betydde 3-1 i matcen mot USA. En match som Tjeckerna vann, 4-3.

Goal 47:51 3:1 CZE EQ 62 TENKRAT P

Dream Team: Finns det ngt ställe där man gå in och se alla mål i VM?

Jag såg apropå ingenting Senators-Devils live i Scotiabank Place igår kväll...att se slutspelshockey i ett hockeytokigt Ottawa ger verkligen lite perspektiv på det här med intron och kommersiella aspekter. Att sedan Alfie dominerar gör att man inte bara blir lite stolt över att vara svensk. GO SENS GO!

Och Peter Regin hade lekstuga:

-"Förre Malmö- och Modoforwarden Kim Staal har flugits in från Nashvilles farmarlag Milwaukee och han sköt två av målen i en match där Peter Regin showade."

kulltorp: Ja det ser väldigt bra ut.Hoppas nu bara att vi får behålla backlund ochså.

Wow, snygg kasse av Strålman.

dr-nix:
Det är ju inte direkt Canada-cupklass på motståndet.

Per HApps: jo men samtidigt är det inte italien-klass heller.

dr-nix:
Och Åke Unger drar CCCP-växlar på Tre Kronors spel. Vilken dåre.

www.youtube.com/watch?v=ZcjJNvW6QVY

Det är en bit kvar, ungefär från här, till gå bort och ställ dig.

Per HApps: jo fast mitt inlägg handlade bara om att jag tyckte att Strålmans mål var snyggt (oavsett klassen på motståndet).

Notera även att CCCP var ett gäng proffs medans alla andra var amatörer (men visst var dom grymma ändå)

Tufft att rösta fram matchens bäste spelare Sverige-Danmark. Vilken av de tre kandidaterna väljer ni?

Wayne Gresky: Trist att matchens bäste spelare inte fick vara med i omröstningen. Peter Regin hade annars varit ett självklart val.

Wayne Gresky: Peter Regin!

Dream Team: Peter Regin !!!!!!!! lätt BÄSTA spelaren idag :-)

timrå_ik: vi kan ha en omröstning vilken timrå spelare som var bäst idag ;-)

timrå_ik: Du menar vi skalol välja mellan Regin, Hedström och Warg?
Fast jag tycker Frans Nilsen kan få vara med på ett hörn

Helg Ernest: jao Nilsen kan få vah med också ;)

Helg Ernest: Eventuellt Strålman också

actionleif: ja alla timrå spelare och Nilsen :) ska vi köra röstningen ! ?

timrå_ik: Per Hållberg var matchens lirare enl trean iaf...

mikenomad: Hållberg var väl den av svenskarna som var minst dålig..

mikenomad: Det var väl en blandning av 3an och 3ans tittare..

Peter Regin var underbar att skåda ikväll. Han dominerade fullständigt och höll på egen hand Sverige lite i gungning. Kan han få samma stora roll i Timrå nästa säsong så kan han rent av bli en offensiv förstacenter som är topp 10 i poängligan och Riku Hahl kan mer få sin lite mer vanliga defensiva roll, med att i första hand ta boxplay och endast vara andrecenter i PP.

I övrigt så börjar bli ganska trött på MoDo-gnabb i den här gästboken och röstar för ett kollektivt ignorerande av att svara skribenter som Wayne Gresky, hellge och Icing-Ove i första hand.

Jag har varit bort på jobb i några dagar och kommer tillbaka och får läsa en överlag en väldigt tjatig gästbok just nu. Om det vore för att det fanns något intellektuellt eller givande så hade det känts åtminstone lite roande men humorklassen är lägre än en Stefan&Krister-Buskis.

JimmyH: Röstar med dig jag.

JimmyH: Väl talat :)

JimmyH: håller fullständigt med dig!!

JimmyH: Håller med. Regin var ruskigt bra i kväll.Tycker överlag att Danskarna gjorde en bra match.

mrchong: Ja Regin var riktigt bra, att han var en vass spelare blev jag varse under slutspelet. Men att han höll den klass han höll idag förvånande, att han var där redan.
Stannar han i TIK nästa säsong, är det succé som gäller,men jag tror att han trots allt kommer att välja nhl nästa säsong då han ser att han inte gör bort sig på denna nivå.

spud: Jag skulle inte bli förvånad om han stannar ;-)

Stod Backlund i gårdagens match...?

Shadar Logoth: Nope.

Maggan: Var Henriksson bra...?

Shadar Logoth: Har ingen aning, jag såg nämligen inte matchen. Jag han se lite på sporten imorse. :)

Shadar Logoth: Två billiga mål och lite tvålbeteende i första perioden. Sen försvann jag från TV:n... =)

Wayne Gresky: By Ivar Ekman, bördig från övik måntro?

actionleif: Så vill jag se detta drag nästa säsong o med Röd o Vit :)

Hahl Bundy: Lite mer.. ungefär som när Dragonerna spelar

actionleif: Längtar redan :)

Hahl Bundy:

Jo, de sjunger fint grekerna. Det måste vara tufft att spela mot denna klack.

Fast de allra värsta, skränigaste och masspsykosigaste av alla supportrar är de turkiska. Här är de 55.000 i Fenerbahce-klacken

www.youtube.com/watch?v=3HFK30DAg_Q

hellge: Att läktarna håller. Byggt för jordbävning antar jag.

När nya TIK-singeln presenterades på jombotronen var det ett djävligt häftigt bildspel....

Finns den att ladda ner någonstans?

Shadar Logoth: Kolla med Hassebo, han som har gjort den tror jag

actionleif: Tackar... :-)

hellge: Sen har vi ju Besiktas också. Jag skulle vilja se mazarinrövarna på sponsorläktaren leva ut på samma sätt... =)

Ramsan dom kör är förresten embryot till "chalala ååh rött och vitt" som vi tuggat på med i något år nu.

Knylan:

och Galatasaray och Istanbulspor. Halvheta derbyn de har.

« · 879188 · »