Knylan: Tror bara det är Intersport i stan som säljer TIK-prylar förutom Arenashopen.... och då finns dom dåligt skyltade i nåt hörn i butiken. Väldigt pinsamt att det ska vara så svårt att hitta souvenirer i denna stad, i andra städer hittar man ju supporterprylar överrallt men TIK kanske inte är intresserade av att marknadsföra sitt varumärke?..... i annat fall.... BAKLÄXA MARKNADSAVDELNINGEN!!!
BlackBay: I min jakt på något helt annat så ramlade jag över den här klassikern. Den balans som den här liraren har är få förunnat i hockeyvärlden. Detta märks särskilt i mål nummer fyra av fyra, som det blev den här söndagkvällen för drygt fem år sedan. Mattias Weinhandls speluppfattning ska vi förstås inte blunda för heller just här.
Någon här som bor centralt till i sundsvall som har lust att hyra ut en gärsplätt eller kan tipsa om någon central husvagnscamping med platser kvar mellan fredag - söndag :)
Eller är det bara att ställa husvagen någon stans...
T T: ja just ja..den... men är du turist eller TIKare från annan stad är det inte lätt att hitta prylar, inte så att man stöter på dem av en slump direkt om man ej vet var man ska leta
T T: Webbshopen ja den finns ju alltid.men då får man betala 150-200kr extra har ingen lust med det.sen tror jag det finns större utbud i shopen i eonarena,frågan är bara om dom har öppet hela sommaren?
Shadar Logoth: Samma sak här. Flydde västkusten och var uppe en vecka i somras i sundsvallsområdet. Snackade med en gubbe och de låste upp sovenirshoppen enbart för lilla mig. Snacka om kalv på grönbete!!! Lyrisk som jag blev passade jag på att bunkra ordentigt. Jävligt bra service om jag får säga det själv!
friskan: Kommer inte riktigt ihåg... go och trevlig var han i alla fall. Han var även överens med mig och dissade frölunda rättså fett. Bara en sån sak...
Så kom då konsekvensen för uträttat arbete. Om än i det senaste laget, men att det förr eller senare skulle bli någon följd av "lyckosparken" där i E.ON Arena, den där fredagkvällen i mars var väl oundvikligt.
Metal Guru: Eftersom det verkar heldött så kan jag rekomendera en flaska rötjut av märket Cotes du Rhone med en massa apostrofer. Det tillsammans med lite smögåsrån o smakstark ost gör att helgen har förutsättningar. I augusti åker jag till Leksand. Skall jag behöva åka ensam?
Nån som är sugen på en snygg väggklocka? Det skulle kanske underlätta livet en grå måndagsmorgon om man läppjar på morgonkaffet och kollar in tiden på denna...
Mappe: Fulaste röda örnen i fågelboken...men han har ändå vett att bita ett rejält tag i "08.00", den tid på dagen vissa har problem med att dom inte hunnit till jobbet, och vi andra försöker somna om...
fighter: Den handlar ju troligtvis om Juha Hautamaa (hur du nu kunde missa det.. ) Men den verkar även vara daterad till 7/1 2002 eller står det för något annat tro ?
actionleif: Tror förresten inte att Timrå bara skickade hem honom, har för mig att han var kvar kontraktstiden ut och har stor del i våra fina finska värvningar..
Fet-Ecke: Jo ja vet att de är Tord som kör fys me dem. Men Challe & Per har nog nåt å säga till om.. Tror inte dom vill ha lika många skador som ifjol.. Sen att dem flesta var ljumskproblem har dom nog tittat extra noga på så de ej blir samma iår.
Tror bara det är Intersport i stan som säljer TIK-prylar förutom Arenashopen.... och då finns dom dåligt skyltade i nåt hörn i butiken.
Väldigt pinsamt att det ska vara så svårt att hitta souvenirer i denna stad, i andra städer hittar man ju supporterprylar överrallt men TIK kanske inte är intresserade av att marknadsföra sitt varumärke?..... i annat fall.... BAKLÄXA MARKNADSAVDELNINGEN!!!