65selander: Mmm men ibland gör dom inga reklamavbrott när det borde vara det, som ikväll då man visade Murray som sitter o gäspar i 3 min.
Sen trycker man in några hastiga reklamavbrott när det inte borde vara det, som i förra matchen då man missade 40 sek av Sveriges PP "pga" reklamavbrott. Bullshit säger jag. Viasat gör sina reklamavbrott, visst, men inte "NÄR" dom ska vara.
Ice Tea: Tv3 har lyckats i sitt uppsåt att förstöra mitt intresse för hockey vm. Jag förstår att det är reklam som betalar för produktionen, men dom hammrar ju in reklambudskapen med sådan frenesi att man på pin ki bojkottar alla företag som är med och sponsrar.
Ta bara Glocalnet, är det någon som hört något bra om detta företag?
Dåligt svenskt lag utan "riktiga" NHL-proffs. Mårtensson o Wienhandl må vara kungar i ES men internationellt inte bra alls. Vilket kanske säger mer om ES standard.
Robert Nilsson, Marcus Nilsson från NHL är beroende av de klassspelare som finns där. Bäckström inte heller på G
Kenny Jönsson, Liv & möjligtvis nån till får godkänt
Blir inget roligt VM det här - Murray får väl köra över några och Lundqvist får nog upp till bevis.
Bagarn krigar på men får inte ut mycket men är väl OK i defensiven. Sen fattar jag inte hur Fernholm fick vara kvar och Sanny fick åka hem.
RTS: Man kan som sagt konstatera att Fernholm förstörde en hel del på Ambuhls mål, Fernholm är bedrövlig och jag förstår att han inte platsade i AHL han är oduglig.
Manderville: Vilket stort jävla skämt denna match var. Sverige sämre på allt utom målvaktsspelet. Räknade allt som allt att Sverige hade 1 riktig målchans. Oj oj oj vad vi saknar Proffsen.
Ledin bäst bland forwards och Liv var kannon.
Överlever Sverige kvarten skall dom ha Bragdguldet. Nej nu blir det Finsk powerhockey om en kvart.
Är det bara två stycken så möter nog Sverige sin största vm-flopp under modern tid. Bedrövligt dåligt spel idag och tidigare matcher. Om vi lyckas med detta mot Schweiz hur kommer det då se ut mot Ryssland och Tjeckien? Håller vi tummarna för att Ovechkin, Semin och Federov & Co helt går på underskattning? Finns ju inte...
Manderville: Anser ändå att det är bättre att att möta Danmark imorrn och Tjeckien i ett senare skede. Om vi har 2 eller 4p kvittar. Vi grejar det hela ändå.
Uno Gordon: Och jag skiter fullkomligt blankt i vad idrottsrörelsen anser om det hela. Det är inte fult att göra "läggmatcher" så länge man inte förlorar med 0-10. Vill du vinna ett mäterskap måste du ha en strategi. Det har BÅG. Och jag litar fullt ut på hans omdöme.
Gathlopp: Ja idag så fixar jag lite slantar till ungdomarna i Timrå genom min föredetta chef!!! Jag har dragit in en riktigt vacker slant på trav så han kommer att få 10k att foga in i sponsringen!!!🤣🤣🇱🇸o dom ska bara gå till ... | Läs mer